Üdv!
Nem gondoltam volna, hogy itt még Simó topik is van Google találatra figyeltem fel és onnan jöttem vissza
A jelenlegi sárkányom lassan, de biztosan átesik a teljes felújításon. Három (!!) éve kezdtem el, akkor még megvolt mellette az S51N-es (de B-s 4-es blokkos) Simsonom is, így akkoriban lassan haladt a munka, ráértem vele. Csapágyazással kezdtem, aztán lefényeztem az elemeket - vázat nem, már bánom, úgy lenne az igazi - és abba is maradt a munka.
Időközben elkelt az N, viszont szabadidőm nem sok volt, így lassan készült a motor. Nemrég viszont előkerült újra és elhatároztam, hogy most már befejezem.
Az elmúlt pár héten munka után egyből mentem a garázsba, rengeteg alkatrészt rendeltem (kétnaponta jött a futár ), viszont most már majdnem kész van minden:
- SKF csapágyak
- Új szimmeringek
- Kuplung majdnem felújítva (lamellákra várok)
- Új lánckerék, lánc is megvan, de még vár a cserére
- Új 16N3-as karbi, 72-es főfúvókával
- 60ccm henger (hattyúnyakat és kiput faragnom kell, aztán lehet elkészítem a +2 felömlőt is)
- Dugú, gyűrűk, tűgörgők, csapszeg, szóval minden új
- Kopóalkatrészek is újak
Und so weiter, sorolhatnám azt a jelenleg négy A4-es oldalnyi alkatrészt, amit vettem, de talán ezek a legfontosabbak.
Ismerőssel esztergáltatok a váltó beállításához szerszámot, néha a hármast nem veszi sajnos, minimálisat kéne rajta állítanom. Illetve ehhez a hengerhez kell állítani még a karbit, alapjárat belőve (üzemanyag és levegő is), viszont hallásra több benzin kéne még neki, na meg menet közben van egy pont, ameddig komótos, onnantól húz. Nem, nincs rezós kipuff, gyári van A légszűrő helyén van szivacs, így vettem, szerintem üzemanyagszegény a keverék amt kap. Súber fel van emelve tökig, ha lejjebb rakom, csak rosszabb.
Viszont végre megy! Nem is rosszul, pedig még csak pár kört kerültem, ma hajnalban, hogy összejárassam a dolgokat.
Van róla egy elég régi képem, meg van egy mostani is, itt vannak:
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi