Új hozzászólás Aktív témák

  • g0n21

    senior tag

    válasz 22darti #5886 üzenetére

    Egy órát szöszöztem egy ügyintézőlánnyal. Biztosítást akartam kötni a telefonomra, és mondta, hogy nem tudok, mert azon a számon már van egy. :O
    főnökömnek novemberben vettünk SXS-et, ugyanarra a hívószámra, amire vettem a One-t május 16-án. Na most ez kb.szott lehetetlenség... biztosítást nem tudok kötni, mert már van a számon, de az sem valid, szóval agyf.sz, viszont ennek hatására elég jóba lettem a lánnyal, és kérdezte, hogy nem akarom-e kicserélni... mondom, isten őrizz, mások kapják vissza a visszaküldötteket. Erre plekniből vágta rá, hogy az biztos nem, mert harminc napig benntartja a készüléket, majd felülvizsgálják, hogy visszakerülhet-e forgalomba (tehát, hogy nemtetszés, vagy valós hiba volt-e az elállás oka)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés