A legtöbben meg vannak vele elégedve. Így inkább én válaszolok neked aki látta a Monték 'árnyoldalát'. Pannonnál vett fater egy Montét. Én ajánlottam neki a tesztek és vélemények alapján. A hozzá adott Kies már az első héten tönkrevágta. Ugyanis feljön egy frissítés amint a Kiest telepíted és ha nem frissíted a telót akkor teljesen véletlenszerűen bármikor a mobil kijelzője elkékül, bejön rajta egy 'UPLOAD data TO PC' felirat és a telefonnal semmit sem tudsz csinálni. Aksi ki, aksi be és máris használhatod amíg újra fel nem jön ez a felirat... Természetesen szerviz lett belőle. Ezek után a kijelzője halt meg így kaptunk egy új Montét... Ma pedig az egyik hívást éppen lebonyolította fater és máris tárcsázta volna a kollégáját de a 'Csak segélyhívás' üzenetet kapta a telefonon... A SIM kártyája tökéletesen működik más telókban, a Montéban viszont 3 pannonos SIM-ből 3-ra 'Csak segélyhívás'-t jelez. Térerő is 0. Így megint szerviz lesz belőle.
A telefonjainkra egyébként nagyon vigyázunk. A monte is fóliázva van és védőtokban van tartva. Csakúgy mint az Omniám ami 2,5 éves és karcolás sincs rajta. De még szervizet sem látott soha. Szóval még csak az sem lehet baj, hogy nem kellőképpen vigyáztunk rá. 2 Monte alapján az a véleményem, hogy vagy a Pannon árul selejteket, vagy a készülékből sok a hibás.
Remélem így teljesebb képet kapsz ha nem csak a jó kommenteket látod. Persze azért van bőven panaszkodó ember a topicban. Sokaknak van ez az UPLOAD DATA to PC, valamint a fényképező funkció fagyogatása stb.
Szerk.: A legfájóbb az mikor már a másik szobából hallom, hogy fater megint a mobillal szenved és valami megint nem működik jól. Ugyanis mint fentebb írtam én beszéltem rá erre a mobilra.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!