- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz
Steve_Brown #449 üzenetére
Topic emelkedj
emelkedj
Ez 50-es blokk?
-
blu79
addikt
Sziasztok, pár hónappal ezelőtt vásáróltam én is egy Simsont, minden gyári rajta , kivéve a berúgókar gumi , lábtartó gumi ... és a pipán nincs rajta az alu árnyékoló, a többi az mind gyári 1981 .... megvan hozzá az izzó készlet, kerékjavító készlet, pumpa és a szerszámok is ... BAB - kulcsok .... 4-5 éve nem állt nem volt indítva .... de egy alapos tank-benzincsap-karbi tisztítás után simán indult , kb 3000 km ha van benne . A képeken amilyen volt és amilyen lett . Nem akarok semmit módosítani rajta, minden marad az eredetibe
-
hódmaci
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni váltó beállításában? S51-b
Alig vette a sebességeket illetve néha beragadt.
Hát szétkaptam
Húzótengelyt eléggé kopottnak illetve a golyók által bemartnak találtam
Ezt ki is cseréltem a golyókkal együtt.
Kapott új csapágyakat meg szimeringeket is.
Sajnos akár hogy állítom valamiért vagy 3-4 közt lesz egy üres fokozatom vagy nem veszi a lefele kapcsolást vagy a felfele kapcsolást.
Tehát sehogyan nem találok egy optimális beállítást.
Mi lehet még kopott ami szemmel 'láthatóan' nem látszik?
Tudom,hogy van minden sebesség közt egy "üres" de ezt mindíg sikerült belőnöm a legkevesebb hibára -
#10726912
törölt tag
válasz
#10726912 #441 üzenetére
Nos mondanék pár dolgot: Megszakító kalapács szokott beégni, évente érdemes cserélni, ha sokat jársz vele. Emellett a kondenzátort is érdemes cserélni, annak kiszáradása is okozhat gondot.Emellett gyertya probléma is lehet. Mivel hidegen nehezen indul, így a gyújtást oldalt(azaz amiket leírtam) ellenőrizd le. Ha ez megvan, akkor be kell állítani a gyújtást, Mesebeli vándor-ra keress rá, leírja a pontos menetét.
-
#10726912
törölt tag
válasz
szasza7103 #439 üzenetére
Segítek, hogy miket nézz meg, egyszerű és okos szerkezetek.
De előbb részletesen és pontosan el kéne mondanod, hogy mit csináltál meg rajta, illetve mit hogyan ellenőriztél. A gyűjtőfogalom, kevés. -
perge666
veterán
válasz
szasza7103 #439 üzenetére
A szimó már csak ilyen,míért nem veszel valami robogót?
Vagy ha váltós kell akkor Derbi Senda,Yamaha DT,Aprilia RX........ -
szasza7103
tag
Sziasztok!
Budapesten a 12. kerület környékén tudtok valakit aki javít simson s51?
3 éve teljesen fel lett újítva és megint szarakodik. hidegen is csk kínlódva, sok méter tologatás után indul.
Nem sajnáltam a pénzt az alkatrészekre de minden évben van valami amivel szivat.
Üdv! -
#81556480
törölt tag
Megint felújítok egy simit. Ez a hetedik project
Átlagos, de működő tákolmányból teljes felújítás.
egy pár régebbi project:
nemsokára belekezdek egy újba ami saját lesz. Azt kicsit fejleszteni akarom majd tárcsafékkel, snap on vörössel, digitális km órával, meg pár modernebb kiegészítővel, vrezoval meg mittomén
-
kiborg
aktív tag
válasz
perge666 #433 üzenetére
Szia!
Ezzel nem értek egyet. Alkatrész van hozzá, sok helyen lehet venni még mindig eredeti gyári alkatrészt.
Meg kell válogatni, hogy mit veszel meg.Vannak tényleg silánynál is sokkal rosszabb alkatrészek(amit csak a szomszéd kutyát dobálni jók) és vannak jó minőségű utángyártottak és vannak a gyári alkatrészek.
Gyárit szinte csak börzén lehet már venni, vagy olyan személytől, aki bontja őket.
Sajnos abban igazad van, hogy pár év és eltűnnek az utakról.
Ez szinte gyári állapotra kipofozott példány ma 300-400 ezer forintot is érhet! Ismerősöm 3db Simsont adott el több mint 1 Millió forintért! Csak szedtem fel az állam a földről. Mondjuk ezek között volt olyan is, amin a gyári ülésfólia még rajta volt. Viszik ki őket németbe, ahol irgalmatlan pénzeket adnak értük. Viszont a német csak jó állapotút vesz meg., de meg is fizeti. -
perge666
veterán
válasz
apholyon #432 üzenetére
Eléggé!
Alkatrészt szerintem még a kenyérboltban is kapsz hozzà,
de a minőséget és tartóssàgot elfelejtheted.
Ezt a motort szerintem néhàny éven belül elfelejthetjük,
nagyon jó motorok voltak amíg volt hozzàjuk normàlis alkatrész,meg van még 1-2 megbecsült darab,de azok se tartanak örökké. -
apholyon
aktív tag
Egy teljesen kezdőnek mennyire macerás egy Simson javítgatása? Alkatrészek mennyire elérhetőek hozzá?
-
perge666
veterán
válasz
perge666 #429 üzenetére
Na 3 hete eladtam a vasat, meguntam hogy hiába veszek új cuccot bele, vagy ugyanolyan, vagy rosszabb.
Utóbbi időben csak szivatott.
Befejeztem a Simsonozást, vettem egy vadi új Derbi Senda 50 Xtreme SM-et, remélhetőleg ezzel hosszú évekig nem lesz gondom, már 2 hete nyúzom. -
perge666
veterán
válasz
Szoszo94 #428 üzenetére
Az elején nekem mindent a szerelő szomszéd csinált, de 1-2 dolgot ellestem, meg sokszor várni kellett rá napokat és addigra volt hogy én magam megcsináltam.
Nálad jobb a helyzet ha jobban érdekel mint az átlagot, én inkább hajtom mint szerelgessem.
A 16N1-nél nincs olyan plombázott csavar, mert ennél alapból ott az alapjárati csavar mellett a levegő állító csavar.
-
Szoszo94
őstag
válasz
perge666 #427 üzenetére
13 éves korom óta van Simóm (ez így már nálam is tíz évet jelent), amint lehetett leraktam a jogsit és mivel elég rozsdás volt a tank többszöri mosás után is, így hamar meg kellett tanulnom a karbi szétszedését, tisztitását. Na meg alapból műszaki beállítottságú vagyok, gépészetet tanultam középiskolában, mechatronikai technikusi képesítésem van és járműmérnökire járok, így adja magát a dolog, hogy érdekelt a működése a motornak már fiatalon is. Úgyhogy saját bőrömön/motoromon tanultam, bár tény, hogy ilyesztő volt mikor csapágyazásnál a váltókerekek is egy nagy cserépben voltak, darabokban - vakartam is a feje, hogy hogyan fogom én ezt majd újra összerakni
N1-et én kivágtam a fenébe, az előző is N3 volt és az egyessel én is sokat szptm
A szívócsonknál próbáltam a leplombált csavarral utána állítani? Ha jól rémlik az N1-en is van olyan, de ezt nem mondom biztosra.
-
perge666
veterán
válasz
Szoszo94 #426 üzenetére
Van itt minden.....
Ilyen nagy szaki vagy?
Nekem tizenpár éve van simsonom, néhány már megfordult nálam, de csak nagyon alap dolgokat szerelgetek rajtuk.Jelenleg egy S53 keverékem van, de a karbival szívok, az istenért nem tudom összehangolni hogy jó legyen.
Vagy nincs alapjárat, vagy túl magas, súbert is állítgattam már mindenfelé, fentről a második a legjobb de ez se tuti.
16N1 van rajta, de gondolkozok egy új német minőségű 16N3-on. -
Szoszo94
őstag
Üdv!
Nem gondoltam volna, hogy itt még Simó topik is van
Google találatra figyeltem fel és onnan jöttem vissza
A jelenlegi sárkányom lassan, de biztosan átesik a teljes felújításon. Három (!!) éve kezdtem el, akkor még megvolt mellette az S51N-es (de B-s 4-es blokkos) Simsonom is, így akkoriban lassan haladt a munka, ráértem vele. Csapágyazással kezdtem, aztán lefényeztem az elemeket - vázat nem, már bánom, úgy lenne az igazi - és abba is maradt a munka.
Időközben elkelt az N, viszont szabadidőm nem sok volt, így lassan készült a motor. Nemrég viszont előkerült újra és elhatároztam, hogy most már befejezem.
Az elmúlt pár héten munka után egyből mentem a garázsba, rengeteg alkatrészt rendeltem (kétnaponta jött a futár
), viszont most már majdnem kész van minden:
- SKF csapágyak
- Új szimmeringek
- Kuplung majdnem felújítva (lamellákra várok)
- Új lánckerék, lánc is megvan, de még vár a cserére
- Új 16N3-as karbi, 72-es főfúvókával
- 60ccm henger (hattyúnyakat és kiput faragnom kell, aztán lehet elkészítem a +2 felömlőt is)
- Dugú, gyűrűk, tűgörgők, csapszeg, szóval minden új
- Kopóalkatrészek is újakUnd so weiter, sorolhatnám azt a jelenleg négy A4-es oldalnyi alkatrészt, amit vettem, de talán ezek a legfontosabbak.
Ismerőssel esztergáltatok a váltó beállításához szerszámot, néha a hármast nem veszi sajnos, minimálisat kéne rajta állítanom. Illetve ehhez a hengerhez kell állítani még a karbit, alapjárat belőve (üzemanyag és levegő is), viszont hallásra több benzin kéne még neki, na meg menet közben van egy pont, ameddig komótos, onnantól húz. Nem, nincs rezós kipuff, gyári vanA légszűrő helyén van szivacs, így vettem, szerintem üzemanyagszegény a keverék amt kap. Súber fel van emelve tökig, ha lejjebb rakom, csak rosszabb.
Viszont végre megy! Nem is rosszul, pedig még csak pár kört kerültem, ma hajnalban, hogy összejárassam a dolgokat.
Van róla egy elég régi képem, meg van egy mostani is, itt vannak:
-
perge666
veterán
Na miaz,beállt egy kis hideg és senki sem motorozik a jó öreg simsonjával itt csak én?
-
perge666
veterán
Üdv.
Hajdú biharban vagy Szabolcsban keresnék saját célra 4 sebességes simsont,ami nem összekókányolt, lehetőleg indexes legyen és km óra sem hátrány ha van rajta.Ha van valakinek vagy tud, privátban kereshet.
-
Vazallus
tag
-
#10726912
törölt tag
válasz
Vazallus #420 üzenetére
Túl sok benzint kap. Hidegen még elviseli, melegen már nem. Kutasd ki, miért van ez a jelenség. A kormos gyertya is azért van. Ellenőrizd le karburátort: benzinszintet, és a szivató gumigyűrűjét is. Ha minden ok, akkor a súbertűn tedd lejjebb-feljebb a határoló lemezt.
-
Vazallus
tag
S51 szigorúan melegen az van,hogy alacsony fordulaton bezabál és utána alig akar menni,felpörögni. De ha pörög és húzom neki akkor nincsen semmi gond megy mint a meszes de aztán alacsony fordulaton meg meghal. Karbi a kissúberes 16N3-4, gyújtás tökéletes,szikra nonstop van.
Viszont a gyertyakép valamiért nem őzbarna hanem fekete,kormos. A súbertű középen van! A keverékcsavar(szívótoroknál) jól bevan állítva,gyári értéken van, kipróbáltam több állásponton is hátha ott van baj de nem az, bárhogy tekertem ettől nem lett jobb így visszaállítottam a normálra, úgyhogy ez biztos jó. Úszószintet elvileg jó beállították de azt viszont nem néztem. Lehet rossz a benzinszint azért fullad alacsony fordulatnál? Más egyéb szerintetek? -
#10726912
törölt tag
Fő ok a klasszikus szokott lenni: Szikra-kaja van-e?
Komolyra fordítva: Szikra (megfelelő erejű, megfelelő időben) van e? Ha megszakítós, érdemes másik megszakító kalapácsot betenni, megnézni, nem e szikrázik a kalapács túl sokat, másik kondenzátort betenni, Benzin (megfelelő mennyiségű,azaz a karburátorban megfelelő a benzinszint? Beszívott benzin-levegő keverék jó? Nem túl kevés-vagy túl sok a benzin? Dugulás nincs véletlen...) van e? Levegőszűrő tiszta, nincs ledugulva? Mindezek ellenőrzéséhez kaphatsz hathatós segítséget a neten. Keress rá karburátor beállítása, és simson gyújtás beállítása. Ha pontosan dolgozol, követed az ott leírtakat, nem fogsz hibázni. (Mz-hez írják le a karburátor állítást, de ugyanaz, mint a Simson)). Ha ezek megvannak, és minden rendben, akkor a blokkot kell széthúzni: Nincs e törve a gyűrű, megkopva a dugó-henger, főtengely szimering milyen állapotban van, azaz van e megfelelő kompresszió. Ja és a kipufogót alaposan nézd meg, mert a részleges dugulás nagyon alattomosan tudja megszívatni az usert(saját tapasztalat). Vedd le a kipufogó hátsó részét, és pucold ki, vedd ki a gyári fojtást belőle (mindenképp van benne, ha nincs, akkor nem maradnál meg mellette, de azzal kell megfelelő teljesítményt tudnia), és úgy pucold ki, aztán tedd vissza.
Jó szerelést, sok sikert! Ha valamiben nem vagy biztos, kérj mindenképp segítséget! -
fezsoo
aktív tag
Sziasztok.
Tulaja lettem egy "GYÁRI SR50-nek"
Elvileg minden bontatlan még benne. Szép, külsőre semmi hiba.
Olajcsere és pár apróság után tudtam csak rendesen kipróbálni.Az van hogy még GPS-el mérve is csak 43km/h a vége.
A karburátorban és a kipufogóban nincs fojtás. Nem tudom hogy lehet e még valahol?
Mit ajánlanátok hogy hogy lehetne kideríteni, miért nem megy jobban?
-
forras2
őstag
Szevasztok!
Ide is beteszem, hátha itt fog elkelni!
[link] -
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #414 üzenetére
Linkeltem már, ezért csak szimplán leírom: keress rá a neten a Mesebeli vándor leírására.Állítsd be a leírás alapján a benzin szintet és a gyújtást. Így több kárt csinálsz, mint hasznot
Most beindul, aztán nem, gyertya hézag kicsi, ergo tönkre mehet pár dolog az elégtelen szikra miatt...s még ki tudja, mikor gyújt, hidegen-melegen menjen-húzzon, induljon stabilan...na így nem fog. Feketén-fehéren le van írva minden, csak meg kell csinálni a beállításokat. Szájbarágósan magyaráz. Ha jól emlékszem, MZ beállítását mutatja be, de a Simson ugyanaz. Ezt is leírja a szerző.
Sok sikert. -
perge666
veterán
válasz
perge666 #413 üzenetére
Csak addig állítgattam, csavargattam míg mostmár indul majdcsak rendesen.
Karbi tömítést cseréltem parafára és bezsíroztam, benzinszint a szintjelző alatt van 2-3mm-el.
Gyertyahézagot úgy összeütöttem hogy éppenhogy össze nem ér, ettől indul könnyebben.
Alapjárat hol van hol ingadozik.
Mentem vele 10-15km-t,megy rendesen, de ha menet közben visszaveszem a gázt, majd elkezdem húzni akkor kicsit megtorpan először.
A váltó valami miatt nem akar visszahúzni rendesen váltáskor, ezt nem értem mitől lehet, ma csak úgy magától ilyen lett, 3-ba elég nehezen tudom rakni, 1-2-be meg csúsztatva, mintha nem lenne meghúzva a csavar, vagy bele lenne csúszva a nútba, pedig nem!
Ennek már örülök hogy beindul meg tudok vele menni, remélem lesz még jobb is.
-
perge666
veterán
válasz
perge666 #412 üzenetére
Na egy kis fejlemény,élménybeszámoló :
Aki igérte lejött a karbival, de az is orrán száján folyt, meg a csavar is meg volt szakadva, mondom hagyjuk.
De!!! Pénteken leszedtem a gyújtás felőli deknit és láttam hogy az alapbeállítástól több mint 1centire el volt tekerve balra az alaplap.
Visszaállítottam közel gyári értékre és egyből beindult, viszont max. 5mp után leállt.
Rárúgtam kettőt és újra ketyegett, ekkor tettem vele 2 kört az udvaron és leállt, utána hiába rugdostam.Ma megint kitoltam, nem indult, kivettem a gyertyát, a hézagot összeütöttem egészen picire, és rögtön indult, alapjárat is volt, tudtam is vele menni.
Leállítottam, rugtam egyet beindult.
Kb 5 percet járattam addig bejöttem inni.
Leállítottam utána nem akart indulni.
Éreztem hogy a henger forró, kicsit pihentettem, nem sokat, 2-3 rugásra megint beindult, de az alapjárat nem volt stabil mindig csökkent.
Most úgy hagytam kint hogy nem indúlt, de szerintem ha kimegyek megint fog.Létezik hogy új a dugó, gyűrű benne, bejáratós, túlmelegszik és azért ilyen??
Mikor forró a henger és rugom olyan mintha kicsit megszorulna, mert úgy érzem hogy csúszik a kuplung, meg a hangja is más.1:30-as keverék van most benne.
Ja meg múlthéten hajlítottam az úszón, és mostmár nem folyik kifelé a benzin a karbiból, de vajon jó e a szint.
-
perge666
veterán
-
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #410 üzenetére
Ha a szívató rá van húzva, mit csinál?
A karburátort is rakd rendbe rendesen, mert addig találgatás lesz.
Gyújtás a MEGFELELŐ időpontban történik? Egyébként nekem főtengely szimering hibának tűnik, emiatt lenne nagyon fontos, hogy a gyújtás és a benzin oldal valóban jó legyen. Pl: szétszedett blokk után könnyű rosszul beállított gyújtás alaplap miatt szívni. Ellenőrizz le mindent, ha a gyújtás és a karburátor jól üzemel, levegőt is tud szívni a blokk, illetve ki is tud pufogni (azaz nincs kipufogó dugulásod), akkor marad a blokkszétszedés, gyűrűk állapotának ellenőrzése, és a főtengely szimering ellenőrzése.
Azt se lenne baj tudni, hogy minek kellett szétszedni a blokkot, illetve PONTOSAN mit csinált vele a szaki haver.
Írd majd le részletesen a karburátor ellenőrzésének lépéseit, gyújtás beállításának lépéseit (méréseket is mindkettőről), illetve a kipufogó szétszedését is részletezd majd.
Ha leírod ezeket a folyamatokat, akkor látjuk, hogy mennyire lehet helyes és pontos a munkád eredménye.
Üdv! -
perge666
veterán
Na szétkaptam a karbit, az aljába volt egy kis kosz, fúvókák tiszták voltak.
Összeraktam, nem is röffent rúgásra, viszont tolásra jelzett hogy be fog indulni.
25-30 méter után megtörtént a csoda, kicsit rekedtesen de sikerült.
Néhány gázadás után jó hangja lett, alapjárat is beállt.
Mentem vele egy kis kört, megálltam alapjáraton ketyegett 5-6 másodpercet, leállt és megint nem akart indulni rúgásra, és észre vettem hogy a benzin folyik kifelé a karbiból.
Megkocogtattam elállt, gondolom az úszó felakadt.
Ezután megint toltam majdcsak annyit mint az előbb, beindult, alapjáraton megint ketyegett egy kicsit és leállt.
Rugdoshatom szerintem reggelig is.Ez szerintetek nem karbi hiba?
Már kizárásos alapon is, mert elvileg minden más jó! -
guftabi96
addikt
válasz
perge666 #407 üzenetére
igen, van olyankor is.(bár azt, hogy olyankor mennyit veszít azt nem tudom, soha nem mértem)
Nekem is csak le akart állni, amikor rossz volt a szimering, de menni ment. Csak folyamatosan huzni kellett neki egy kicsit a gázt.
Jól raktátok bele egyébként?
Nekem egyszer volt, hogy siettem, és rosszul ment bele.
Szimeringből érdemes jó minőségűt venni (viton).
Nekem az ilyen párszáz Ft-os szimeringek nem bírták sokáig. -
perge666
veterán
válasz
guftabi96 #404 üzenetére
Persze kuplungolásnál húztam is a gázt, mert egyébként szerintem le is állt volna.
Mifelénk kisvárosban nemigazán lehet válogatni alkatrészekből sajnos, amit hozat a kisbolt az van, de azt mondja hogy jó minőségű utángyártott, mert ha valamire panaszkodnak többen akkor elvileg olyat nem hozat és néz helyette másikat.
Jó, énis ezt mondanám hogy fasza minőség, ha én árulnám....Nekem Simsonba mindig 2 fajta gyertya volt és mondhatni soha nem vacakolt. ( BriskN15YC és NGK BP6HS)
12-13 éve folyamatosan van Simsonom mindig ilyen gyertyákkal használtam őket.
Előtte is Simsonoztam, de akkor még fateré volt és csak hajtottam, nem nézegettem miből milyet vesz bele. -
guftabi96
addikt
válasz
perge666 #403 üzenetére
Hát ötletem nem igazán van, inkább tanácsot szeretnék adni: frissen összerakott blokknál ne vedd el a gázt.
Ha lassítani kell, akkor kuplung, és pici gázfröccsök, hogy folyamatosan legyen megfelelő kenés.
Milyen alkatrészeket vettél a gyújtáshoz? Nekem az ilyen utángyártott cuccokkal rengeteg gondom volt. Volt ami már a megvétel pillanatában selejt volt.
Egyébként nem a sima b*hs gyertyák jók Simsonba?
a p-s gyertyáknak kicsit jobban kilóg az elektródája.
Bár annyival nem, hogy ebből ilyen gondok legyenek. -
perge666
veterán
Üdv.
Na ez az újdonsült Simson csak szivat engem,szerintem nem szeret.
Próbáltam mindent megtenni hogy jó kis moci legyen belőle,de szó szerint sz**at.
Már van berúgókar rajta,új dugó gyűrű a blokkba minden csapágy cserélve,mostmár szikra is van,megszakító,kiskondi cserélve lett,gyújtás is be lett állítva neki és nem akar indulni a kis szemét.Alig 1 órája hoztam haza ismerőstől aki szerelgette,ott indult először rúgásra,majd csak tolásra de akkor épphogy meg kellett lökni.
KB.8km-t jöttem vele hazáig,és annyit vettem észre hogyha nem húztam a gázt akkor állt lefelé,de egyébként szépen jött végig,erő is volt benne.Nem nagyon gyilkoltam az új dugó,gyűrű miatt.Hazajöttem,bementem lecuccoltam,kimentem és azóta nem indul.
Raktam bele egy új NGK BP6HS gyertyát,akkor egyből beindult rugásra,de előtte tekertem bentebb az alapjárati csavaron és nagyon bőgött,ahogy tekertem kifelé leállt,azóta se indul tolásra sem.
A szikrája baromi erős.........Karburátornak nem lehet köze hozzá vajon????
-
perge666
veterán
válasz
guftabi96 #401 üzenetére
Szia.
"Van itt minden csak szét kell dikkházni"Énis úgy vagyok vele hogy mindig hozzámkerül egy Simson,szeretem ezeket a vasakat nagyon.
Nekem jelenleg egy S50B van, a blokkja 2 napja lett összerakva, ott már nincs gond, de a gyújtásom vacakol, tegnap még elvétve adott szikrát gyengén, ma már semmi pedig hozzá sem nyúltam.
Pár napon belül megy egy szakihoz, majd ő meggyógyítja remélem! -
guftabi96
addikt
Nem is tudtam, hogy van ilyen topik is
Üdv mindenkinek!
Bár nekem már nincs meg a S51b-m, de jó érzésekkel gondolok vissza rá.
Később még szeretnék Simsont, lehetőleg S51-es blokkal szerelt Schwalbe-t.
Ez volt az én motorom.
Vaczkó Dani csinálta a hengert ("minituning", 60cm3 [link] )
A kipufogó is meg volt csinálva a leírás szerint.
Az egyetlen nagy problémám a 3 sebesség volt, egy 4 sebességes váltót nagyon elviselt volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- LEGO klub
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Riasztó topik
- Elindult a Marathon zárt alfa tesztje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest