Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kasya


Kasya
nagyúr

En a DHL-t kerulom. Akarhanyszor kerek arajanlatot toluk, mindig 3-4-szer nagyobb arat ajanlanak, mint a TNT, vagy FedEx (int. shipping).

A pelda kedveert: fast shipping (ket napon belul) - France
DHL: 9800 kocsival, 110 000 repulovel
Fedex, TNT: 17000 kocsival, 18000 repulovel

A mult heten mar fel is hivott egy DHL "commercial leader", hogy miert nem hasznaltam a szolgaltatasukat mar egy eve. Mondom, az irracionalis felar miatt es hogy mindig 2-3 ceget kell felhivnom, hogy jobb arat mondjanak (a masik ket ceg egysegesen alacsony arat tud ajanlani erdekes modon). Mint ceg, nem ezt varnam toluk.
Azt mondta erre, hogy hivjam ot egybol es megtargyaljuk...mire csak annyit mondtam, hogy nincs idom alkudozni, mikor masok egybol felajanlanak jobb lehetoseget. Komolyan, hulyenek nezik az embert.

(#2) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Egyszer valami probléma van, aztán ennyi, a továbbiakban elmehetnek az anyjukba? :U

Ok, ha mindig van gond, vagy esetek jelentős részében, akkor tényleg elküldhetők, bár gyaníthatóan nem az egész céggel, hanem csak helyileg van probléma. Én már elég sokat szoktam rendelgetni mindenféle helyről, s sosem volt gond (Veszprém):

Trans-o-flex, GLS, DPD, DHL, MPL, Sprinter, stb

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#3) Winner_hun


Winner_hun
félisten

TOF - általában ők hozzák a rendelt csomagokat. Vidéki címre. Egyszer rendeltem Bp-re, ott volt elég baj, de nagy nehezen megkaptam a csomagot: adott napon nem igazán akart jönni a futár, próbáltam hívni a megadott számot de az nem volt kapcsolható (halott szám volt, nem kikapcsolva). Megadták a számát. Másnap jött a futár, 2 db-os csomagból csak az egyik volt meg - persze, hogy nem arra volt szükség. 3. nap megkaptam mindkét csomagot, utolsó utáni pillanatban.

DPD - na itt volt nagy probléma. Angliából rendelt csomag: csütörtökre kellett volna megérkeznie, nyomkövetés csütörtöki napra írta hogy bekerült az országba. Rendben, semmi gond, valami miatt késik, pont nem érdekel. Pénteken vártam a kiszállítást, semmi. Hétfőn semmi. Kedden rájuk telefonáltam, mire azt az infromációt kaptam hogy tudnak a csomagról de nincs rajta címzés, csak irányítószám. Félre van rakva a raktárban, súly és méretek egyeztek, biztos, hogy az enyém. Pár nap várás után telefonáltam hogy mi a helyzet? Ekkor azt az infót kaptam hogy a kamerák felvételeit nézik vissza. Következő nap kerestek, hogy a kamerafelvételek alapján NINCS Magyarországon a csomag, a címes matrica egy másik csomagon volt rajta. WTF, pár napja még ott volt?! Az ezt követő napon kihozta a futár a csomagot. Rajta volt a címzés, nagy valószínűséggel abban az állapotban ahogy az eladó feladta...

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#4) kmisi99


kmisi99
addikt

Én úgy jártam velük, hogy rendeltem oreot egy külföldi cuccokat árusító boltból, akkoriban még nem volt itthon oreo. Vártam pár napot és semmi. Felhívtam őket, mondták a következő nap jön. Jó másnap semmi, felhívom őket, mondták, hogy a következő nap jön. Megadták a futár számát. Másnap hívom, neki nincs ilyen csomagja, jó felhívom megint a céget, a következő nap jön. Másnap semmi, már a közeli elosztót is hívom.Összesen vagy 20 telefonhívás után írtam a cégnek akiktől rendeltem, és újraküldték GLS el, másnap már meg is kaptam.

(#5) dugo_ válasza lezso6 (#2) üzenetére


dugo_
veterán

Egyszer, mi? :D
https://logout.hu/bejegyzes/domos_2/az_ipon_a_trans-o-flex_es_az_ssd_esete.html
Kommentek között meg még három tucat eset.

(#6) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Látom vegyes tapasztalatok vannak, a Futár cégeket illetően :D

(#2) lezso6: Igen, ez már a sokadik eset... csak most pont nagyon kellene a cucc... (és ma tudtam meg, hogy ez a cég a szállítással megbízott..) :U /azt hittem a Posta hozza..de tudom, hinni a templomba kell/ ;]

(#3) Winner_hun: Külföldről általában GLS hozza ide (azzal eddig nem volt gondom) pl. Németből DHL , Hungary -ba GLS -nek adja át. Többit általában MPL hozza.... (továbbítja)

Mind1 , ha fizetek (és sok esetben nem is keveset, pl. külföldről való rendelés esetén..) olyan cuccért ami gyorsan kell, akkor szeretem időben megkapni az adott portékát...

-----------------------------------------------------------------------

Mostani esetben említett forrasztási segédanyagok, eszközök voltak rendelve és míg nem érkezik meg pl. folyatószer eltávolító , adott munkám nem tudom elvégezni. :(

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#7) twollah1976


twollah1976
őstag

Az esetem a trans-o-flex Hungary Kft.-vel:

Tisztelt trans-o-flex Hungary Kft.!

Próbáljunk már egyeztetni a futárral arról, hogy mikor hozza ki a csomagom.
Ne a kézbesítés előtt 10 perccel hívjon már fel és közölje, hogy "hát akkor én hozom a csomagot".
A XV. kerület másik végében voltam, nem tudok annyi idő alatt hazaérni.
A mai nap folyamán (2016 12. 05.) kb. 16 óráig a szállítási címen tartózkodok.
A többi napokon reggel 8-9-ig szintén a szállítási címen tartózkodok, utána kb. 13 és 16 óra között szintén.

Üdvözlettel: ÉN

Tisztelt Ügyfelünk!

A futár a holnapi nap folyamán kézbesíti a csomagját a megadott címre.
A futárnak nem kötelessége telefonálni, a szállítási címen nem talált senkit a második sikertelen kézbesítés után visszafordításra kerül a csomag a feladónak.
De ez esetben a futár a holnapi napon kiszállítja a csomagját.

Üdvözlettel / Best regards

Tisztelt trans-o-flex Hungary Kft.!

Akkor az Önök hozzáállásával reggel 8 azaz nyolc órától delután 5 azaz öt óráig otthon üljek és várjam, hogy a futár méltóztasson kihozni a KIFIZETETT, MEGRENDELT csomagom?
Arra nem képes a futár, hogy pontosan fogalmazzak "A futárnak nem kötelessége telefonálni", hogy telefonáljon a SZOLGÁLTATÁSUK MEGRENDELŐJÉNEK AZAZ NEKEM, hogy ekkor és ekkor érkezek?
Ezek után felteszem a kérdést, hogy KI KIÉRT VAN?
ÉN MAGUKÉRT AZAZ A MEGRENDELŐ VAGY MAGUK VANNAK A MEGRENDELŐÉRT AZAZ ÉRTEM AKIBŐL MEGÉLNEK?

Üdvözlettel: ÉN

U.i.: direkt írtam nagy betűkkel a fontosabb sorokat.
Sőt, hogy a mondandóm komolyságát még jobban alátámasszam a két kezem középső ujjaival gépeltem a nagy betűkkel kiemelt részeket.

i typed dis shit wit my middle finger
i typed dis shit wit my middle finger
I TYPED DIS SHIT WIT MY MIDDLE FINGER

i typed dis shit wit my middle finger

Másnap kihozták a csomagot, de megint úgy, hogy a futás akkor telefonált amikor a ház előtt áll.
Az volt a szerencsém, hogy még az utcában voltam és vissza tudtam menni átvenni a csomagot.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#8) lezso6 válasza dugo_ (#5) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Azért az kicsit más, hogy sok emberből jópárnak volt problémája, egyszer. Nem a futárszolgálatokat akarom védeni, hanem a hozzáállással van probléma. Ha valamivel beszopod, akkor nem biztos, hogy ez mindenkire igaz. A probléma simán korlátozódhat helyre vagy pár idióta alkalmazottra.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#9) yerico


yerico
senior tag

GLS egy szemét társaság. Nem értesítenek, hogy csomagom jön, vagy utána, hogy másfél órája átvettem, vagy beesnek reggel 8 óra 05-re, természetesen értesítés nélkül. Volt, hogy rohangálnom kellett a városban a futár után, mert a délután megjelölt időpont helyett délelőtt akart otthon találni, máskor meg simán be se hozta a csomagot, csak megjelölte, hogy nem vettük át (csak négyen voltunk otthon)
DHL is egy mocskos szemét banda, aranyárban dolgoznak, a kapott tájékoztató anyagaikon semmi sem igaz, míg az áfás szolgáltatásukról áfamentes számlát adnak. Értesítés minek, 70 dolláros szolgáltatási díjért nem jár, oszt kuss.
MPL: Csomagot nem akartak kihozni, mert "épp nincs autójuk", menjek be érte én. Hát nem. Máskor 6 üveg borból eltörtek kettőt, és utána ki akarták hozni az utánvétes csomagot, hogy átveszem-e. Simán tüntettek már el csomagot is, külföldi tracking szám mutatta, hogy posta átvette, de ők semmit se tudnak róla, semmiért se felelősek, de hívogassam őket NAPONTA. Ennek volt úgy háromnegyed éve.
ToF pont a héten alakított, egy hónapja rendelt csomaggal egyszer csak beállítottak, természetesen 50K utánvét. Kézpénz nem volt otthon, mondom a futárnak, hogy akkor jöjjön velem, elmegyek automatához. Akkor ő inkább elmegy egy másik címre, találkozzunk ott, mert ő bizony siet. Akkor inkább hozza ki másnap újra. Akkor inkább eljön velem az automatához. Mindez volt vagy 4 perc, elmenni kocsival a 300 méterre levő automatáig.

[ Szerkesztve ]

(#10) Rison77


Rison77
senior tag

Én pont, hogy örülök a Trans O Flex-nek, eddig sose volt velük problémám, sőt a vidéki környékem gondolom a lista szerinti első helyet foglalja el, mert reggel 8-ig bezárólag mindig megkaptam a csomagot. Saját tapasztalatok alapján (csomagpont üzemeltetés) a GLS messze kerülendő, megbízhatatlan. Nem egyszer kellett tartani a hátunk amikor a feladó ügyfelek 2 nap után reklamáltak, hogy címzett még mindig nem kapta meg a csomagot. Persze sok közünk már nem volt a csomaghoz, mert mi átadtuk, de valaki kézzelfoghatót elő kellett mindig venni. Arról nem beszélve, hogy a csomagra írt megjegyzéssel egyáltalán nem foglalkoznak mintha szűrné a szemük azt a részt. A kedvenc alkalmam az volt, amikor kiültem a kertbe, egy 20 percre rá hívott a gls futár, hogy ott járt nálam egy fél perce, nem talált otthon ezért holnap megpróbálná újra a kiszállítást, mondom ne zavartassa magát, hogy ahol ülök már 20 perce perfektül belátni az utcát, és egy darab autó sem haladt el. Kissé megsértődve, feszülten rá fél órára csak kihozta aznap. Én meg azt hittem, hogy ők sokkal jobban járnak , ha mindenáron leadják a csomagot aznap, és nem marad meg holnapra. Ahány cég annyi üzletpolitika, még ez a szerencsésebb, hogy lehet válogatni szájíz szerint.

(#11) sonar válasza Winner_hun (#3) üzenetére


sonar
addikt

DPD-vel egyszer én is megjártam. (hozzáteszem, ritkán rendelek és nem karácsonyi hajtás volt hanem sima évközi ünnep mentes időszak) 1 boltból 2 csomag. Mindkettőt leadták a dpd-nek, el is jött a regionális raktárba. És egy hét különbséggel hozták ki. :DDD
10 éve céges nemzetközi szállitásoknál a DHL nagyon leszerepelt. Nem kevés reklamációnk volt. Törött sérült csomagolások miatt. Volt, hogy egy szállitósort sikerült megtekerni (állitólag leesett a konténer)
Cég előtt néha szoktam nézni, hogy az UPS futárok hogyan pakolnak át. Ha sietnek akkor azokból is lehetne YT fail compilation-öket csinálni.

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

(#12) anjani182


anjani182
őstag

Előre szeretném mondani, hogy nem védem a futár cégeket, de 1-2 emberrel itt el van szaladva a ló!

Kezdjük azzal, hogy vidéki nagyobb városban vagyok, jól ismerem a futár cégeket, céges és magán csomagokat hetente több darabot kapok, mindegyiktől! Tisztázzunk pár dolgot!

GLS: reggel a PDA-jába bepötyögi mikor tervez hozzád menni, kapsz egy e-mailt a futár számával és idő intervallummal

DPD: szintén, annyi különbséggel, hogy neten nyomköveted hány címe van hátra, amíg hozzád ér, THE BEST!

MPL: az MPL,az az a Posta nem fogja megszakítani magát, ezer éve ugyanakkor van ugyanazon környéken, a csomagjuk száma maximalizált, ahogy a munkaidő is, teljesen tervezhető, kivéve ha helyettesítés van (ritkán), ekkor esetleg felhív és beadja a szomszédba

TOF: való igaz nem a legjobb, sajnos itt nálunk a probléma, hogy nincs a közelbe depó, ezért messziről jön, az útvonal szintén fix, tehát tervezhető, általában a csomag a nap végén érkezik...belőhető intervallumban.

Sprinter: szintén elég fix útvonal, ugyanabban az időintervallumban jön...telefonszám az e-mailes visszaigazolásban.

Jellemző, hogy a depóban, vagy munka előtt már össze lehet futni velük, megbeszélés kérdése.

Reagálnék itt 1-2 emberre is, főleg twollah!

Na már most, a futár cég nem gondolnám hogy érted van sem azt hogy belőled él, mondom ezt általánosságban! Az őt mit érdekli, hogy a csomagod ki van-e fizetve vagy sem? Mit számít, hogy Te mikor érsz rá? A csomagokat jellemzően munkaidőben kötelességük kézbesíteni, rajtad kívül úgy 80-120 csomag van még nekik naponta, nem akkor fog hozzád menni amikor NEKED jó, érthető? Nekik van egy útvonaluk, amihez alkalmazkodni kell, csak a Te kedvedért nem fog átmenni a város másik végére reggel, mert akkor érsz rá! Mit képzelsz Te magadról amúgy? Már a levelezésed is bicska nyitogató amúgy amit feléjük intéztél...

Az emberek már annyira hozzá szoktak az ingyé' szállításhoz, hogy a netes áruházak nagy része valamiféle átalánydíjat fizet nekik, ergo egyre kevésbé keresnek rajtad, rajtunk, így nem fog egyik cég sem még több embert alkalmazni, pont a sóher emberek miatt, akik ingyé' akarnak mindent!

Ennyi a hozzáfűzni valóm!

Néha vannak hibák, karácsonykor voltak csúszások, 1-2x évente elkeveredik egy-egy csomag, egyébként összességében rendesek a cégek és a futárok, a hőbörgő embereket utálják, nem is csoda! :C

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#13) lezso6 válasza anjani182 (#12) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Dehát mindent a vásárlóért. Oldják meg. :(((

Viccet félretéve hatalmas +1, ez az egész szerintem nagyon fel van fújva.

Egy valami most eszembejutott egyébként, egy jóval karácsony előtti emag rendelés, amit lakótársam már három hónapja vár. Egyelőre még a pénzét se kapta vissza.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#14) anjani182 válasza lezso6 (#13) üzenetére


anjani182
őstag

Az más téma, 1x vettem tőlük valamit, 1x ismerősnek BF-kor Samu S7-et, gond nem volt 1,5 hét alatt jött meg, amit én rendeltem háztartási gépet -de csak mert sehol máshol nem volt olyan amit szerettem volna, megjött 4 nap alatt! De lehetett volna gond is, román cég vagy mi, benne van a pakliban, nézzen utána a user mielőtt rendel kitől-mitől rendel! :U

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#15) lezso6 válasza anjani182 (#14) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ja hát ez valószínűleg karácsonyra írható, bár 3 hónap azért kemény. Az emagot már sokszor felhívta, azok mindig széttárták a karjukat, hogy ők nem tudnak semmit. Csak hát ha az ügyfélszolgálat nem tud egy ilyen egyszerű dolgot, akkor ott elég nagy baj van. De legutóbb már valami soronkívüli pénzvisszatérítésről volt szó, szóval előbb-utóbb lesz belőle valami. Bár ez utóbbi néhány hete volt...

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#16) anjani182 válasza lezso6 (#15) üzenetére


anjani182
őstag

Igen, de én amúgy ellenzem picit az Emagot...ez lett volna a mondandóm! Próbálok értelmes helyekről beszerezni cuccokat.

Most rendeltem háztartási gépeket, 1 céget azonnal kiejtettem, lassan válaszoltak, telefont alig vették fel, amit akartam nem volt, vagy nem tudják mikor lesz, pedig 2 napot adtam nekik mert szimpik voltak. Végül kerestem másikat, legjobban azt szeretem, ha van CHAT ablak a webshopban, akkor le tudjuk tisztázni az igényeket, pont a legutóbbi rendelés ilyen volt, kb. 5-10 perc alatt ajánlott azonos márkát, hasonló áron, hasonló tudással, feltöltötte a webshopba 1 órán belül, és már rendeltem is. Szállítás 2 háztartási gépre volt 7e Ft. Nem sokallom, nem az volt a célom, hogy ingyé' hozzák, tré cégtől aztán ha gebasz van, én szívjak!

Emag ilyet hol csinál? Ő nem fog így kiszolgálni, túl nagy cég ahhoz...az van amit látsz, és annyi amennyi, román cég, gari adott esetben nehézkes LEHET stb. :F Ezt kell tudomásul venni és mérlegelni, mit honnan rendelsz!

Forever and ever, let's make this last forever.

(#17) anjani182 válasza yerico (#9) üzenetére


anjani182
őstag

Aztán miért kellene a GLS-nek téged értesíteni, hogy csomagod jön? :DDD Velük vagy "szerződésben"?!

Vagy értesít a webshop, vagy a GLS (SMS, e-mail, vagy mindkettő), már ha úgy szerződött le a 2 cég egymás között! Az, hogy te nyomi webshopból rendelsz, az a Te bajod! :U

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#18) anjani182


anjani182
őstag

Ebayen 500+ vásárlásom van 10 év alatt, többnyire bagatell pár dolláros cuccok, néha nagyobb értékűek. 99%-ban a posta hozza a cuccokat. Átlagoljuk évi 50 megrendelésre, szerintem eddig 3-4x volt olyan, hogy "eltűnt". Ez 1% alatti arány, és ugyebár nem bizonyítható, hogy hol akadt el....szerintem ez is bőven rendben van!

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#19) Winner_hun válasza anjani182 (#18) üzenetére


Winner_hun
félisten

~9 év, ~8500 termék, ~500 refund.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#20) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Nem akarok beszállni a vitába, de ha megnézzük majdnem minden 5. blogon ez megy. ToF szar, DPD soha többet, MPL még úgy sem, FOXpost nem jó mert..., HDT hugy, stb... Bazeg 1x valami gond van és már megy az agymenés, hogy jaj soha többet, mert egyszer volt valami gond. Én kb hetente legalább 2x DPD-zek oda vissza és még SOHA semmi gondom nem volt vele, de amblokk a többivel sem, csak ez a legolcsóbb. :U

[ Szerkesztve ]

(#21) bitpork válasza anjani182 (#12) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Bszki a múltkor nem értettünk egyet, de most +1.
Sajnos itthon el van harapózva a van pénzem akkor azt csinálod amit én mondok mentalitás. Én pl a vakerafutárnál sem várom meg h kijöjjenek felvenni hanem beviszem az adott depóba. Ismernek már mindenhol névről és bizony a normális hozzáállásom eddig csak pozitív hozadékkal volt. Engem érdekes módon, ha csomagot várok, akár saját költségen is hív a futár. Tudja hogy az emeletről is lemegyek ha jön :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#22) dugo_ válasza anjani182 (#18) üzenetére


dugo_
veterán

Ezt az összesen 3-4 eltűntet nem tudom hogyan produkálod, nekem ez összejön fél-egy év alatt is. Pedig csak 99+%-os eladóktól vásárolok, de volt már olyan időszak, hogy a paypal le akarta tiltani a fiókom feltételezett visszaélés miatt, annyit kellett zsinórban refundolni.

(#23) anjani182 válasza bitpork (#21) üzenetére


anjani182
őstag

Emlékszem! :) Nem vagyunk egyformák, de most köszi hogy egyet értesz! :R

Igen, én is jó kapcsolatot ápolok, a telefonjukba némelyiknek el vagyok mentve! :Y

[ Szerkesztve ]

Forever and ever, let's make this last forever.

(#24) bitpork válasza anjani182 (#23) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Én nem értem ezt az egész dolgot. Nekem van hogy 500-1000€ minták mennek-jönnek egész Európa viszonylatában. Eddig csak egy FedEX szállítmány (eredeti szerződés) kallódott el lassan 10 év alatt. Még az ebay-s izéket is mindig megkaptam kínai feladóktól meg minden. Na jó a papír az nagyon elkallódott: Lengyelországban adták fel, 1 hét múlva rájuk telefonáltam és akkor járt Indiában valahol. :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#25) anjani182 válasza bitpork (#24) üzenetére


anjani182
őstag

Milyen minták?

Forever and ever, let's make this last forever.

(#26) bitpork válasza anjani182 (#25) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Pl designer lámpák, meg műszaki cikkek a partnereknek "minta" a nagy szállítás előtt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#27) #31600896


#31600896
törölt tag

Trans O Flex:
Jött csütörtök reggel a mail, hogy 8-17h között jön a futár...csomagkövetésnél ezt írták: Kiadva a futárnak. Reméltem, hogy megjön aznap, de nem. Ezt jelent meg a csomagkövetésnél: Szortírozási hiba a reggeli depószortírozás során.
Ha reggel elszortírozták, akkor mi a francot adtak a futárnak? Magukat hazudtolják meg!

Péntek: Megint jött a mail, hogy 8-17h között jön. Csomagkövetésnél megint kiadva a futárnak, majd kézbesítés helyett ez: Idő hiány.

Menjenek a... hétfőn meg már senki se lesz itthon. Akkor dudálhat itt... 2 nap alatt nem bírják kihozni azt a nem túl nagy csomagot? Igénytelen, bal..sz banda.

(#28) gergely2019 válasza anjani182 (#12) üzenetére


gergely2019
csendes tag

"DPD: szintén, annyi különbséggel, hogy neten nyomköveted hány címe van hátra, amíg hozzád ér, THE BEST!"

Ha a dpd meg tudja ezt csinálni, akkor a többi cégnél miért kell egész nap várni rájuk?
A futár(cég)nek is jobb, ha elsőre át tudja venni a csomagot.
Ha pl 30 perccel előtte hívják a címzettet, akkor nagyobb eséllyel ér haza, ha éppen elment a boltba vagy hasonló, ha 5 perccel korábban, akkor még a sz@rást sem tudja befejezni.

"Na már most, a futár cég nem gondolnám hogy érted van sem azt hogy belőled él, mondom ezt általánosságban! "
Akkor kiből él?
A házhozszállítás fő előnye az időnyeresség, ha egész nap otthon ülhetsz, akkor inkább átveszed személyesen vagy csomagautomatából, ergó kevesebb lesz a futárcég bevétele.

(#29) freeknight


freeknight
őstag

Számtalanszor rendeltem már, kb az összes idehaza működő futárcégtől, semmi problémám nem volt eddig.
Azt mondjuk sosem értettem, hogy miért kell otthon ülni reggel 8-tól délután 5-ig és várni a futárt? Az senkinek sem jut eszébe, hogy lehet munkahelyre is rendelni?
Nyilván nem fogják neked percre pontosan megmondani, mikorra érkezik meg a csomag, közbejöhet akármi, reggel beteget jelentő futár, forgalom, problémás ügyfelek...

Sőt, nekem épp a transoflex-el van az eddigi legjobb tapasztalatom. Egyszer úgy volt, hogy szabin vagyok aznap, mikor érkezik a csomag, úgyhogy otthonra rendeltem. Sajnos sos-ben be kellett menni a melóhelyre, majd hív a futár, hogy megérkezett a címre. Semmi probléma nem volt, mondtam hogy vagy visszaviszi a depóba, vagy vár rám 15 percet, míg hazaérek. Megvárt, átadta a csomagot, kapott szép borravalót is. Pedig megtehette volna, hogy becsenget, és egy próbálkozás után elhajt a naplementébe :D

(#30) Tikakukac


Tikakukac
titán

Nekem miután már sokadik DPD-s gondom volt, elég rendes töréskár, vízkár! satöbbi, megkérdeztem a helyi jó arc bácsit, hogy mi a helyzet. Na ő elmondta, hogy az elosztóban kb 0IQ-s a népsereg és ott minden van amit el bírok képzelni. El is képzeltem, azóta Keletről DPD-t nem hozatok. Lám megoldódott a gond, földijeim úgy látszik nem szeretnek pakolni rendesen :B

Egyébként mindenhol lehet rossz és jó is a tapasztalat. Ha az elosztón át is megy a csomi, utána egy szerződött partner simán lehet tahó. Ritka az akiket kivágnak. Hiány van futárból és egyre inkább lesz. Postán dolgozó ismerős mondta, hogy előző héten annyi csomag volt, mint néhány éve karácsonykor.

freeknight: Az senkinek sem jut eszébe, hogy lehet munkahelyre is rendelni?

Ez sok embernek eszébe jut. Csak ezt nem mindenki teheti meg, mert eleve mozgó a munkahelye, nem fedi le a teljes szállítási időt, nem rendelhet oda vagy szimplán azért, mert nem fogok 30 kilót áthozni Pest totál másik feléből, pontosan azért kértem házhoz :B

Nyilván nem fogják neked percre pontosan megmondani, mikorra érkezik meg a csomag, közbejöhet akármi, reggel beteget jelentő futár, forgalom, problémás ügyfelek...

Ehhez képest nem akarok hazudni, UPS az szerintem még percen felül sosem jött később-korábban. Megy az csak na. Hívtak már fel futárok azzal, hogy itt vagyok a ház előtt de a csomagod úgy be van rakva, hogy nem tudom kivenni. Mondom aztán ilyenkor mi van? Hát ha kevesebb lesz és erre jövök ledobom. Szó szerint értette, az utca végén! van egy hangszerbolt!! ahova az előre kifizetett 100k feletti csomit!!! lerakta. Papírt kitűzte az ajtóra és cső. Felhívtam és ezt előadta. Nagyjából kiesett a telefon a kezemből. Vannak sztorik.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#31) Knapp


Knapp
csendes tag

Olyan helyről rendeltem, ahol nem volt személyes átvétel és csak a Trans-o-flex volt választható.
A 3000 ft-os rendelésért pluszban fizettem 1490 ft szállítási költséget, kivételesen utánvétet választottam, amelyért ezt kaptam:

Kedd reggel értesítő email, hogy 13-15 óra között jön a csomag, bankkártyával is fizethetem
Nem jött.

Nem hiszem, hogy az én dolgom hívogatni a futárt, így csak este írtam egy emailt, válasz azóta sincs rá.
A csomagkövetésben láttam késő délután, hogy "Időhiány" miatt maradt el a kézbesítés, biztos csak nekem fura, hogy az én időmet osztják be a sajátjuké helyett...

Másnap szerdán nem jött email, azt láttam, hogy aznap reggel kiadták futárnak, délután viszont már azt írták, hogy "raktárban maradt".
Lehet, hogy a futár végül ott maradt vigyázni rá a raktárban...

Mondom ez már most vicces, úgyhogy megvárom, mi lesz a vége!
Csütörtök reggel email jön: 12-14 óra között várható a futár, bankkártyával is fizethetek!
Gondoltam, ha már így megszívattak, akkor sorra kerülök ezen a napon, de nem, egyáltalán nem jöttek, nem is kerestek.
Megint időhiány volt az ok.
Vajon mennyi az esélye annak, hogy megkapja a csomagját, akit későbbre tesznek, ha nálam az optimista 12 illetve 13 órai tervezett idősáv is kevés volt ehhez?

Másnap, azaz péntek reggel megint jön email: 8 és 17 óra között várható a kézbesítés.
Nyilván már nem is fáradtak azzal, hogy pontosabban belőjék az időpontot, mert egyrészt még nem vártam rájuk eleget hiába, így nem fog ártani, ha szarni is csak a csengőt fülelve tudok elmenni, másrészt meg ha úgysem hozzák, akkor nem mindegy, mikor nem?
De meglepetés: délután fél 3 előtt már jöttek is!
Persze még véletlenül sem kerestek a pontosabb időponttal telefonon, csak becsöngettek.

Hja és nem lehetett végül bankkártyával fizetni, igaz, ezt már a 3. kézbesítéshez nem is ígérték, pedig én alapból arra készültem.
Meg tudtam oldani, de akit így megszívatnak és ez miatt kell várnia a futárnak, míg kp-t szerez a vevő vagy ezért újra visszamenni később, az a többi kézbesítés idejét tolja ki.

Egyébként a futár azt mondta, hogy a főnökeik túl sok csomagot vetetnek fel velük, van, hogy 90-ből 30-at visszavisznek a raktárba...

Én biztosan kerülni fogom őket, mert láthatóan nem tudnak megbirkózni azzal, hogy normális, korrekt szolgáltatást nyújtsanak, így a magam módján ezzel tudom segíteni, hogy ne legyenek ennyire túlterheltek!

[ Szerkesztve ]

(#32) Oldman2 válasza Knapp (#31) üzenetére


Oldman2
veterán
LOGOUT blog

Csak érdekességképpen, helyileg hová kellett volna időben kiszállítani a pakkodat?

(#33) Knapp válasza Oldman2 (#32) üzenetére


Knapp
csendes tag

Érdre, az M7-es autópályához kifejezetten közel.
Eleinte arra gyanakodtam, hogy pont nincs elég cucc és arra várnak, hogy majd más rendeléseit is errefelé kell hozni a következő napokban, de kézbesítéskor a futár pont azzal mentegetőzött, hogy Érdre nagyon sok csomagot hoznak.

(#34) Lady Macbeth válasza Knapp (#33) üzenetére


Lady Macbeth
újonc

Ez az egész Trans-O-Flex cég egy kamu. ELLENSÉGEIDNEK KÜLDJ VELÜK CSOMAGOT!
Szerintem is kerülendő, soha se soha többet nem rendelek olyan helyről, ahol ezek hoznak ki - pontosabban nem hoznak ki!

Szombat reggel kaptam emailt, hogy akkor ma hoznák (szombaton, ugye, nem tudom, mióta munkanap) és akkor módosítottam az emailben a kiszállítás napját amit vissza is igazoltak. Erre ma 9 óra után jön az email, hogy ők akkor ma jönnének, egy nappal hamarabb. Klassz, már a munkahelyemen vagyok, mivel még sajnos nem vagyok senkinek a luxusfelesége.

A futárt 5x hívtam, nem vette fel, nem hívott vissza.
A munkahelyemről hazakéreszkedtem: - Tudod, sürgősen át kell vennem a kávéfőzőmet (gondolhatod...:))
A központi ügyfélszolgátlatukat 6x hívtam. Sokáig vártam, volt, hogy 6 percig. Semmi. A panaszokhoz megadott szám konkrétan süket (csak sípol, ha felhívod)!
A futárt végül ismeretlen számként próbáltam felhívni, így vette csak föl.

Megtudtam, hogy ő jött, csak én nem voltam otthon erre kikértem magamnak, hogy én legyek a hülye hogy a kért nap előtt egy nappal jönnek, erről munkaidőben kapok emailt, és senkit nem tudok elérni, csak délután és trükközve. Megtudtam, hogy ha így beszélek vele, akkor visszaküldi a feladónak a csomagot és egyáltalán nem kapom meg.

Most így váltunk el egymástól, én meg is vagyok lepődve, hogy erről a kifutófiú dönt, és nem tudom, hogy lesz-e valaha kávéfőzőm, de tényleg senkinek nem javaslom, hogy ennyi ideget öljön ebbe az egészbe.
:W

(#35) Oldman2 válasza Lady Macbeth (#34) üzenetére


Oldman2
veterán
LOGOUT blog

Ismételt kérdés: melyik településről van szó?

(#36) kacsaesokos


kacsaesokos
tag

Én nagyon nem szoktam panaszkodni futár cégekre, főleg most, hogy jönnek az ünnepek, ekkora forgalmat szinte lehetetlen lebonyolítani, ezért türelmesen vártam a csomagom, de 3 nap után bátorkodtam felhívni az ügyfélszolgálatukat, ahol 20p!!! várakozás után felvette egy hölgy, valamit belemotyogott és rám is rakta.
Ez viszont már nálam is kiverte a biztosítékot.
Többet ezzel a céggel semmit. Nem azért mert 3 napja nem tudnak kiszállítani Budapesten belül egy csomagot, nagy a forgalom, elveszhetett, akármi, megtörténhet, mindenki hibázik, de, hogy nem tudok senkivel se kommunikálni, egyszerűen rám rakják a telefont, az már nekem is sok.

(#37) Ciccuka


Ciccuka
veterán

Eléggé leromlott az átlaguk a google értékelések szerint:

Homáron

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#38) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Nekem olyan hatalmas nagy rémtörténeteim nincsenek szerencsére. Talán csak annyit említenék meg, hogy amikor egy irodába rendelek valamit és a rendelőlapra pontosan leírom hétfőtől péntekig a nyitvatartást, külön kiemelve, hogy déltől egyig ebédszünet van, akkor mi a rákért hív a futár dél és egy óra között, hogy itt van a címen és nincs ott senki?

Ezt három alkalommal is eljátszották velem. Most vagy ennyire hülyék az emberek, vagy direkt szórakoznak?

Manapság ha rendelek, próbálok mindig onnan terméket választani, ahol van külső átvételi lehetőség, pick-pack, postapont, GLS csomagpont. Ennél kényelmesebb megoldást nem tudnék mondani.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#39) Oldman2 válasza KubanitoS (#38) üzenetére


Oldman2
veterán
LOGOUT blog

Ez sok esetben annak köszönhető, hogy a vásárló általában nem a TOF-tól rendeli meg a dolgokat.

Az eladó ugyanakkor ba...ik átadni ezeket a kiszállítónak szóló az infókat a TOF-nak.

Szerinted ez esetben ki a hibás, a TOF?

(#40) KubanitoS válasza Oldman2 (#39) üzenetére


KubanitoS
veterán

Megmondom őszintén, nem tudom melyik futárszolgálatról volt szó esetemben. Az meg hogy miként továbbítják a megjegyzéseket, vagy a futár megkapja-e, vagy sem, véleményem szerint szintén nem az én gondom. Én mint megrendelő csak annyit látok a rendelésleadásnál, hogy van egy megjegyzés rublika, ahová be lehet írni a plusz információt.

Ez a történet amúgy nem mostanság volt, szóval 100%-ban nem vagyok biztos benne, de elég valószínű, hogy magára a dobozra is rá volt nyomva a megjegyzés fül a szállítási adatok alatt. Ez esetben pedig inkább a futár a ludas, hogy nem olvasta azt el. Persze ha így nézzük a dolgokat nem is biztos, hogy elvárható egy futártól, hogy minden egyes csomagra ránézzen kiszállítás előtt. Ettől még nem éreztem jól magam.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#41) Oldman2 válasza KubanitoS (#40) üzenetére


Oldman2
veterán
LOGOUT blog

Elhiszem, és abban az esetben, ha a csomagon is rajta van a lényeges infó, természetesen nincs mentség.

De önmagában az, hogy a megrendelő egyértelműen megadta a kiszállítással kapcsolatos infókat, még nem jelenti ezt, hogy az tovább is adja/adta a Futárcégnek.

Akin pedig a vásárló elveri a port...

(#42) Divinity


Divinity
őstag

Nem mai topik már de ez ma történt és gondoltam itt megosztom veletek..
Szintén Trans-o-flex (illetve most már Express One)

Pénteken reggel jött az email, hogy mai nap kiszállítják a csomagom de a következő linken tudom szerkeszteni. Mivel nem volt otthon aznap senki átraktam hétfőre a kiszállítás idejét. Na innentől kezdve nem jelzett semmit az oldal a csomagomról. Hétfőn, hív a szomszéd, hogy itt örjöng a futár tudok e róla. Épp sikerült elcsípnie azt a 20 percet amikor nem volt otthon senki. Persze továbbra is semmilyen jelzés nem érkezett, hogy mi van a csomaggal, jön-e egyáltalán. A futár elmondta a szomszédnak, hogy pénteken is itt járt és ha most nem veszi át valaki földhöz vágja aztán vissza is küldi.
- Pénteken nem is kellett volna kivinnie mivel reggel 7-kor jeleztem, hogy nem lesz otthon senki.
- Hétfőn illene oda telefonáli vagy legalább jelezni, hogy igen, hétfőn kiviszik a csomagot.
- A futárra ráférne egy kis modor, főleg, hogy 3x kötelezően meg kell próbálniuk kivinni a csomagot.

Senkinek se ajánlom.. Aki teheti kerülje.

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#43) Man0gatya válasza Rison77 (#10) üzenetére


Man0gatya
aktív tag

Mi a sprinterrel szállitattunk több mint 1 éve nagyon meg vagyunk elégedve velük. Kiszállitás napján reggel emailen értesítenek a várható érkezésről 3 órás intervallumban.

(#44) syC


syC
addikt

Én csak szombathelyi viszonylatban tudok beszélni a kül. futárszolgálatokról:

DPD, GLS: jók, pontosak, kedvesek.

UPS: gigagyors, Lengyelországból a legutóbbi csomagom 36 óra alatt ért ide! :C

TOF: ha jól tudom, egy szombathelyi futáruk van, de az egy eléggé unszimpatikus ember. Flegma, lekezelő, nagyképű paraszt ( természetsen a szó olyan értelmében ). Puffogott, mert nem tudott visszaadni, csak húszezresei voltak akkor éppen.. , illetve egyszer át is vágott, 2ezer Ft-tal.

(#45) #72042496


#72042496
törölt tag

Pár hete a korábbi Trans-O-Flex, mostanra ExpressOne, egy hétfőn feladott küldeményt három napon keresztül szortírozási hiba miatt ki sem adott szállításra a futárnak. (Egy 50 kilós, négy csomagból álló küldeményről van szó, a feladás helye és a szállítási cím is Budapesten belüli.)

Több telefonváltás és egy csütörtöki mail után (ha nem hozzák ki másnap, akkor vissza a feladónak) pénteken reggel 8 órakor hívott is a futár, hogy megérkezett a címre. A küldeménnyel szerencsére minden rendben volt, de izgultam miatta, és ha nem vagyok otthon amúgy is a héten, akkor három napnyi szabit kellett volna átszerveznem emiatt.

Ez az első és egyetlen tapasztalatom velük. A szerencsés végkifejlet mellett pozitív, hogy az ügyfélszolgálatos hölgy kedves volt. :)

[ Szerkesztve ]

(#46) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem mostanába (iPon) garanciális ügyintézés keretében ők szállítottak (oda-vissza) és elégedett vagyok. Remélem ez így is marad. :)

MD
L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#47) Geri Bátyó


Geri Bátyó
őstag

Nekem néhány hónapja hoztak egy csomagot, még Trans-O-Flex néven. Mivel pontos érkezési időpont nem volt, lementem bevásárolni. Közben hívott a futár. Mondtam, hogy kb. 10-15 perc, mire hazaérek. Elment közben máshová a kerületben és visszajött utána. Ezt még senki sem csinálta meg, csak másnapi szállítás volt.
Mindent összevetve még egyikkel sem volt problémám (TOF, GLS, DHL, DPD).

Korábban a postánál voltak zűrök rendesen, de most normális a postás. A múlt héten 3 csomagom jött és tényleg kihozta. Az egyik egy vaskosabb bubis boríték, a másik kettő viszont kb. 20x15x5 cm-es doboz volt, amik ráadásul egyszerre érkeztek.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#48) hhenry


hhenry
őstag

De jó én nekem ps játékomat hozzák ezeket olvasva nem vagyok benne biztos,hogy simán ide ér :(

[ Szerkesztve ]

(#49) updog


updog
senior tag

Ma jött az értesítő a TOF-től, hogy csomagot hoznak a következő adatokkal:

Név: Gipsz Jakab
Cím: 2. emelet (cégnév), Budapest, 1142

Ennyiből ha megtalálnak, gratulálok :DDD

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#50) Ciccuka válasza Ciccuka (#37) üzenetére


Ciccuka
veterán

Ezt, hogy csinálták?

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#51) 19ati93


19ati93
senior tag

Nálam többször is eljátszották hogy elvileg itt voltak és csengettek stb de sehol semmi, aztán mondja hogy távozott mert nem jött ki senki.

Fele se volt igaz mert ide se jött senki sose, aztán így jó hogy nem kapom meg a csomagot, :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.