2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Az iPon, a Trans-o-flex és az SSD esete.

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

2016. 12. 11. - megrendeltem az SSD-t az iPon-tól, én hülye előre fizettem kártyával.
2016. 12. 12. - az iPon átadja a csomagot a futárszolgálatnak
2016: 12. 13. - elvileg kihozzák, gyakorlatilag nem
2016. 12. 14. - telefonon érdeklődök hogy akkor most mi van, hát az van hogy elveszett
2016. 12. 15. - megvan a csomag, az iPon elfelejtette odaadni nekik (de így hogy kezdték meg a kiszállítást?), holnap tuti kihozzák
2016. 12. 16. - nem hozzák ki mert a futár már nem ért rá, de majd holnap már biztos megkapom
2016. 12. 17 - ma sem hozzák ki, mert ma sem ér már rá a futár, na de majd Hétfőn...

2016, Magyarország jobban teljlesít! :W

Hozzászólások

(#1) pet007


pet007
aktív tag

Mi az hogy nem ert ra a futar? Ha nekem ezzel indokoltak volna a napos csuszast en nem hagytam volna ennyiben.

(#2) domos válasza pet007 (#1) üzenetére


domos
senior tag

Többször is beszéltem velük telefonon, szerintem arról van szó hogy két autónyi cuccot sóztak rá, és nem fért bele a munkaidőbe. Nevetséges.

Viktor77: Ezt mondtam én is, de az ügyfélszolgálatost hiába baszogatom, nem tud mit csinálni. Főleg hogy ma is 12:00-kor "befejezte" a munkát a futár, annak ellenére hogy a ma reggel kiküldött emailben az van hogy 8 és 17 óra között fogják hozni...

[ Szerkesztve ]

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#3) Viktor77


Viktor77
titán

A futár nem ér rá elvégezni a munkáját? Ha én azt mondanám a melóhelyen, hogy bocs főnök, de nem érek rá elvégezni a kiadott feladatot, akkor valszeg aznapig dolgoznék ott.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#4) szente


szente
addikt

Azért abba gondoljatok bele, hogy karácsonykor kicsit több melójuk van, a cégek meg nem szeretnek ilyenkor plus alkalmazottakat felvenni. Akit ismerek futárt ilyenkor 12-14 órákat dolgozik / nap

(#5) Viktor77 válasza szente (#4) üzenetére


Viktor77
titán

És? Lehet menni máshova. Ilyenkor a legtöbb helyen többet dolgoznak.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#6) #72042496 válasza domos (#2) üzenetére


#72042496
törölt tag

Azt akaram Viktornak válaszolni, hogy a futár biztos folyamatosan dolgozik, és nem fér bele neki, annyi a csomag. Este 10-kor meg mégse csöngessen. :) De az gáz, hogy délben végez, miközben mást írnak a tájékoztatóban. Nem hétköznapokra vonatkozott a 8-17 óra?

Az iPon itt mindenképpen hibázott, ami előfordul, de némi kompenzáció egy üdvözlendő gesztus lenne ezesetben.

Nekem amúgy a hétfő-keddre ígért csomagomat ma hozta ki a DPD, két másik eBay küldeményem pedig 1-2 hetes csúszásban van. Sajnos ez az időszak ilyen.

(#7) szente válasza Viktor77 (#5) üzenetére


szente
addikt

Nem arra gondoltam, hogy jajj szegény futárok (persze ők vállalták ezt) , hanem hogy tényleg van úgy hogy nem tudnak adott határidőre csomagot kézbesíteni. És nem azért, mert nem akarnak.

(#8) Viktor77 válasza szente (#7) üzenetére


Viktor77
titán

Futárszolgálat, valószínűleg nem 3 napja indult vállalkozás. Tudják, hogy télen több a dugó, minden lelassul, karácsony közeledtével meg halmozódik a meló. Ez minden évben így van. Osszák ki e szerint a munkát, illetve, vegyenek fel alkalmi munkavállalókat, lenne millió.

Csinálni kell. Kész. Pont.

(#9) #72042496 válasza Viktor77 (#8) üzenetére


#72042496
törölt tag

Na, ezzel már én is egyetértek, hogy a futárszolgálatoknak kéne kezelnie az ünnepi időszakot. Külföldön ahogy nézem működik amúgy, mert az országhatárig minden hamar eljutott, aztán itt meg mintha megállt volna az idő, a küldemény koordináta-rendszerében legalábbis. :)

(#10) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Ijesztőek a kommentek, miért ennyire szűklátókörű és önző a legtöbb ember?

A futároknak ilyenkor karácsony előtt nem plusz 5-10 hanem plusz 50 csomagot kell kézbesíteniük egy nap. Hiába mennek akár önszorgalomból is egy órával hamarabb dolgozni és maradnak tovább egy órát, egyszerűen képtelenség napi 10 órát úgy dolgozni, hogy vezetsz, címet keresel, odafigyelsz. Nagy koncentrációt igényel, elég egy pillanatnyi figyelmetlenség és máris százezres károkat tud okozni vagy elszenvedni.

Ilyenkor az ügyfélszolgálatossal pattogni egy rendkívül rossz stratégia. Tudom, hogy nagyon nehéz más helyébe képzelni magad, de ha ennyire felhúzod magad egy ilyen lényegtelen dolgon, akkor mondjuk indulj ki abból, hogy veled így beszélne valaki, mikor te a munkádat végzed a legjobb tudásod szerint. Hát biztosan nem kapná meg talán még a következő napon sem, mert a legvégére tennéd a sornak az ő csomagját.

Sajnos tényleg vannak ilyen emberek és ha megnézzük a népszavazások/önkormányzati/országos szavazások végeredményeit, akkor ők vannak többségben.

Természetesen ez csak egy vélemény, de eléggé kollerál a valóságban szerzett tapasztalatokkal, bárcsak mást tudnék mondani. Minden nap látom a közlekedésben a rage-sofőröket, az irodákban a mindjárt-felrobban alakokat, kellene ezeknek az embereknek valami biztonságos szelep, ahol levezethetik a feszültségüket.

De még egy rendes hobbira sem futja nekik, sem a pénzből, sem az idejükből nem telik nekik. Ráadásul a hajlandóság, az igény a fejlődésre, a változásra csak gondolatcsíraként szerepel bennük, a legtöbb úgy van vele, hogy jövőre majd jobb lesz, három év múlva jobb lesz, ha visszafizettem a kölcsönt jobb lesz, ha a másik irodába tesznek jobb lesz. Ezekben az a közös, hogy egyik sem függ tőle. Nem tesznek a sikerért.

Mondanám, hogy megérdemlik a sorsukat, csak annyira rémisztő többségbe kerültek/kerülnek, hogy a "normális" emberek életét is nagyon meg tudják keseríteni és nehéz elkerülni őket.

Köszönöm, aki elolvasta :) Sorry for the long post, here is a potato :)

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.