- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #8560 üzenetére
mit értesz napirend alatt? Tegnap is próbáltuk már többször is. Vasárnap 17:40-es gyakfutamon ismét próbálgatjuk majd, és ha nem lesz bug, akkor szerintem a futamon már használhatjuk is, csak azt kéne megbeszélni, hogy meddig lehessen használni, ha valaki eltűnik a szerverről.
Mondjuk ettől még lehet bármikor bug belőle.
A saját érdekében mindenkinek azt javaslom, hogy futam előtt, ha már délután óta megy a játék, lépjen ki a játékból (ne csak a szerverről), majd vissza, nehogy rosszkor lépjen ki magától a játék. És ilyenkor az ALT+Tabot is hanyagoljuk, azt se mindig szereti. VB-futam gyülekező előtt mindig restartoljuk a szervert, olyankor úgyis lekapcsolódik mindenki, olyankor érdemes ki is lépni a játékból, hogy "tiszta lappal" induljon az esti program.
Nem tudom már, miért kaptak figyelmeztetést.
Végeredményben Hamilton sem a szerelő sávon haladt (pont nem, volt annyi hely). Egymás mellett lehet menni, volt már rá példa régebben is. Mivel egyszerre engedték ki őket, így büntit sem kaphat a csapat (amit a pilótának kellett volna letölteni). Vettel sem csinált semmit. Max kicsit jobbra tartott, de Hamilton elfért mellette és nem a szerelő sávon.
Erről a biztonsági autós vonalról nem olvastam, pedig volt szezon elején egy tök jó összefoglaló, ahol az is le volt írva, hogy most már a lekörözöttek sem vehetik vissza a körüket SC alatt, de ezt nem olvastam, hogy a vonaltól el lehet kezdeni előzgetni is akár. Így most még nagyobb bűnnek tartom Palik és Gyula értetlenkedését. Ha meg Gyulám nem mer feleselni Paliknak, akkor egy papucs. Én egyszer lehet, hogy Gyula helyében jól leoltogatnám Palikot élő közvetítés alatt, és nem bánnám, ha kirúgna, gondolom Gyulámnak sem ez az egyetlen megélhetési forrása.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #8544 üzenetére
Nem tom, én nehezen ítélkezem a box utcai dolog felett... egymás mellett mehettek volna, ha Hamilton nem lóg rá a szerelő sávra, de persze ennek előfeltétele, hogy nem úgy engedik ki, hogy Vettelt zavarja... nem tom...
Igen, ez a megrovás - figyelmeztetés - stb téma is elég gáz, gondolom csak vannak a levegőben... aztán ha úgy van kedvük, büntetnek, nem tudom.
Jó, hogy mondod, ki is ment a fejemből! Akkor ma úgy fogunk rajtgyakokat csinálni, hogy bemelegítőre rakjuk vissza mindig és onnan a versenyre, aztán meglátjuk, behülyül-e tőle a játék.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #8539 üzenetére
Valószínűleg a bejáratnál a fehér vonal tájékoztató jellegű, én úgy vagyok vele, hogy Massa és Vettel beengedték maguk elé Alonso-t / Hamiltont, miért nem húzódtak balrább, elvileg az is uolyan kanyar, mint az összes többi, lehet előzni... máskor is volt olyan, hogy átvágták a fehér vonalat, csak kifelé számít.
Egyébként: A sportfelügyelők ítélete azt még nem zárja ki, hogy veszélyes kiengedés miatt Hamilton - vagy csapata, a McLaren - külön büntetést kapjon. - viszont nem tudom, mi lett volna, ha egyikük sem csúszik meg. Mert Vettel és Hamiltont is megcsúsztak, mikor elengedték őket. Lehet h a kiengedés szabályos volt és a megcsúszásaik miatt kerültek egymás mellé. Alonso meg jól tette, egyébként is nem árt, ha valaki a csapatban (beleértve a fejeseket is) felveszi a nadrágot ... Amúgy nincs sok dologról beszélni, mert megelőzte, ennyi. Amúgy kapott áthajtásost a rajtja miatt.
Én a mai futamról emiatt nem tartom felelősnek az embereket, Alonso valóban kiugrott a rajtnál, és Button tényleg érdekes, azt vissza kéne néznem, mert sztem is indokolatlanul lassan ment ott.... nyilván a többieknek hozzá kell alkalmazkodni, de azért nem kéne megállítani maga mögött a komplett mezőnyt.
Én nem láttam tisztán, mik történtek SC alatt, csak láttam, hogy mindenki megy mindenhova... szal számomra csak az SC alatti történtek a kérdésesek. Alonso-Massa esete semmi, Vettel-Hamilton befelé a boxba semmi, utána a boxban hogy egymás mellett mentek, úgy emlékszem ez nincs tiltva (nálunk igen), ha elég széles az a rész, ami nem a szerelő sáv, hanem ahol mennek, végül is elég széles, az más kérdés h Hamilton nem ott ment, de Vettellel elfértek volna ketten is azon a sávon, csak Vettel jobbra tartott abban a sávban.
szerk.: ráadásul eléggé folyamatosan fejlődik F1-ben is a szabályzás, egy időben nem büntetnek, aztán elkezdenek büntetgetni bizonyos dolgokért... mindenesetre én majd nyáron azért tüzetesebben átolvasom a szabályzatot, h konkrétan mi hogy van szabályozva... mert én azt hittem, h a szabályzat szerint tiltott a cikázás, közben pedig nem, mert megállapodás... és emiatt konkrét büntetés sincs hozzá, ezért kapott figyelmeztetést Hamilton múltkor. Azért felhívnám mindenki figyelmét, hogy nálunk tilos továbbra is cikázni a támadó előtt.
Az is igaz, hogy régebbi cikázósabb esetekben is csak figyelmeztetés volt, tehát Hamilton sem érdemelt nagyobb büntit.
Amúgy Palikék úgy látszik még nem értesültek róla, hogy a módosult szabályzat szerint SC alatt a lekörözött pilóták NEM vehetik vissza a helyes pozíciójukat, ma volt ott az élmezőny környékén Chandok (HRT), mondták, h nem jó helyen van, pedig jó helyen volt, már nem mehet el onnan SC alatt, hogy kevesebb idő menjen el az SC-vel, azért van ez a másik szabályzás. Ezt azért írtam le, hogy aki nem tudja, nem olvasta, az tudjon róla. Nem baj, de legalább az egyik kommentátornak illene tudnia már így a 4. versenynél, hogy úgy összességében milyen szabályok változtak ...
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #8477 üzenetére
Nem tudom, mi a helyes döntés... 2 hetes felkészülési idő volt a versenyre és nem jöttek gyakfutamra az emberek... Nem is az a legnagyobb gond, ha néhány ember kihagyja, de nagyon sokan kihagyták múltkor is és most is. Múltkor is kb 4-en voltunk, tegnap délután is, kész vicc... ha nem tartjuk meg a versenyt, akkor két lehetőség van: kihagyjuk a pályát és következik Szuzuka, vagy 1 héttel később lesz Szingapúr. Mindkettőnek megvannak az előnyei és hátrányai, én jobban sajnálnám, ha kihagynánk a pályát, de félő h egyre kevesebb ember ér majd rá a hátralévő versenyekre, ahogy közeledik a vizsgaidőszak, érettségi... azért én nagyon remélem, hogy Szuzuka gyakfutamra nagy létszám lesz... elhiszem, hogy Szingapúr nem sok embernek jött be, de illett volna legalább a fele társaságnak jelen lenni legalább az egyik gyakfutamon... Az biztos, hogy a verseny szabályzat még módosításra szorul 1-2 helyen... Akinek van jó ötlete, érve, esetleg más ligából tapasztalata, ne tartsa magában!
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #8475 üzenetére
Ezt eddig nem próbáltuk.
Én azt mondom, hogy gyakfutamokon tesztelhetjük, mostantól minden gyakfutamon ki kéne próbálni, hogy utána bugos lesz-e a rajtrács, de éles versenyen még nem szabad bevetni, nem csak esetleges bug miatt, hanem mert ha valaki kifagy felvezető elején és megvárnánk, nem tudhatjuk, hogy a nete ment-e el vagy mennyi idő, amíg visszaér... lehet valami limit időt kéne kitalálni és konkrét szabályzást, hogy ha valaki a menüből történő rajtrácsra felállás alatt kiesik a játékból, akkor visszarakjuk bemelegítőre és x perce van visszajönni a játékba. Ekkor persze csak őt várjuk, aztán x perc múlva visszarakjuk versenyre és a többiektől sincs már kérdezősködés ilyenkor, h mindenki itt van-e, mindenkinek maradnia kell ilyenkor a gép előtt, amúgy is verseny lenne már. Ez mondjuk a felvezető kör alatti lekapcsolódásra már nem vonatkozna, vagy nem tom, az már necces, ha már a felvezető kör végén vagyunk és akkor kapcsolódik le valaki, őt már nem várhatjuk meg. Meg rESET asszem a 2. körben vagy mikor esett ki, ilyen esetben nem kéne már visszarakni bemelegítőre, az rengeteg plusz időt elvenne. Szóval én azt mondom, hogy a gyakfutamokon történő alapos tesztelés után lehetne VB-futamokon is engedélyezni, de csak addig, amíg el nem kezdődik a felvezető kör, pl. a tegnapi eseted még benne lenne. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #8393 üzenetére
Na, szóval az volt, hogy én már teljesen lehetetlennek tartottam, hogyan mész ilyen időt, mert ha én tudtam volna menni mondjuk 30.9-et, akkor azt mondom oké, de így, hogy 31.8 körül volt a legjobb időm, nem értettem a dolgot. Ráadásul valamelyik nap feljöttél a szerverre és mondtad, hogy tapossuk a pedálokat, én meg ma délelőtt elkezdtem kombinálni. Mindjárt jön JColee és mondja, hogy olyan vagyok, mint a nagyanyja.
Szóval nem értettem, miért van rESET ennyire lemaradva Tőled... és feltűnt, hogy vannak a pályán olyan helyek, ahol ki lehet menni... úgyhogy figyelmesen végigmentem a pályán és kipróbáltam ezeket a helyeket, sajnos általában nem használhatóak... viszont a 3. szektorban találtam egyet, ahonnan el lehet jutni a célvonalig. Ekkor írtam Szabesznak, hogy ááá, rESETé a reális idő, Frenky levágta a pályát, azt hiszem... persze se én, se Szabesz nem értettük a dolgot, ugyanis mindenki tudja, hogy nem szeretjük, ha hamis idő kerül a hotlapsba, főleg Te nem csinálnál ilyet, bár én kinézem belőled, hogy idegelj mindenkit.Mindenesetre én elkezdtem próbálgatni és sikerült 30-as időt mennem! Ekkor biztos voltam benne, hogy Te is erre jöhettél...
Elindítottam a fraps-et és felvettem egy 1:30.4 körüli időt... közben Szabesz átküldte az egyik esti replayt, amikor én nem voltam még, ő meg épp akkor szintén a szerveren volt, amikor Te megfutottad a 29-es időt, azt mondta, hogy elvileg ebben a replayben kell lennie az idődnek... meg is találtam azt is, meg a korábbi 30-as időket, végül röviden Szabesszal megegyeztünk annyiban, hogy FAIL!!! xD
Lényeg a lényeg, hogy ezt jól benéztem, pedig azt hittem, hogy most lebuktatlak, ehelyett ÉN raktam most be egy hamis időt a hotlapsba...Hamarosan törlésre fog kerülni... 31.640 a legjobb időm, ennyi... Minden tiszteletem, nagyon gyors vagy!
Továbbá, a rESET-tel való kis beszélgetés közben rájöttem arra, hogy talán rESET jobb megfigyelő nálam, vagy legalábbis már több időt beleölt ebbe a szimulátorozásba, mint én, úgyhogy nyáron, a teszt időszak alatt nem kevés munkát kell majd szentelnem a gyakorlásra, az autó beállítására...Ja és a sztori végére jöjjön a csattanó, azaz hogyan gondoltam a "vágást" a 3. szektorban, azaz: a 3. szektor körbeautózása
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7878 üzenetére
Két lehetőség van szerintem:
1. - aki maradnia akar a kocsijában az marad, akiknek meg sikerül cserélni egymással, azok cserélnek... akinek mindegy, hol ül, az odaadhatja másnak a kocsit, stb...
2. - tabella szerintMég nem tom, messze van még, majd kitaláljuk közösen. Majd a nyári teszt időszak alatt elkezdünk gondolkodni.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7802 üzenetére
Ja értem.
Jó nekem m1, hagyják jóvá a többiek is.
Egyébként JColee tegnap aggodalmát fejezte ki az Ascari kijáratánál lévő széles bukótér miatt, ott sokat lehet nyerni, ha valaki szélesít. Én azt mondom, hogy természetesen ott se lehessen szélesíteni, bár ezt senki nem nézi, csak ha óvást nyújt be valaki valaki ellen. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7405 üzenetére
amikor a végére 3-an maradtunk, közöttünk ilyen 20-20 mp-es távolsággal, én boxolás után unatkoztam, meg kipörögtem meg azt hittem h majd csatázok Laceennal, hagyom h beérjen, csak én okos letörtem a szárnyam úgyhogy mehettem a boxba megint, szal megelőzött, jó nagy előnnyel
úgyh bevártalak, h lekörözzél, de rájöttem h veled meg nem szabad csatázni, ha lekörözött vagyok, mert véletlenül kiütlek, aztán balhé van
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7395 üzenetére
Igen, kifelé az első lámpa vonala, ahonnan megkezdhető a kigyorsítás, de ez ki is derül, mert ha fehér vonaltól kezdesz gyorsítani, teszten adja is a büntit érte. Egészen pontosan az első lámpa vonala, mert kettő lámpa van, nem egy vonalban.
Most kifelé a záróvonalat nem tudom, mert még annyira azt nem néztem meg ...
szerk.: ja vágom mit monc, a a falhoz közelebbi tényleg hamar véget is ér, a másik pedig a kanyarig elvezet, azon kell belül maradni.
Egyébként tök vicces sztem a célegyenes végi kanyar, mert a csúszósabb pályán volt amikor nekicsúsztam a falnak a féktávon. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7393 üzenetére
12-es boost, a szárnyak 24/22 asszem, mert 20/18-cal volt 6,1 liter kb.
Ha jól emlékszem, akkor 1-es boost-tal 10%-kal kevesebbet fogyaszt az autó, ami 10 körre tankolva 11 kört jelent, viszont kemény tizedek maradnak a szektorokban. De felvezető körre meg SC mögött haladni jó.szerk.: tehát jó a mérésetek, de inkább 11 kör telik ki 70 literből, nem?
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7287 üzenetére
De amikor lassít az tényleg jó, 2008-ban a BMW-t vakon is fel lehetett ismerni a jellegzetes mély hangjáról, az én kérésemre lett bepakolva a mélynyomó.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7224 üzenetére
ehh... akoska szólt is még bőven verseny előtt, a gyakfutam után, hogy nagyon ugrál a kocsim... én végig mindenkit folyamatosnak láttam egyébként. Megnéztem pingtest.net-en, úristen, ilyen D-s minősítést kaptam.
Időmérő elején azért tűntem el, mert újraindítottam a gépet, a modemet, majd pingtesteltem és A minősítést kaptam, ill. a speedtesten is teszteltem, ahol szintén jó eredményem lett, pedig korábban az is rossz volt. Szóval bocsi, ha valakinek gondot okozott ez! Mondjuk szorosan csak előtted voltam, illetve a verseny elején Szabesz előtt, nem tudom akkor volt-e valami gond... Pedig minden hétköznap szoktam kvék lájvozni is és ott nem szokott gondom lenni a pinggel.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7132 üzenetére
Frenky: én írtam ide egy nagyobb hsz-t éjszaka, csak postolni már nem tudtam, mert elment a net... röviden: nálam mindig megvan a motiváció, a fun rész is, csak néha az már szenvedés, hogy jó is legyek egy adott pályán, de ha izgalmasat meccselek és lehetőleg elöl, akkor van a legnagyobb fun.
A színezés elvileg csak annyi, hogy az 1 napnál régebbi idők kékek lesznek. -
Stirlitz
senior tag
válasz
Frenky89 #7100 üzenetére
Macht's nicht! Én forogtam 2xer, utána idegből mentem mindig a mezőny után, gondoltam rá, hogy falnak megyek. A végére letudtam nyugodni kicsit, és beértem 9ik-nek. Nem valami nagy eredmény, de végül is, az utolsó versenyek nem jöttek ki jól, most legalább már pontott tudtam szerezni. Majd legközelebb jobban kijön neked is. Cila-nak köszönöm a profi elengedést, nagyon fair play volt. Le a kalappal elötte. Woody-val pedig bemutattuk, hogy miért nem szabad feladni már az utolsó körben, és Ő is nagyon korrekt volt. Ezenkivül volt még 2koccanás amiben résztvettem, verseny közben megesik, nem hinném, hogy gáz szitu volt bármelyik is.
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7067 üzenetére
Felőlem lehet az 5-ös, 8-as, 12-es is, csak akkor írjuk le meg minden.
De a 14-15-ös büntetéséhez ragaszkodok.
Tehát akkor az 5-ös kanyarnál ki lehet menni, azaz szélesíteni, ami gyakorlatilag a 4-es kanyar kijárata az út bal szélén.
A 8-asnál a féktávon igénybe lehet venni a műfüvet a fehér csíkon kívül is 4 kerékkel.
A 12-es kanyarnál is lehet a kijáratot szélesíteni. -
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #7025 üzenetére
alapjáraton mi a vonalhoz viszonyítunk mindenhol, franciában nem volt vonal a kijáratnál, ezért a lámpához viszonyítottunk.
3+3 így jön ki: 115 volt, 98 a limit, 10 a hibahatár, tehát 108 még éppen jó, 109 már nem. 108 felett 5 km/h-nként 3 mp jár. Így lett 2x3 mp.
Akinek nem világos h hol kezdődik a box utca, az szóljon, kérdezze meg, mert én sokszor utolsó napokban nézem meg a bejáratát, szóval addig nem is látom.szerk.: nem bók, csupán nem szeretem ha szerencsésnek állítja be valaki, ha pr0 vagyok
, ezért én sem szeretem pl Rád mondani, hogy bemakkoltad meg bemákoltad meg stb., mert igaz hogy rakat mp büntit kaptál, de nem azért nem kerültél hátrébb, mert mákod volt és majdnem ..., hanem mert rohadt gyors voltál és nagy űr volt mögötted, ennyi. Hamilton sem azért lett VB, mert Glock szerencsétlenkedett, hanem mert behozta az 5. helyre a kocsit. Button is azért lett VB, mert ő szerezte a legtöbb pontot, ennyi.
-
Farkas23
aktív tag
válasz
Frenky89 #6880 üzenetére
Én láttam a futamot!
2005-ben még az a szabály volt, h csak1x lehetett kereket cserélni többször nem, csak ha van rá indok. Kimi hajtott, de sokszor elfékezte magát, és ez miatt, ahogy Prrof is mondta vibráció keletkezett! Elviekben szoltak kiminek h ha ugy látja jöjjön be kereket cserélni, de neki naon fontos volt az 1 hely, és úgy döntött megpróbálja! Pechére sajnos nem jött össze!
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #6880 üzenetére
Ez azért más volt kicsit, mert szerintem a vége felé elfékezte azt a gumit csúnyán, azért lett olyan, és a vibráció az, ami ilyenkor veszélyes lehet, gondolom mindenki tudta, hogy ez nagy rizikó, de mindenki reménykedett benne, hogy bírja a felfüggesztés... Én sem láttam azt a futamot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fanatec szett
- Juniper SRX300 tűzfal / router friss firmware-rel!
- iPhone 16 128GB récezöld iStyle számla! 3 hónapos! Akku 100%! 2028 február 28-ig Apple garancia!
- ThinkPad X1 Carbon 6th Gen i7 / 16GB / FHD / US bill. Windows 11 Pro
- ÚJ ASUS B650 RYZEN 5 9600X GAMER ERŐMŰ PC 32Gb DDR5 1.0TB SSD ÚJ ASUS TUF RTX 3080 10Gb DDR6 2ÉV GAR
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple 16 Pro Max - Natural Titanium - Új, kipróbált
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest