Szerintem simán lehet ezt jól, vagy csak jobban csinálni. Maga a rendszer egyrészt képes lenne rá, hogy a sok sok júzer is kapjon már egy alap tmc adatot előre feldolgozva, és azt kiegészíteni egész más, mint hogy aznap te mész elsőnek azon az úton, és te vagy a kísérleti nyúl, van-e torlódás, baleset. Szép dolog ezt másoknak előre jelezni, de rajtad nem segít..
A második az lenne, hogy a rendszer tudja rangsorolni a júzereket egyrészt az adott hónapban bejelentett hibák alapján is, másrészt az utánuk következő júzerek által adott visszajelzés szerint, mint pl első jelenti, hogy az út szélén autó. A következő 10 perc múlva lassít, tehát az első korrekten jelzett. Egy korrekt jelzés akár pl kreditben is mérhető lenne, és akor ebből master userek is lehetnének, aki pontos, és aktív, annak a jelzései élvezzenek elsőbbséget, hiszen bizonyítottan megbízhatóbbak, mint mások. A rossz eredménnyel büszkélkedők egy bizonyos szint alatt teljesítve csak ideiglenes jelzést adhatnának, és pl villogna az általa bedobozz valami, amíg valaki másik legalább egy közepesnek mondott meg nem erősíti. Az utólagos visszajelzést pl nem találtam, de amikor az M5-ös- M0 ráhajtónál lévő torlódás miatt kiderült, hogy nincs semmi baleset, csak lassú haladás, és utána szabad a pálya, akár létezhetne egy 0-1-2-5-10 km-re visszarakható pont is, ami ugye az eredeti helyen jelezne, de mivel a master user túlhaladt már rajta, látja, mekkora a baj, egyáltalán tovább lehet- e haladni, vagy pedig csak egy kisebb terelés, és max 4-6 perc plusz időbe kerül. Azt értem, hogy a felhasználók mozgásából is kiderül sokminden, de azok az eseti kis lassulások, amik egy egy kismértékű, váratlan dolog miatt történnek meg, nem igazán vannak külön csoportba rakva, mint egy 6-7 km-es dugó, mait végképp el kellene kerülni. Amikor le akart vinni Alsópakony felé, akkor se láttam semmi informatív részt, hogy miért is? Mert totál dugó, 2 órás várakozás, vagy mert torlódás és +10 perc? Sokan bevállalnak +10 percet, ha nem kel alsóbbrendű utakon autózni 5 perc spórolásért.
ÉS akkor ugye az alapelv még mindig marad, aki elsőnek halad, az beszívja. Tudom, a tmc-s igoban is benne van, de ott bevállalja az ember, hogy mire egy ilyen hír végigmegy a rendszeren, ő már odaért. Sok sok éve, mikor még winCE-s navim volt, és ahhoz egy külön csatlakoztatható TMC vevő kellett (kolléga, hahó, az régen volt, ami neked rémlik, androidon már neten jön a TMC) akkor a Petőfi rádióról kapta a jelet a rendzser, egyrészt gyenge is volt a vétel, másrészt gyenge a szolgáltatás is. A szegedet elkerülő M43-as pályaszakasz még csak nyári izzadós vágyálmokban létezett, havi 100 ezer kamion haladt át a városon, és keresítette meg az itt lakók életét. A fő út, amit erre használtak a Kossuth sgt volt, egyszer ennek nekifogtak felújítnai, elterelték a forgalmat, ha jól emlékszem, 8 hónapig tartottak a munkálatok. A TMC rendre kifelejtette ezt a dolgot, holott nem csak hogy a híradóban mondták be kéthetente, írtak róla sokfelé, és annyira le volt zárva az út, hogy arra csak harckocsival lehetett volna elmenni, 50-60 cm mélyen ki volt minden kaparva. Még mailt is írtam a tafficnav-éknak, semmi reakció, és a TMC se változott. Ahhoz képest tényleg jobb a waze, de mondom, összességében lenne még mit reszelni. Mindezt persze bármiféle harag, vagy pejoratív jelző nélkül, de tényleg nem vagyok vele elégedett, mert bosszant, hogy a rendelkezésre álló lehetőség mellett ilyen szinten nem mozdul ez az állapot.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html