Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • perge666

    veterán

    válasz perge666 #412 üzenetére

    Na egy kis fejlemény,élménybeszámoló :

    Aki igérte lejött a karbival, de az is orrán száján folyt, meg a csavar is meg volt szakadva, mondom hagyjuk.

    De!!! Pénteken leszedtem a gyújtás felőli deknit és láttam hogy az alapbeállítástól több mint 1centire el volt tekerve balra az alaplap.
    Visszaállítottam közel gyári értékre és egyből beindult, viszont max. 5mp után leállt.
    Rárúgtam kettőt és újra ketyegett, ekkor tettem vele 2 kört az udvaron és leállt, utána hiába rugdostam.

    Ma megint kitoltam, nem indult, kivettem a gyertyát, a hézagot összeütöttem egészen picire, és rögtön indult, alapjárat is volt, tudtam is vele menni.
    Leállítottam, rugtam egyet beindult.
    Kb 5 percet járattam addig bejöttem inni.
    Leállítottam utána nem akart indulni. :))
    Éreztem hogy a henger forró, kicsit pihentettem, nem sokat, 2-3 rugásra megint beindult, de az alapjárat nem volt stabil mindig csökkent.
    Most úgy hagytam kint hogy nem indúlt, de szerintem ha kimegyek megint fog.

    Létezik hogy új a dugó, gyűrű benne, bejáratós, túlmelegszik és azért ilyen??
    Mikor forró a henger és rugom olyan mintha kicsit megszorulna, mert úgy érzem hogy csúszik a kuplung, meg a hangja is más.

    1:30-as keverék van most benne.

    Ja meg múlthéten hajlítottam az úszón, és mostmár nem folyik kifelé a benzin a karbiból, de vajon jó e a szint. :)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés