Kijössz a laborból és elkezdesz kaja után kutatni?
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Kijössz a laborból és elkezdesz kaja után kutatni?
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
De mégis merre? Elég nagy az a gyárterület, időm pedig már nincsen sok.
Kutasd át a hullákat először is ha náluk nincsen akkor jöhetnek az épületek.
Plazmacucci: Az is egy megoldás.
[ Szerkesztve ]
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Visszatöltesz egy régebbi állást, és okosabban játszol tovább!
Vissza kell vinnem pár kazettát.
végig vittem a játékot most megy a freeplay az a küldetésem hogy szerezzem meg a 3 kódot valami széfhez az első megvan de a többi 2 még nincs hiába mentem oda ahol elkapták foxot nincs semmise
Bizony, én is befejeztem egy ideje, amíg nem lesz stabilabb. Bár nekem nem is volt olyan nagyon bugos, de nagyon rontotta a hangulatot, inkább várok. Addig a Call of Pripyat Complete-el vigasztalódok.
Patch-csel használom, viszont megoldódott, amint visszavettem static lightingra a beállítást. Úgy néz ki a motor bugos még mindig.
Mindig minden mindegy
Én annak örülnék igazán, ha napfény mellett nem 20fps-t produkálna a nem gyenge gépemen. Fény nélkül meg ronda élettelen.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Nekem szerencsére sebesség gondjaim nem voltak, csak elvétve 1-2. Viszont Dynamic fényekkel nincs időjárás változás, Static-al meg van. Ellenben Static-ban nem olyan szép és a fenébe is, nem szotyizni raktam össze ezt a rohadt drága gépet. De az igazi komoly problémák azok voltak, mikor egyszerűen nem fogadta el a küldetés teljesítését, vagy nem volt meg valami a helyén. Először azt hittem én vagyok a hülye vagy balfék, de aztán az itteni hozzászólásokból kirajzolódott, hogy nem.
Pripyat-ban a kijelölt ponton levadászom a Monolith-osokat, de a kijelölt pont marad a Military-sok tovább mennek egy másik épülethez, ott is levadásztam mindenkit, sehol sem találok több ellenséget. Segítséget kérek, hogyan tovább?
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
Ezért tarts magadnál mindig pár konzervet meg vizet Nem véletlenül survival horror
Igazából nem értem miért nem a CS vagy a COP motorját vették alapul, azokban ezek az effektek gyárilag benne vannak és működnek tökéletesen ahogy kell.
Már 2008-ban elkezdték, akkor meg még nem volt CoP, talán CS.
Igaz, el is felejtettem hogy olyan régóta fejlesztik Nem mondtam semmit. Bár azért kíváncsi lennék mennyi meló lenne átültetni egy CoP motorra az egész játékot
Szerintem kukázni kéne mindent és újra az alapoktól.
[ Szerkesztve ]
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Rengeteg időbe kerülne (átállni a CoP engine-jére aka x-ray 1.6), akár egy évbe is, legalábbis valami ilyesmit írtak régebben.
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
Reload autosave (komolyan) és sprintelj míg oda nem érsz a harc helyszínére és le nem vadászod a környéken lévő Monolith katonákat. Ha megint nem sikerül akkor megint reload és try again. Megesik hogy mire odaérsz addigra egy sebesült monolith katona elszalad onnan vagy éppenséggel beesik egy bokorba de nem hal meg és csak szenved ezért nem lép tovább a feladat. Az sem árt ha legalább egy katona életben marad, ezért is kell sprintelni odáig, hogy mihamarabb beavatkozhass. Ezt addig próbálgassad míg nem sikerül.
Jobb lenne mondjuk az autosave helyett egy még a sewers végén készített normál mentést visszatölteni biztos ami biztos alapon.
Fogd meg a patkányokat!
Viccen kívül.
Néha fel lehet venni a dögöt, és EHETŐ!
Ki is írja hogy ehető, bár nem finom...
Én is csak véletlen fedeztem fel, mikor átmentem Yantarba, s benéztem inventoryba, akkor akadtam bele.
Hajlamos vagyok minden szemetet összeszedni
Nem mondták neked, hogy ne egyél meg minden szemetet?
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
2008-as a CS
No Sana No Life
Még ma is ütős játék. :-)
Szerintem is, de az összes Stalker az.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Sauront azt csinaltam egyet.Blue Beads olyat nem talaltam, csak Gold-ot, de az csak egy arany ertektargy, nincs semmi haszna,telepatas vedelmut meg egyet sem lattam,Rock es Flame van, csinaltam.
Amugy ugy tunik a kepzodmenyek kepen a moddb-rol, hogy vannak meg keszitheto kepzodmenyek, legalabbis a listaban tobb szerepel, mint amennyit en megvettem...
Igen, de szerintem pár hónappal megjelenés előtt már elkezdték.
Amúgy ti találtatok valami új fegyvert a revolveren kívül? Mert én nem nagyon.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
En meg egy Magnum revolvert.Mas semmi uj fegyvert.
(#3527) Silentfrog válasza Antonius1978 (#3526) üzenetére
Csak lőszer nincs hozzá sehol!
Szerintem elég gyenge is.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
(#3529) Antonius1978 válasza Silentfrog (#3527) üzenetére
Nekem van hozza vagy 50 db, es 5 drb valami gyujtoloszer, gondolom jo azzal az uzemanyaggal teli hordokra lovoldozni
Valoban nem eleg eros, es eleg lassan lo is, az ujratoltese is hosszas, szoval nem nagyon hasznalom, inkabb a Walther 99, majdnem olyan gyorsan lo fejlesztve mint egy gepkarabely
Srácok, tegnap lefekvés előtt nézegettem jutyúb videokat, újra átolvastam felületesen a topicot és rá kellett döbbenjek, hogy nálam a Storyline menetétől eltekintve nincsenek jelen a kitörések a játékban!
Tehát azok a küldetések/pályarész unlockokkal járó kitörések amik úgymond viszik a storyt azok megvoltak, de ez minden. Az időről-időre ismétlődő, keress fedezéket missönnel egybekötött kitörések teljes egészében hiányoznak! Rákerestem nem csak itt a topicban és nem nagyon találtam arról infót, hogy ez másnál is előjött volna.
Kérdem én, köze lehet ahhoz, hogy Argopromban beragadt a Segíts a stalkereknek missön, befejezhetettlen? Egyrészt nagyon hiányzik a kitörések feelingje, másrészről ugye nem elhanyagolható szerepük van az artifactok respawnolásában, ami pedig egyből magyarázattal szolgálna arra miért nem találok jópár darabot, mitöbb pár napja szinte csak ugyan azt a 4-5fajtát találom mindegy melyik pályarészen vagyok éppen.
Ugyan azon a helyen még nem is találtam egynél többször, látszólag no respawn.
Közületek jópáran elég nagy console zsonglőrök vagytok a korábbi Stalkerek okán, van netán bárkinek bármiféle ötlete hogy tudnám ezt a jelenséget fixálni?
Inventory átírás kapcsán, keresgélés közben az egyik .ltx fájlban mintha láttam volna egy nagyobb blowoutokra vonatkozó részt, ám most nem találom.
Esetleg el tudnám indítani a valamiért beragadt kitöréseket, netán manuálisan befejezni a beragadt missönt?
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Azt tudja valaki, hogy mikor jön a végleges verzió, vagy valami komolyabb patch ?
Az a szél, amelyik nem fúj, az nem szél.
Nálam sem voltak kitörések, de még az időjárás sem változott. Agropromba beragadt küldetés nálam is volt ,de amikor újrakezdtem és kipipálódott akkor nálam ugyanúgy nem volt kitörés és időjárás. Reméljük a következő patch ezt is javítja.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
Nálam volt kitörés, időjárás változás, de ezt ellensúlyozandó ha halottan akartam quicksavet betölteni, kicrashelt
No Sana No Life
A kitöréseknek nincs közük a beragadt küldetésekhez. Küldetésben ha jönnek akkor azok eleve jönnének.
Állítólag (ezt a GSC lost alpha részlegében olvastam) akkor bukkan elő nem feladathoz rendelt kitörés, ha sokáig mászkál az ember egy adott pályán és kisebb feladatokat végez. A sokáig nem tudom pontosan mit jelent, de részemről eddig 5 alkalommal kaptam soron kívüli, nem feladathoz script-elt kitörést (1 blowout-ot és 4 pszichikai vihart). Volt amelyik simán csak jött miután már vagy két és fél órája ugyanazon a térképen barangoltam, volt ami előbb csapott le rám miután egy rakás feladatot végeztem cordon-ban a pda-n keresztül felvéve azokat és a sztorival nem haladtam.
Beragadt küldetésem meg nekem is van (olyan ami nem javítható egy egyszerű map visszatöltéssel, egész pontosan a Freedom feladat mikor a vezérnek kell visszavinni egy cuccot amit nem akaródzik neki átvenni). Amellett is kaptam már spéci vihart.
Feladatok teljesítésére meg nincs konzol parancs, így manuálisan sem lehet eltüntetni a beragadtakat. Azokra egy orvosság van, újrajátszani azt a feladatot ami beragadt.
miklos3391:
Jövő hét elejére van ígérve a következő patch aminél teljesen új játékot kell majd kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Kérdés:a kitörések kit érintenek az emberen kivül,halhatnak bele mások is?
Mármint nem scriptelt kitörés ölhet meg stalkereket,katonákat,stb.a játékban?
Ergo lehet létjogosultsága annak,hogy az ember kitöréskor visszatölti a korábbi állást,vagy az NPC-k automatikusan "fedezékbe mennek"?Én nem vagyok stalkeres,eddig mindig az volt,hogy load last save,ergo kitörésem még nem is volt hivatalosan,mert random jön ugye....
[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Igen, aki nincs fedezékben, azt megöli, akár mutánst is
No Sana No Life
Sziasztok, tudtok nekem segíteni?
A Sin stalkerektől kaptam egy küldetést, miszerint elvileg ki kéne űrítenem Dark Valley-ben, a banditák bázisának emeletén, Borov irodájában a széfet. De amikor beütöm a három számjegyet, hiába kattintok az "OPEN" gombra, semmi nem történik Előre is köszi
Patch fent van?
Köszi a választ!
Ha pedig az érkező javítás nem lesz már kompatibilis a mentésekkel, akkor lehet, hogy komolyabb lesz, mint az eddigiek.
Én igazából most csak "játszogatok" vele, komolyabban majd akkor állok neki, ha kész lesz a magyarítás.
Már 40%-on állnak f.i.-ék, úgyhogy szerintem két-három hét múlva kész lesz!
[ Szerkesztve ]
Az a szél, amelyik nem fúj, az nem szél.
1. Ha 800x600-ban jatszol, nem tudsz a gombra kattintani - sajat tapasztalat.
2. Ha nem az 1-so eset all fenn, akkor kell neki a patch, az megoldja.
A patch-ot telepítettem,de így sem jutottam előbbre
Próbáltam már újra betölteni a mentést, még az összes banditát is kiírtottam a környéken, a szolgálatos katonát is kiszabadítottam, de semmi
Nade, azt emlitetted elozoleg, hogy nem tudsz az Open gombra kattintani...nekem akkor volt ez igy, amikor 800x600-ban jatszodtam, ha attettem 1024x768-ra, akkor tudtam kattintani, csak nem nyilott ki.
Nos nalad akkor hogy is volt ?
A kattintas alatt azt ertem, hogy a gombon latszott, hogy "besuppedt".Ha nallad nem supped be, akkor rossz a felbontas.Ha besupped, akkor nem jo a patch pl.Ha megis jo minden, akkor nem tudom mi lehet a megoldas...
[ Szerkesztve ]
Ez OK,én is megpusztulok,ha nem megyek fedezékbe,de a lényeg,hogy mennyire ritkitja az NPC-ket például a kitörés?Adott esetben az ellent?
Mert ugye ha leöli a katonákat,ki lehet fosztani.Ha leöli a haverokat,nem lehet bizniszelni...erre gondolok,hogy szól-e a játékba bele,védeni kell-e a barátokat reload-dal,érdemes-e kivárni a kitörést,mikor x katona előtt vagyok gyenge cuccal?Erre gondolok.
Gondolom az alapkarakterek dolgait nem befolyásolja...
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Felesleges kivárni, mert amikor van visszaszámlálás akkor mindenki fedezékbe vonul és ott is marad míg véget nem ér az égiháború. Így nem fognak tőle kipurcanni.
Ez alól két kivétel van csupán, amikor nincs visszaszámlálás csak lecsap a "vihar". Mindkettő script-elt, fő sztorihoz kötődő jelenség. Egyik a Radar területen lesz és az bizony letakarít szinte mindenkit (egyedül egy NPC-re nem hat a dolog), a másik meg majd Countryside-on történik meg és láthatod is hogy kinyírja körülötted az élővilágot mikor lecsap rád.
Az összes többi helyzetben mindig van minden NPC-nek ideje arra, hogy fedezékbe vonuljon és ezt meg is teszik így nem lesz rájuk semmilyen hatással a dolog.
Maci2013:
Jó kódot állítasz be? Az első szám 2-es a második 9 a harmadik meg 5?
[ Szerkesztve ]
Bakker, ez a STALKER fullhd-ban kimaxolva valami csodaszép!
Csak ámulok és bámulok! Még csak úgy sétálgatni is fenomenális.
Szerintem a Crysis 3 sem szebb ennél, ez gyönyörű grafika! A legnagyobb elismerésem a készítőknek!
GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
Vissza kell vinnem pár kazettát.
A Construction Site-on kaptam egy melléküldetést, hogy keressem meg az Merc bázison a tetőn az RPG-t (az egyik épület mellett van egy műszaki építmény, amin van egy hátistash, de az nincs térképen jelölve, így üres... de ezt nem neveznél tetőnek), majd robbantsam fel a benzines hordókat (mindenhol hordókat, tárolókat, csöveket látok... mégis melyiket?). A jelszót megvettem a stalkeretől, a bázison bent vagyok, de nem találom az RPG-t. A térképen nem jelöli sem az RPG-t, sem a benzines hordókat, csak a térjek vissza a stalkerhez van jelölve.
Hol a viharban van az az RPG és hol vannak a robbantandó hordók?
(VAn saját RPG-m is, azzal hiába lövöldözök, gondolom nincs ráscriptelve az esemény!)
Az RPG a buszpályaudvar tetején van, hátul van egy létra amin fel tudsz mászni, a hordók meg az egyik hajón.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing