Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-21 14:11:29

LOGOUT.hu


Kérlek, hogy figyelmesen olvasd el, a vonatkozó szabályokat ! ... Köszönöm. 👍 Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45485) gerner1


gerner1
Topikgazda

Javaslom mindenkinek (azoknak is, akik egyébként "elégedettek"...), hogy olvassatok bele más topikokba is, és végezzetek azokban keresést is. Gyakorlatilag mindegyikben találkozni fogtok a merüléssel, mégpedig az ittenihez hasonló arányban. A Recovery -ben való "manőverezés" szintén jelen van. Pont úgy, ahogy korábban többen nehezen fogadták el (itt is), hogy például a "hívásberagadás" problémája szintén érinti a többi készüléket is, nemcsak az S7 /S7E -t.

-Akkor azok is -mind- tré készülékek volnának ? Leírjuk, csak mert -mondjuk- adott esetben "én" kifogtam egy esetlegesen hibás darabot, vagy mert mondjuk képtelen vagyok a számtalan befolyásoló tényező közül megállapítani, hogy az "esetemben" melyek azok, amelyek megállnak/vagy sem ?...
- Valóban az az alap, hogy ha a másik leír "X"óra SoT -ot ⇒de nálam nem annyi sehogysem, akkor ettől már -mondjuk- szintén "made in dobd el" -lé minsősítem a készüléket? .. - vagy ami rosszabb, kétségbe vonom azt, hogy lehet (másnál) annyi is ?...
~5-7 fórumozó panaszkodik az "én" problémámmal is azonos bajról, a többiek (akik többségben vannak) viszont nem. De -ez- már alap, hogy "többségnek", és ezzel együtt hibásnak állítsunk be "valamit", ami ha valóban problémás volna önmagában, akkor az kivétel nélkül jelentkezne mindenki másnál is? ...
stb,stb,stb -
Ugyan már... Ezek a megközelítések mindegyike méltatlan.

Próbáljatok objektívebbek lenni. Amennyiben pedig valóban végéigpróbáltunk mindent, és nincs változás, akkor szervizbe kell adni. A többi telefon gyártó sem köt mindent a userek orrára. Egyrészt nem is elvárható, hogy a vevőik mélyebben ismerjék a készülékek "bugyrait", másrészt ott van (mindegyiknek) a szervizhálózatuk. Továbbá olyat sem hirdetnek, hogy "érteni kell hozzá", és ez itt is helytálló.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.