Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
bringasisti #12497 üzenetére
Neked jó helyen van a hőfokmérő? Nekem sosem tudna 3 órát mutatni.
Tud: 7-et (hideg), 9-et fél melegedés (fehér sáv eleje), meg 11-et piros sáv.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
JossyFavo90 #12478 üzenetére
Most jutott eszembe. A meglévő gyári sapkát úgy tudod tesztelni hogy a hideg motort felmelegíted hogy a mutató 3 órát mutasson ekkor egy rongyot teszel a kupakra rá egy műanyag staneclit hogy a gőz ne csapja meg a kezed és hirtelen lekapod a kupakot. Ha hallod hogy nyomás alatt volt a rendszer akkor jó
-
Microbee1
újonc
Én Marelli vízpumpát vettem pár hónapja 8 Mátyás királyért a Bárdiban......
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
JossyFavo90 #12487 üzenetére
Aj aj, és az mond valamit, hogy hüvelykiállás?
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
bringasisti #12486 üzenetére
Az már egy elég árulkodó jel... Egy másik Skodás fórumon egy ugyan ilyen motoros Fabiával a gazdi a harmadik szerelőnél tudta jól megcsináltatni a HF tömítés cserét. Ott a legkevesebb 5000 volt, a legtöbb 20000 km amit meg tudott tenni tömítéscsere után.
Ezzel csak az a vicc, hogy már második körben egy nagyon márkás tömítést vett meg. És ugye gáz is, hogy nem csak tömítéscsere, hanem olajcsere, szűrő stb stb... áááá
szomorú.
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz
Retro DJ #12482 üzenetére
A tömítés csere itthon zajlott az én és autószaki rokon társaságában, szóval abban hiba nem volt, minden a helyére került precízen.
Lehet többet kellet volna lesíkolniuk, de nem merték... De lehet a tömítés adta megint meg magát ( sajnos sok a zsákbamacska, tapasztalat ) mint az AC membránnál - 3 újból egy sem bírta 2 hétnél tovább, most egy régi eredeti gyári van benne, ami előtt le a kalappal a mai napig is!
Szal lehet ... tömítést fogtam ki és kezdi enni a fagyálló
Az a baj, hogy most kell a legjobban mert gyakorlati oktatásra járok melóhelyre még vagy másfél hétig.
Csak addig bírná ki, de naponta vagy 60 km...
Na de nem papolok, vagy lesz szerencsém addig vagy nem, ennyi... -
benedek2010
csendes tag
válasz
JossyFavo90 #12480 üzenetére
Ha esetleg nem lett kipucolva a vízkör az is okozhatja a melegedést.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
JossyFavo90 #12480 üzenetére
Az a helyzet, hogy egy egyszerű tömítéscserét is el lehet b*szni. Ez nem a kocsi hibája, hanem a kókler szerelőé.
A mi Favink épp most lépett a 100. kilométerbe. Tapasztalat az, hogy ha egyben van a kocsi, akkor általában télen szokott kijönni valami nyűg. Tavaly az ac ment szét, egy extra olajcserét eredményezve, de más nem is nagyon volt, illetve év végén a főfékhenger.
Most a vízpumpa, de alapvetően nem bosszant mert nem drága hozzá és már lefutott 100e km-t ami szerintem jó (ahhoz képest, hogy két "új" Skodánál (az egyik a haveré, a másik a családban van) ment szét a vízpumpa 100e km alatt (a Favi 63e kmnél, és így cserés lett a vezérlés is
80e ft...)).
Sajnos a használt kocsi mindig lutri, nagyon sokszor nem igazán tartják karban az előző tulajok, amikor már lehasználták eladják.
A Favi leggyengébb pontja a kasznija
. Az én autóm elsőgazdás garázsban tartott volt, ennek ellenére mégis nagyon rohad. A következő vizsgánál még kap egy szépészeti lakatolás aztán bontó... Persze ha minden jól megy addig még belemegy 60e km.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
JossyFavo90 #12480 üzenetére
Ezek a Favik nagyon minőségi kocsik, amit tudnak azt legalább úgy tudják mint egy nyugati kocsi. Szerintem a piacon 150 ért lehet olyan vételt találni amihez 2 évig nem kell hozzányúlni. Viszont ha valaki nem tud szerelni akkor bármit választ a szerelők a átb@sszák. A különbség hogy a nyugati kocsival jobban. Ugyanis ami szerkezet nincs az nem tud elromlani, és itt csak van egy szakmai támogatás
-
JossyFavo90
csendes tag
válasz
bringasisti #12479 üzenetére
A termosztát tuti jó, nyit amikor kell, jól fűt a kocsi. 3 hete lett megcsinálva a hengerfej, szóval nem hiszem el hogy az lenne megint... Mindegy, majd megoldom akkor valahogy. Sokat csalódok ebben a kocsiban, idén valszínű lecserélem, sokba van már, nem éri meg...
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
JossyFavo90 #12478 üzenetére
Nem is tudom mit írjak! Azért megpróbálom. Tehát; a víz nem a sapkától forr fel! A sapka azért van mert nyáron 115 fokra melegszik a víz és akkor felforrna. Télen kicsit hidegebb a víz olvashatod hogy mindenkinek fázik a segge. Ha sapka nélkül járatod a motort akkor sincs semmi TÉLEN! Vagy hengerfejes vagy a termosztát
-
JossyFavo90
csendes tag
Esetleg lehet kísérletezni más fajta sapkával, mert lenne egy volkswagen t2-eshez való, amin ugye van szelep, amin gondolom a levegőt dolgozná ki. Erről van szó:
Ha egyáltalán a menete is passzol-e, mert még nem próbáltam, ma úton hazafelé gondoltam rá.
Szóval a szakértő urak mit szólnak, érdemes kísérletezni, vagy nagyobb kárt teszek mint hasznot?
Vagy jó nagy hülyeség az egész? -
Retro DJ
aktív tag
válasz
bringasisti #12475 üzenetére
Lesz csápos emelő, zsiráf, meg minden, szóval nem parázok!
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
Retro DJ #12473 üzenetére
Megemeltem a verdát kétoldalt elöl, a motort le lazítottam a váltónál egy trapéz emelőt az olajteknő alá, vízcsöveket lecsatlakoztattam, levettem a gumi bak csavart a vízpumpáról és le engedtem a motort hogy a beteget ki lehessen venni. Két emberes meló mert míg az emelőt piszkálod addig ráncigálni kell a motort, a generátor se játszik majd elfelejtettem
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
JossyFavo90 #12472 üzenetére
Figyu, le lett írva, hogyan tudod tesztelni, pár fillérért bontóban tudsz venni másikat (nem biztos, hogy az is jó), az új kb. 1000 Ft.
Nem tudunk innen tutit mondani
.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
bringasisti #12470 üzenetére
Hát nem tudom, lesz hozzáértő segítség, aki azt mondta, hogy nem nagy téma...
-
JossyFavo90
csendes tag
Na emberek most már... Ma már majdnem hogy forralta a vizet. A kiegyenlítőtartály rosszul záródó sapkája miatt lehet levegős a rendszer, vagy máshol keressem a hiba okát???
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
bringasisti #12469 üzenetére
Főleg úgy, hogy sokat megy lakott területen. Nekünk 50km (8 km lakott terület), 8-at eszik gázból. Kb. 6 lenne benyából.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
sikabacs #12465 üzenetére
Rosszul mondtam, helyesen mondva mi az értelme? Ugyanis ha menetirányba nézzük a hűtőn jobb oldalt volt egy réz csap csak öreg kocsiknál már nem is működött, de az is felesleges volt. A kiegyenlítő tartályból a víz a hűtőn keresztül a termosztáthoz a visszafolyó csövön eljutott, a motorba szintén a vízpumpán keresztül a termosztátig ott a kis lyukon kinyomva a levegőt telítődött a rendszer. A többit meg a vízpumpa megoldotta
-
sikabacs
csendes tag
-
sikabacs
csendes tag
válasz
bringasisti #12462 üzenetére
A 120 ast a fűtőradiátor csövén tudtam légteleníteni volt rajta egy kis csap.
-
Balazs831
csendes tag
Sziasztok! Nemrég van nálam a Favi. Érdeklődnék, hogy a 10 L közeli fogyasztás normális - e. Naponta 32 km a lakástól a munkahelyig, ennek a távnak kb a felét lakott területen kívül teszem meg. Normálisan vezetek, nem taposom neki. Másik problémám, hogy hideg motornál néha azt tapasztalom, hogy az autómata szívató mintha hamarabb lekapcsolna. Ilyenkor amíg a motor be nem melegszik nincs alapjárat sem. Az is megesik hideg motornál, hogy 2., vagy 3. sebességbe kapcsolva gázadásra meghőköl az autó. Ilyenkor visszakapcsolok egy sebességfokozatot, és minden rendben. Miután a motor bemelegszik, semmi rendellenes dolgot nem tapasztalok, az autó megy szépen. Elképzelhető, hogy a szívató hibája okozza hidegen a problémát?
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
sikabacs #12459 üzenetére
Legteleniteni elmeletben nem kell, gyakorlatilag a futoradiator legfelso csovet lehuzva tudsz ugyeskedni.
A hofok akkor jo, ha a feler sav (tehat a fel felett) kozepen van.
Nekunk sem futott jol, mig ki nem csereltem egy vika futoradiatorra (kuzbi vatera miskolc 5500). Azutan sokkal jobb lett! Figyelem elmeletben kell uj futescsap!
-
sikabacs
csendes tag
-
sikabacs
csendes tag
Sziasztok,mostanában olvasom ezt a fórumot,mert vettem egy favit 90-es.Vannak vele gondok,de nem vészes.Volt már egy 120-as azon majdnem mindent én csináltam.Örülök,hogy van egy ilyen jó csapat,remélem tudok én is segíteni.
-
Tibcee
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi problémában:
Az első ablaktörlő gyors fokozatban is csak lassan dolgozik, az intervallum ellenben működik("90-es,de van benne relé). Mi lehet a probléma? Döglődik a motor?
-
rob210
nagyúr
válasz
bringasisti #12453 üzenetére
Az valóban nem az vagy a hőfok jelző hibája, vagy beledolgozza a levegőt a dugattyú
A hőfokjelző a kisebbik hiba. -
bringasisti
Topikgazda
válasz
JossyFavo90 #12452 üzenetére
Nézd meg hogy amikor a motort 1500-2000 fordulaton pörgeted pár percig a tartályba a vékony be csatlakozásnál buborékos víz megy be, vagy folyamatos vizsugár. Az hogy sepreget a hőfok az nem jó jel
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JossyFavo90 #12449 üzenetére
Engedhet a kupak és elég a kupakot cserélni. Akkor lesz hengerfejes, ha túlmelegszik, addig nem kell aggódni.
Új hozzászólás Aktív témák
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest