Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
graczani
csendes tag
válasz zsozso710711 #471 üzenetére
Magyar forintban mennyi volt?
-
peti85
senior tag
válasz zsozso710711 #471 üzenetére
Melyik módban próbáltad? A Normál autó ikonosat? Ott én 14,7V-ot mértem. A télivel pedig 15V-ot.
Te 14,4V vagy 14,7V-ot?HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Harkovz
aktív tag
válasz zsozso710711 #479 üzenetére
Ennek a kijelzője folyamatosan világít vagy csak ha megnyomod a gombot?
-
peti85
senior tag
válasz zsozso710711 #479 üzenetére
A töltő kijelzőjén is ugyan azok az értékek voltak, mint amit multiméterrel mértél? Mert nekem igen. Amúgy nem alja kategória a multiméter, de nem is extra. Mastech MY 64
[ Szerkesztve ]
HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #483 üzenetére
A CTEK MXS 5.0 nem felengedi hanem az alacsony hőmérséklet miatt mivel van benne hőmérséklet kompenzáló (ATC) szándékosan felemeli, kompenzálja a hideget, mert hidegben magasabb feszültség kell a hatékony töltéshez de melegben nem emeli fel egyes olcsóbb töltőkkel szemben. Nem mindegy, hogy hidegben tölt 15V-al egy töltő vagy mindíg. Nyáron káros a 15V pláne hosszabb ideig.
Hivatalos leírás: "ATC - Automata Hőmérséklet Kompenzáció - hőmérséklettől függően szabályozza a töltés intenzitását, a maximális töltöttségi szint elérése érdekében."
[ Szerkesztve ]
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #483 üzenetére
CTEK MXS 5.0 továbbfej csak az általam kiválasztott AUTO és RECOND módban töltött 15 V felett használati utasítása a recond módra 15,8 V és 1,8A ír elő. Amikor nem a 6. RECOND módban töltött akkor a hideg miatt 14,4V-ot emelte 14,6V-ra. A 6. RECOND módot csak akkor használja ha én kiválasztom amúgy nem.
-
válasz zsozso710711 #483 üzenetére
Tetszik a kérdésed.
A CTEK-ben az a ATC jó dolog. Ez tény. -
Harkovz
aktív tag
válasz zsozso710711 #482 üzenetére
Akkor lehet mégis beújítok egyet.
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #497 üzenetére
"Szerintem átlagos felhasználónak,tokéletesen megfelelnek az olcsóbb töltők."
Ez így nem állja meg a helyét mert ha figyelmesen végigolvasod az előző írásokat akkor rá fogol jönni, hogy nem lehet általánosítani és nem minden olcsóbb töltő megfelelő pl: GUDE GAB 5A, régebbi AUTO XS hiába modernek. Azért írják le a tapasztalatokat, hogy el lehessen kerülni bizonyos típusokat míg másokat érdemesebb választani.[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #515 üzenetére
ok akkor az MD 13323 rendben .
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
Kiscupák
csendes tag
-
peti85
senior tag
válasz zsozso710711 #519 üzenetére
Akkor az nem probléma, hogy normál módban 14,7V-al, téliben meg 15V-al tölt?
Azt még értem, hogy hidegben magasabb a töltőfeszültség, de normál módban 14,4V-nak kéne lennie.
Vagy akkor az enyém hibás?HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #519 üzenetére
Nem is gondoltam komolyan, csak viccnek szántam, hogy az ALDI embere vagy.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #563 üzenetére
Ez egy Bosch C3 fényképe. Hogy jön ez most ide?
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #565 üzenetére
Nehéz téged követni... Most akkor igazat adsz vagy cáfolod fusion33 véleményét?
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #565 üzenetére
Nem sikerült letöltenem az Akkukraft és a Bosch C3 használatiját, ezek nélkül nem tudok biztosat, hogy a az Akkukraft a Bosch C3 másolata-e.
[ Szerkesztve ]
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #567 üzenetére
Extol 4A töltőmről tudok írni. Ismételt csatlakozáskor, amennyiben a töltést úgy szakítom meg, hogy a töltőt az akkumulátorról is leválasztom néhány másodpercre, minden olyan program választható, amely nem automatikus. Az Extol és minden "okos" töltő interaktív, az akku és a töltő között a kapcsolat kétirányú is lehet. Például, a csatlakozás első néhány másodpercében nem indul el a töltés azonnal, infót vesz a cuccról, milyen típus, milyen állapot, stb. és csak ez után indul a töltés, olyan karakterisztikával, amely az akku pillanatnyi állapotának megfelel. Az én akksim 10.4 voltig lemerült, tehát értelemszerű, hogy lekapcsoltam az autóról. Ekkor a kulcs led égett kb. 45 percig, a normál töltés csak ez után jött. Közel másfél nap alatt töltötte fel 100%-ra. Ami még érdekes lehet. A regeneráló töltés 14.8 volton történt, nem tolta 15 volt fölé, lehetséges, hogy az akku állapota nem indokolta a nagyobb feszt.
[ Szerkesztve ]
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #563 üzenetére
Valóban érdekes összevetés, Bosch C3 vs Akkukraft. A tokozat, tartóelem, név kivételével mint két tojás.
Melyik az eredeti és melyik a másolat? Azt gondolom, mindkettő eredeti és másolat is egyben.
Megmagyarázom. A hardver-szoftver kombó fejlesztése, idő és pénzigényes dolog és vannak cégek akik értenek hozzá, mert ez a szakmájuk. És vannak cégek akik megveszik az előbbiek termékeit, mert nem éri meg nekik fenntartani külön osztályt, inkább megveszik a kész szoftvert. Ezen kívül ismerünk un. generikus licencet, amelyiken már nincs szabadalmi oltalom, mert lejárt, vagy a tulajdonosnak nem éri meg újabb évekre fenntartani a védelmet. És itt jön a kérdésem, vajon miért van épp most a piacon ilyen sokféle gyártótól, minimális eltéréssel közel azonos árú, na jó, 4-6-8 ezer forint különbséggel
-azonos képességű- ha nagyon kiélezzük- egyforma szoftverrel gyártott akkutöltő?-[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #565 üzenetére
Zsozso ez tiszta X-files...
Idéznék magától Akkukraft nevű felhasznától a privátjaimból.. különben meg lehet kérdezni őt is .
" az Akkukraft nem igazán a "húzó" termékünk: mi leginkább pelletkazánokat, pelletkandallókat forgalmazunk és a hozzá való pellet tüzelőanyagot, illetve fabrikettet, ebben a 4 fajta termékkörben vagyunk Magyarországon piacvezetők 14 éve. Több vevőnk kérése az volt, hogy szünetmentes tápot tenne a pelletkazánja mellé, hogyha nincs áram, akkor is menjen a fűtés akkumulátorról inverterrel. Ehhez a rendszerhez kerestünk egy olcsó és magas tudású töltőt, amelynek a a töltési karakterisztikája (9 lépés) és a csepptöltése full profi legyen, hiszen az akkumulátorok életének 95 %-ában nincs áramszünet, de a töltő folyamatosan rajta van az akkun, készenlétben. Így "keltettük életre" az Akkukraftot, amely egy alap 4 fokozatú sima mezei töltőből nőtte ki magát olyanra, amilyen most. Továbbfejlesztettük, majd saját színben gyártattuk le (ez a világosszöld a cég színe) és utána a saját vevőinken kívül elkezdett terjedni a híre és elkezdett érdekelni autós és motoros vásárlókat is, így került ki a publikum elé a termék. A honlap nem akkumulátortöltőkre optimalizált, se nem webshop,"
Ennek alapján sztem nem C3 klón.. sőt
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #612 üzenetére
Ez a piacon fellelhető gyártók 99%-ra igaz, de ettől függetlenül megvesszük a termékeiket, mert nem akarunk a kőbaltás korszakban élni. Méregdrága profi eszközöket itthoni barkácsolásra? Az nekem nem járható út, és azokat is Kínában rakják össze... Extol a barátom, és mivel a 4A töltőjüket elkapkodták, úgy tűnik rajtam kívül másoknak is.
[ Szerkesztve ]
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #616 üzenetére
Legalább ellenőriznéd le a helyet, amit belinkelsz, hogy valóban van-e a termékből, mielőtt valótlanságot írsz a fórumba és megtéveszted a fórumtársakat. Ejnye! Pont ott nincs egy sem, ott rendeltem egyet és visszajeleztek, hogy április végén kapnak leghamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #618 üzenetére
Az általad belinkelt helyeket már napokkal ezelőtt végigkérdeztem és sehol sincs raktáron a 4A-es változatú Carstel/Extol. 2 hónapot nem várok rá, addigra kimegyünk a télből. Ha valami most kell, az most kell! Tudod....
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #620 üzenetére
Én is így jártam, 2 helyen is megrendeltem a Carstel 4A-t, nem volt a kiírással ellentétben. Így döntöttem a CTEK MXS 5.0 mellett azt meg már másnap hozták, de nem bántam meg sőt.
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #623 üzenetére
Ha ritkán kell használni arra tökéletes az is. Én végül azért választottam CTEK-et mert sokat van a töltőn az akksi a kevés használat miatt, meg nagyon meríti a gyári immobiliser és a CTEK-ben bízom, hogy sokáig rajta tartható, persze más töltőn is, de a nyugodtabb vagyok ha egy nagy értékű akkumulátort (újonnan 27.000) minőségi töltőre bízok.
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #628 üzenetére
Eddig 3 alkalommal merült le úgy az akkumulátor (én hibámból), hogy nem indította a kocsit, mivel az akkumulátor 7 éves úgy gondolom jót tesz neki a minőségi karbantartás a CTEK-el. hátha kihúzza a 10 évet is.
[ Szerkesztve ]
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #616 üzenetére
Én innen rendeltem korábban.. december körül.. Nincs nekik ! sztem azóta sem lett
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #719 üzenetére
Szia! Ébren vagy? Ez nem egy hobbi töltő? Ez egy profi, akkus szervízbe vagy műhelybe való deszulfátlanító. Nagy különbség!!! Az akku műhelyen még elgondolkozok, de egyenlőre ma még nem mondok fel...
[ Szerkesztve ]
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #719 üzenetére
Nem is olyan nagy! [link]
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #747 üzenetére
Úgy látszik nem csak az enyém sípol halkan amikor dolgozik.
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #747 üzenetére
Lehet akksitól is függ a sípolás.
-
nootropil
csendes tag
-
fusion33
csendes tag
válasz zsozso710711 #790 üzenetére
Nekem a Megapulse használati ezt az érdekes dolgot írja a Megapulse-ról: Az impulzusos akku-regeneráló sípoló hangja elhalkul, mihelyt lecsökkent a szulfátosodás.
-
peti85
senior tag
válasz zsozso710711 #801 üzenetére
Ma rámértem megint az MD13323-ra. Töltés közben (AUTÓ módban) 14,6V-ot ír a kijelzője, egy gagyibb multiméter 14,4V-ot mért. Múltkor egy elvileg klasszisokkal jobb műszerrel pont azt mértem, mint amit a kijelző kiírt.
Az elem ikon kerete a leírás szerint fenntartó töltésre váltás előtt 1 percig villog, de nekem már legalább fél órája villog a keret. De ugyan úgy 14,6V-ot ír a kijelzője.HP Elitebook 8560w DreamColor | Pixel 8 | Samsung Watch 5 Pro LTE | Panasonic P50S10E | nVIDIA SHIELD TV 2015 | Polk MagniFi MAX
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #801 üzenetére
Fordítva: pont a töltő csal, nem a multiméter(ek). Az, hogy a kijelzőn mi van és a töltő mit tölt, nem egyezik a multiméterrel, ezt igazolja a multiméter. Emellett Brogyi írta, hogy kevés a 14,1-14,2 V az akku teljes feltöltéséhez, pedig ott kapcsol le és áll át fenntartó töltés fázisra. Legalábbis az a példány, amit tegnap teszteltem. Ma megmérek egy másikat is, visszavittem reggel a tegnapit.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #810 üzenetére
Te már megint félrevezetsz mindenkit vagy figyelmetlenül olvastál/értelmeztél. Hol olvastad, hogy az AKKUKRAFT csak 0 fokig jó? Mert most rámentem az oldalukra és pont nincs ilyen ott írva. Pont az van írva, hogy 0 fok alatt a téli (hópihe) üzemmódot kell használni. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #810 üzenetére
Nagyon fontos, amit leírsz valós adat legyen. A fórumok arravalók, hogy egymást segítsük, ne vezessünk félre senkit.
-
#92852736
törölt tag
válasz zsozso710711 #814 üzenetére
Sziasztok!
-30 fok és +50 fok között között lehet használni az AKKUKRAFT töltőt.
-
Kiscupák
csendes tag
válasz zsozso710711 #826 üzenetére
A linken szereplő termék esetében az nem a gyártó neve. KFZ = kraftfahrzeug = gépjármű szó németül. Rövidítve: KFZ. Jó reggelt zsozso!
Ugyanúgy CTEK gyártmány.
[ Szerkesztve ]
-
p300
tag
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #841 üzenetére
CTEK csak más ruhában.
-
DQ
tag
válasz zsozso710711 #843 üzenetére
Hát én leválasztanám. 15,8V-ot nem szívesen engednék rá semmire. Lehet, hogy a Fordot ezt nem zavarja, de a Civic nem biztos, hogy örülne neki. És ha már az egyik sarut levenném, akkor biztos, ami biztos alapon a másikat is, nehogy egy kézből kicsúszó csatlakozó gubancot okozzon a testen keresztül.
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #843 üzenetére
Nekem 8. De ha modernebb autód van mint mondjuk egy kockalada, és van benne ECU, központi zár, riasztó, fordított polaritású szenzor, stb. tehát finom elektronika, akkor gondold meg.
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #847 üzenetére
Figyeljetek kicsit jobban, pliiz. Nem azt írtam, hogy a recond a 8-dik, hanem azt, a recond módban, egy hosszú folyamat kb. 7-8 nap, akkuja válogatja, után a recond végén gyullad ki a nyolcadik led, vége a szulfátlanításnak. Pont. Ez után lehet egy szimpla töltést lefuttatni, ami után igen hamar teljes töltöttséget jelez- hetedik led.
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #850 üzenetére
Nem vitatom, amit leírtál igaz. Csakhogy, ezen a fórumon akinek CTEK töltője van, még senki nem jutott el a nyolcadik ledig, tehát nincs infó a tekintetben, hogy mennyi a max. feszültség recond módban, akár rövid ideig is. Így már érthető az óvatosság?
[ Szerkesztve ]
-
honvéd44
csendes tag
válasz zsozso710711 #850 üzenetére
A 15.8 V csúcsfeszültség, arra lett kitalálva, hogy a modern elektronikát, pl. dvd, laptop, navigáció, spec. szenzorok, hifi, stb. a motor indításakor fellépő túlfeszültség ne amortizálja le, ellenkező esetben mindent ki kellene kapcsolni indítás előtt.Ki venne ilyen autót?
-
DQ
tag
válasz zsozso710711 #848 üzenetére
Tévedés. Honvéd kollégával értek egyet...
Egy tele elektronikával megáldott autóra én nem teszek 15,8V-ot, még akkor sem ha nincs gyújtás, mivel elég sokminden ilyenkor is áram alatt van.
Tőlünk nyugatabbra meg ahogy írod, hogy így töltik az autót: igen így töltik, és én is így töltöm, de CSAK töltöm és NEM a recond programmal kiegészített módban töltöm.A 6., a recond mód meg nem tart napokig... ...a leírás szerint, továbbá ez nem a szulfátlanítás, mert az az első (a leírás szerint is).
Ha a recond-ot kiválasztom a program elején, akkor 1. a szulfátlanítás (majd 2., 3., 4., 5.), majd a 6. lépés a recond (ami az akku savsűrűségével foglalkozik) és a leírás szerint 2-6 óráig tart, majd jön az általam nem teljesen értett és azonosnak mondott 7. és 8. lépés. A 7. az eltart cirka 10 napig, majd jön a pulzálás (ami hasonló az 1.-höz, csak jóval kisebb pulzáló árammal és közel azonos fesszel történik, továbbá hasonló a 7.-hez is, csak itt nem állandó az áram).Hogy a 6. recond és a 8. pulse módnak van-e egymáshoz egyáltalán valami köze, az a leírásból nem derül ki, amit fentebb írtam ezzel kapcsolatban, az a netről származik: ott írták azt, hogy a recond mód után jelentkezik csak 8. mód...
A tisztánlátáshoz kellene egy rossz akku, amivel a teljes folyamat végigkísérhető lenne. Rossz aksim nincs, mindig leadom - ha már fizetnek érte, minek őrizgessem?
Nekem mind az 5 akku jó, így egy-egy mód pár perc, vagy pár óra alatt lefutott. Két aksin futtattam a recond módot is, az egyiken nem volt több egy fél óránál a maga a recond, a kocsiban (saru levétel mellett) meg 1-1,5 óra lehetett.Persze lehet, hogy ebben mindben tévedek, de én így olvasom/tudom.
-
nootropil
csendes tag
válasz zsozso710711 #859 üzenetére
A link beszúrásánál sokkal szebb-jobb áttekinthetőbb ha a link gombra kattintva szúrod be
Ctek mxs 5.0 , Akkukraft, bimmer e92 325i,
-
DQ
tag
válasz zsozso710711 #858 üzenetére
Igen, a jelek szerint sokmindent másként értelmezünk. :-)
Szerinted a 6-os mód semmilyen savsűrűséggel nem foglalkozik, szerintem meg igen.
"Tehát a 6-os semmilyen ( akku savsűrűségével foglalkozik) ilyesmit nem csinál."
Pedig de:
[link]
"6. recond és a 8. pulse módnak semmi köze egymáshoz."
Pedig lehet:
[link]
"Recond módot időtartalma ,az aksi kapacitása és minősége határozza meg max 4-óra."
A papír alapú leírás is 2-6 órát ír... (természetesen az akku állapotától függően)De mindegy, én nem vitatkozni akarok, csak szerettem volna megérteni, hogy mi a különbség a 7. és a 8. mód között, illetve mikor láthatom a 8. ledet...
[ Szerkesztve ]
-
steve brown
csendes tag
válasz zsozso710711 #864 üzenetére
Úgy néz ki, orvosolták a magas feszültség problémát.
-
steve brown
csendes tag
válasz zsozso710711 #868 üzenetére
Attól hogy valaki úgy használja a recond módot hogy nem veszi le a sarukat, nem biztos hogy jó az úgy.
Azt veszem ki a hozzászólásodból, hogy nesztek kétkedők lehet úgy is használni a recond módot, hogy nincsenek lekötve az akkusaruk. Attól hogy valaki ezt felrakja a videómegsztóra szerinted helyes? Honnan tudod hogy nem-e volt motorvezérlő vagy komfortelektronika csere a recond program végén?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest