Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz nootropil #197 üzenetére
Az AGM-hez nem szoktak/szabad utólag vizet önteni. Ergo tilos +14,4V fölé menni mert vízvesztés lesz.
A +14,7V nem halálos ha hideg van. A CTEK Svéd. Ott azért van mínusz. Az-az a hőmérséklet módosítja a +14,4V-ot.
Mível elég jó márkát vettél nem lehet gond vele ha ne veszed ki az akksit, csak azért én kerülném a hópihe funkciót, mert mint említettem az a feszültséget megtolja.[ Szerkesztve ]
-
590227
aktív tag
-
590227
aktív tag
válasz nootropil #206 üzenetére
Az 1-es szulfátlanító fokozatot használd,minimum 30 napig.Kód nyomtatott test Varta akkumulátor áll, kilenc tétel (két betűből és hét számjegyből.) például C3V 112 302, ahol
Az első betű - a földrajzi elhelyezkedése a növény Varta:
H - Németország (Hannover),
C - Csehország (Ceska Lipa),
S - Svédország (Haltsfred),
A - Ausztria (Bécs),
F vagy R - Franciaország (Rouen),
E vagy G - Spanyolország (Guardamar - Burgos), az első szám - a szám a szállítószalag. második betű - különösen szállítás: V-kiskereskedelem,E-Packaging az autógyárak, a második szám - az utolsó számjegy a számozása év (év) A harmadik és negyedik számjegy - hónap: 01-január 2 - február 3.-március 4. - április 5-május 06-június 7. - július 8-augusztus 9 - szeptember 10.-október 11-november 12. - december, ötödik és hatodik számjegy - a hónap napja, hetedik számjegy - szám változás. -
Brogyi
senior tag
válasz nootropil #208 üzenetére
Így igaz. A fokozatok között automatikusan vált. Ezért kell bele a proci, és mint korábban írták a CTEK nem felejti el, hogy hol tartott. Szóval a 220-as dugót hiába húznád ki. Ha azt akarod, hogy előlről kezdje akkor az akkusarut vedd le, de mit akarsz ott van az orrod elött probáld ki magad.
-
andaman
tag
válasz nootropil #213 üzenetére
Még nem vettem meg, vártam a szakértők véleményére.
Itt fogom megrendelni.
Néhol úgy hirdetik, hogy CTEK MXS 5.0 továbbfejlesztett változat.
A továbbfejlesztett változat miről ismerszik meg, vagy ez csak parasztvakítás?[ Szerkesztve ]
The man is a snowflake on the river.
-
Brogyi
senior tag
válasz nootropil #213 üzenetére
"Korábban írta egy szakértő,, hogy DESULPHATION (1) itt kéne tartani hosszabb ideig.. háát nálam ez lehetetlennek látszik."
Az nem szakértő volt hanem egy internethuszár aki azt hiszi hogy mindent tud. Egy jó akksinál lehetetlen látni az egyes fokozatot mert keresztül repül rajta. Bár megjegyzem nincs CTEK töltőm, de nagyon furcsállanám ha valaki az egyes fokozaton tudná tartani 30 percig. Az az akksi kukába való. Relax. Meg kell szűrni azt amit itt írnak. Szóval örülj az új töltődnek, és higgy neki ne pedig a tudatlanoknak.
[ Szerkesztve ]
-
andaman
tag
válasz nootropil #238 üzenetére
Hópihe egy darab se valóban.
"A confort connect-l tudod tölteni az akkut ha nem akarod kiszerelni az autóból\motorból ennyi.."
CTEC COMFORT CONNECT-ből 2 van
Te itt a CTEC COMFORT CONNECT-M6 -re gondolsz, de CTEK COMFORT CONNECT szorítósaru is - mint írod - használható ugyan úgy, nem ki szerelés esetén.
Járművön belül felszerelt akkumulátorok esetén írja a bumáska:
2. Csatlakoztassa a fekete szorítósarut a gépjármű karosszériájához, az üzemanyag vezetéktől és az akkumulátortól távol.
Ezt a távolságtartást az akkutól a gyakorlatban hogy kellene kivitelezni mondjuk a CTEC COMFORT CONNECT-M6 fix akku sarun történő csatlakozás esetén...?[ Szerkesztve ]
The man is a snowflake on the river.
-
boogie84
veterán
válasz nootropil #244 üzenetére
Valoszinuleg.
Acumate akkum van amit 2008-ban vettem. Telire leviszem a pincebe, ahol fagypont felett van, es toltogetem.
Javaslom te is tegyel igy.
Ha,nyaron sem hasznalod sokat ak szinten lemerul...
Remelem jovore nem fog elofordulni velem.[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Brogyi
senior tag
válasz nootropil #302 üzenetére
Mit tettél szegénnyel? A gomb nem ragadt be? Esetleg nem tettél sorba, vagy párhuzamosan egy tekercset?
Nem kedvező, hogy ilyen hamar meghalt. Boltba nem lehet visszavinni?
Próbálj meg akksit rátenni amikor be van dugva, de most valami jobb akksival próbálkozz.
Kíváncsi vagyok mire jutsz. -
boogie84
veterán
válasz nootropil #302 üzenetére
Ha arra gondolsz, h a fenti befejezett fazisok ledjei vilagitanak akk nem gaz, nalam is ilyen. En is nem reg vettem.
Ja most latom h alul vilagit mind. Az tenyleg nem jelent jot. Am ezeknek a toltoknek mennyi is a gar. idejuk?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
CCHPacsker
újonc
válasz nootropil #328 üzenetére
Gondolom a "villáskulcsra" gondolsz.
A MODE gombbal az alsó sorból bármelyik választható (motor - autó - hópihe - villáskulcs - táp).
Nyomogatod, ahol éppen világít elengeded és azt a funkciót kezdi.
Az első három opció lefut, majd csepptöltésbe vált át.
A villáskulcs, ha úgy gondolja végzett átmegy motorra (majd csepptöltésbe)
A táp meg konstansEsetleg, ha annyira rossz az akksi, hogy a motor/autó/hópihe ikonnal sem kezdi felvenni a töltést (manual szerint 10,5V alatti), akkor lehet automatikusan átugrik villáskulcsra, de tény, hogy manuálisan választható.
A felső ikonokról nem beszéltem, de gondolom egyértelmű
Első a bekapcsolást érzékelő "standby" LED. Már az akkusarukra csiptetés után is világít
Második a "hibaüzenet". Fordított polarítás, teszt / villáskulcs után rossz akksi ...
Harmadik a töltési folyamatot jelző ikon (félig akku)
Negyedik a kész. (teli akku)A bekapcs és a teli ikon zöld kivételével a maradék 7 piros.
Hosszú távú tapasztalataim nincsenek, így fenn áll a veszélye, hogy butaságot mondok, de próbálok segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
yoli666
tag
válasz nootropil #332 üzenetére
Sziasztok!
Nekem ma jött meg a Carstel 4A töltőm.
Én innen rendeltem és van is nekik: http://www.akkuauto.hu/23-akkumulator-tolt
Én még nem méregettem, de az 1 éves Varta akkum most a nagy hidegekben 3 hét állástól csöppet elhagyta magát és már rá is tettem tölteni, remélem 1-2 nap és formába hozza, mert nem szeretnék újat venni...
Nekem is van régi motor akkum, érdekes lesz, hogy mit kezd vele...
Eddig jól működik és nekem ennyit megér, főleg ha jó pár évig működne hibátlanul... -
Brogyi
senior tag
válasz nootropil #349 üzenetére
Mit említettem szerintem jó. Hagyományos a tied. Flooded,wet,nedves típus ,így minden gombot használhatsz, és kell is. Csavarkulcs,hópihe, vagy amid van. A lényeg, hogy minnél magasabb feszültséget tolj bele. Ez abszolút nem vonatkozik az AGM-re. Ha tavaszig kibírja, és legalább minden második nap motorozol akkor simán mehet még egy szezont.
-
nootropil
csendes tag
válasz nootropil #537 üzenetére
Mondjuk számomra érdekes, hogy számos gyártó alkalmaz "hópihe" módot itt 14,7 V-ig tölti az akkut majd átkapcsol jó esetben fenntartó töltésre.
A CTEK MXS 5.0-modell továbbfejlesztett verziójából ezt a hópihét elnevezték AGM-nek !?
a,)
Talán az egyszeri felhasználók a gondozásmentes savast gondolták AGM -nek (mint én pár hete még ) és rátették így de nem lehetett volna probléma , biztosan nem mentek tönkre akksik vagyb,)
A CTEK akarta magát fényezni hogy tud AGM-t is töltenitényleg ha normál ólom savas akksit töltök 14,7 V ig szobahőn .. az tönkreteszi !?
A motorom 12AH akksiját járás közben 13-14v között tölti a generátor.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
honvéd44
újonc
válasz nootropil #594 üzenetére
Nootropil fenti hozzászólása igazolja az én verziómat, gondolom. Nincs jelentősége annak, hogy melyik gyártmány klón, melyik nem, mert mind az és egyik sem. A beépített elektronika minősége ami a döntő, és ebben lehet azoknak igazuk, akik a drágább, feltehetően tartósabb készüléket veszik meg.
-
Kiscupák
újonc
válasz nootropil #775 üzenetére
Akkor most 2 töltőd lesz: AKKUKFAFT és megint egy CTEK? Egyébként gratula az ügyintézéshez, nem volt vészesen nehéz. Én megmondtam, hogy a CTEK boltok megmondták, hogy a sípolás nem helyénvaló a CTEK töltőnél. Lehet, hogy Magyarországra egy "ilyen" szériát küldtek, ami sípol, ezért az akció az árral, 26.000 Ft-ról 19.900 Ft-ra? Vagy ez már összeesküvés elmélet lenne... Még jó, hogy nem rendeltem meg eddig az áprilisban megérkező Carstel helyett.. Most már kivárom, mi lesz a sipolás-gate ügyből...
A végén még az is lehet, hogy OPTIMATE 6 lesz, amit rendelek...
[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz nootropil #775 üzenetére
Nah megérkezett a csere CTEK .. amit érdekességként felfedeztem rajta, hogy :
-a ledek kissé kiemelkednek a felszínből (3d-s ledek
-nem sípol
és működiktovábbi érdekesség: egy éjszaka alatt feltöltött teljesen egy 70Ah akkut (13,8-13,9 v) -t mértem még töltőn
ennyit csalhat a multimeter ? (extol).ugyanezt az akkut az Akkukraft nem tudta "készre" tölteni kb 30óra alatt sem feszültség nagyjából ugyanennyi volt.
14,4V nak közelében sem. Mi lehet az oka ? Autóból nem szedte ki lehet hogy valami folyamatosan fogyaszt ? 7 éves az akku különben.
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
steve brown
csendes tag
válasz nootropil #823 üzenetére
Érdemes lenne megmérni az Akkukraft töltési áramerősségét. Pl. az Ultimate Speed töltőre is rá van írva hogy 3.8A-es töltést produkál, de a valóságban nem 3.8A-rel tölt 14.4V-ig, hanem valamiért visszaveszi 0.8A-re az áramerősséget, és van hogy emiatt beletelik 2 napba is mire feltölt egy 44Ah-s akkut.
A Ctek viszont lehet hogy 5A-el tölt 14.4V-ig, és ezért tölti fel hamarabb. -
peti85
senior tag
válasz nootropil #1082 üzenetére
Amennyire én tudom a BOSCH-nál (és a VARTAnál, mert full ua. a kettő) a fekete fedelesek (S3) az alsó kategóriások, nem sokkal komolyabb, mint a nagyáruházi tucat akkuk.
Ha jót akarsz venni, akkor kék fedelű BOSCH/VARTA-t vegyél vagy valamelyik másik komolyabb akkumulátoros márka nem alsó kategóriás termékét.
Ez messze nem AGM, az minimum a duplájába kerül, de ha nem az volt gyárilag a kocsiban, nem is éri meg váltani.HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Inhouse
őstag
válasz nootropil #1952 üzenetére
Nagyon úgy néz ki, hogy 60Ah 520A. PE1T
A 12,8V valószínűleg azért van, mert nincs szükség töltésre és lekapcsolta az ECU, mert ha nem lenne egyáltalán, akkor nem lenne nyugalmi 12,6V-os feszültséged, ami jó. Ellenben az előző hozzászólás 12,2V-jával.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
peti85
senior tag
válasz nootropil #1960 üzenetére
Nekem a 2004-es Mazdámban is ilyen felépítésű akkumulátor volt gyárilag. Amúgy szinte biztos, hogy Panasonic gyártmány, ránézésre ugyan olyan, mint az enyém. Nyolc éves korában cseréltem, bár mint utólag kiderült, elég lett volna feltölteni is, de gyors megoldás kellett. Tesóm szintén Japánban gyártott Civic-ében is ugyan ilyen fajta Panasonic akkumulátor 12 éves korában lett cserélve. Addig töltőt nem látott, csak amit a kocsi visszatermelt.
Én szerettem volna ugyan ilyet venni, de itthon (sőt Európában) nem kapni Panasonic akkumulátorokat. Lehet, hogy "elavult" technológiásnak néz ki, de biztos, hogy tartós lesz. A képen nem látszik végig, de a Q-85.... lesz a típus szám bár nem hiszem hogy bármit megtudsz róla, legfeljebb valami Japán honlapon.HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 12 Pro Max 256Gb Graphite
- HP EliteBook 840 G5: i5-8250U/16GB/256GB NVMe SSD/14" FHD,IPS,Matt/WIN10 Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A55 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen