Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) kacsaesokos


kacsaesokos
tag

Én nagyon nem szoktam panaszkodni futár cégekre, főleg most, hogy jönnek az ünnepek, ekkora forgalmat szinte lehetetlen lebonyolítani, ezért türelmesen vártam a csomagom, de 3 nap után bátorkodtam felhívni az ügyfélszolgálatukat, ahol 20p!!! várakozás után felvette egy hölgy, valamit belemotyogott és rám is rakta.
Ez viszont már nálam is kiverte a biztosítékot.
Többet ezzel a céggel semmit. Nem azért mert 3 napja nem tudnak kiszállítani Budapesten belül egy csomagot, nagy a forgalom, elveszhetett, akármi, megtörténhet, mindenki hibázik, de, hogy nem tudok senkivel se kommunikálni, egyszerűen rám rakják a telefont, az már nekem is sok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.