Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23901) daninet válasza legiaap (#23900) üzenetére


daninet
veterán

most addig nyomkodtam míg behozta a download módot, de először nem akarta azt sem, bármit nyomtam indult. kb 20X ujraidítottam most behozta teszek rá egy standard romot (mert már egy főzött volt rajta) és azt rootolom így biztos nem lesz baj

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

(#23902) legiaap


legiaap
nagyúr

Nem rég valaki linkelte ezt az oldalt.
Szeretném letölteni az iMenetrend progit, de nincs kedvem ezért reggelni. Akinek esetleg meg van az kérem írjon már rám privátban.

Köszönöm.

How are U today? Just kidding...I don't care!

(#23903) mm89 válasza daninet (#23901) üzenetére


mm89
őstag

szurkolok!! Nehogymár téglát csinálj belőle! :)

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#23904) Lesliegold


Lesliegold
tag

Üdv Mindenkinek!

Nagyon kezdő vagyok a témában, de két telefon között vacillálok: 1. Galaxy 3, 2.Spice
Alapvetően telefonálni kell, de mellette az alábbi dolgokat használnám még ki:

- Wifi
- Valamiféle office féleség és pdf olvasási lehetőség
- Xvid/divx lejátszás
- Fényképezés, navigáció nagyon ritkán előfordul, de mikor ezeket direkt akarom, használok digit fényképezőt és sima autós navit.
- Rettentő fontos lenne még, hogy minél tovább bírja az akku...

A galaxy 3 frissebb, újabb, de még túl sok a hibája, ami nincs kijavítva. Ez a Spice gondolom egy kiforrott modell, de ajánlott még venni?

Ezt az összehasonlítást már olvastam.

Ha mégis meggyőztök a Spice-ról, hol érdemes venni, és ha pl nagyáruházat mondtok, ott mit teszteljek le, vagy mire figyeljek, ha kibonthatom? Hogy kerül rá hivatalosan, mindenből a legfrissebb garanciavesztés nélkül?

Köszi előre is a segítségetek...

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi 3

(#23905) vadászcsiga


vadászcsiga
félisten

Elkészült a recoveryből feltehető Youtube 2.0.