- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Bambanő háza tája
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyno
veterán
válasz proof88 #3528 üzenetére
Nem hiszem hogy a netem lenne, mert akkor Farkinál miért szar?
Az emg a másik, hogy nálam esküszöm jobb volt mint amikor a Farki vagy Macy csinálta a szerót, akkor legalább csak az elején laggolt, de most meg tök random néha olyan pályarészeken ahol nem is várta volna az ember.(#3529) Farkas23 : Nézem a barátokköztöt, aztán kivszem a kutyám, sozt lehet felnézek.
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #3499 üzenetére
2007-ben volt, 2008-ra valamit az autó szélességével variáltak, ellensúlyozva a tengelytávot, tudniillik a hosszabb autóra jobb aero-t tudtak építeni(248F1->F2007)
Egyébként meg elég ciki lenne, ha a Renault motorokat erősebbnek szimulálná a játék, mivel köztudottan(?) a Type056 volt a legerősebb 2006-2007-2008-as szezonban (idén már talán a Mercedes motorja a legerősebb)
szerintem[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Sub-S
senior tag
válasz proof88 #3486 üzenetére
Nem viselkednek másképp csak úgy érzed valamiért, talán különböző beálltásokkal próbálkoztál.
Minden autóhoz van egy file ahol le vannak írva az autó különböző paraméterei.
Ennek egyik sora hivatkozik az autó fizikai viselkedésének leírására szolgáló állományra, ami minden autó esetében ugyanaz (leszámítva a pace cart).[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #3482 üzenetére
Pont azért amiért hallatszik, hogy nézne az ki pl., ha stratégiában 2 atombomba nem ugyanakkorát ütne?
Itt ráadásul egy csapatban csak 2 hely van, hogy nézne már ki az, ha valaki amiatt sz*pna, mert Force Indiával kell mennie ami azért kicsit gyengébb mint egy (, hogy ne Ferrarit írjak ) BMW
szerintemWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Szabesz
őstag
válasz proof88 #3466 üzenetére
zh, pfhuj, hnap hnapután két szivatásZH lesz. alig várom. BME, én így szeretlek...
¯\_(ツ)_/¯
-
JColee
őstag
-
Farkas23
aktív tag
-
proof88
addikt
válasz proof88 #3292 üzenetére
egyébként ha belegondoltok, a 6 mp-es hátrány 20 körre számolva 120 mp-et, azaz 2 perc lemaradást okoz az 1. helyezettel szemben (feltéve ha az incidens nélkül teljesítette a versenytávot). És 2 perc az lekörözöttség is. Azért 20 kör alatt ez nem kevés... 40 körre vetítve már 4 perc...
-
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #3244 üzenetére
Szerintem csak normál verseny incidens volt.Én próbáltam követni az ideális ívet,de elég nagy volt a forgalom és midenki ott próbált elbújni ahol tudott.Farkas hirtelen ott termett a semmiből és ahogy észrevettem már módosítottam is az irányon.De az viszont látszik a videón hogy mennyire vigyáztunk egymásra .Szerintem ennyi koccannak belekel férni egy versenybe(főleg 3 re start után ) Ha kiesés lett volna a baleset eredménye én akkor sem magamat terhelném mivel Farkas nagyon szűken kezdte meg a 2 kanyart és kis híján mind a négy kerékkel pályán kívül volt még a koccanás pillanatában is,másrészről pedig ha nem is sokkal de én voltam előrébb tehát a hivatalos szabály szerint nekem lett volna "elsőbbségem" (ha jól tudom) De nem lett baj, Farkas jó helyen befejezte a versenyt ,én meg leutánoztam Massát
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3244 üzenetére
Én nem tom! Ha a rajzot nézem akkor szabályos voltam mer előrébb voltam, de nézzük ugy is h ha megállok akkor mindenki belém jön, ugy h sztem jó döntést hoztam!
Veszélyes volt, de figyeltem, és direkt a legszükebben kanyarodtam!
És még az se lehet h ráhuztam mivel végig belül maradtam! -
Dyno
veterán
válasz proof88 #3208 üzenetére
12. kanyar ott mindig leért az autó alja, de lehet én voltam a figyelmetlen, én nem kérek képeket, mert tárgytalan a dolog pozícióm adott szóval nincs itt semmi gond.
Köszi az infókat.mod: Oldalunkon pontszámításnál a ferrarihoz 42pontot írtatok, pedig 59 pontjuk van, BMW-nek ugyan csak 52, vagy itt is valamit figyelmen kivűl hagytam?
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
válasz proof88 #3192 üzenetére
Dynonál hasonló a helyzet, de mivel ő csak az egyik csíkot lépte át, ezért ő 2,5 mp-et kap érte.
Kanyar levágások:
- 11. körben 4-es
- 13. körben 4-es
- 13. körben 12-es
- 19. körben 12-esMi számít levágásnak?Amikor kivágodok túl oldalt, és gyorsan vissza tudok jönni?továbbá ha már az egész kocsim a rázón van az is már levágás?
Nem kötekedem emrt semmin sem változtat, csupány kicsit igazságtalannnak tartom és megemlítem.(#3205) proof88:Én nem nézem, idegesít a palik meg ezek a keskeny idióta autók....
[ Szerkesztve ]
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #3199 üzenetére
Nem tudom mi történt mert csak nyomtam a féket és semmi Biztos X aktás eset
A fék nem melegedett túl ,a pedál elvileg a beállítás szerin jó........nem tudom!Lehet nálam is szerver gond volt,mert egész héten fent voltam minden simán müködött.De pénteken meg szombaton is volt ilyen és mindíg ugyan ott. Bahrain -be minden körben a 9 kanyarnál megakad aztán megy tovább. De most jó a fék.Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
-
Szabesz
őstag
válasz proof88 #3192 üzenetére
Azt a kisodródást még megvitatnám, ugyanis megcsúsztam, és ha megnézed akkor egyenesen csúszott az autó a betonon és a füvön; mikor visszaértem a betonra ahol tapadt, rögtön korrigáltam. Mellé, te nem vetted el a gázt, és ugyanazon íven fordultál tovább.
Szóval, ha lehet, nézzük/tek meg ezt az esetet még 1x.¯\_(ツ)_/¯
-
JColee
őstag
-
Szabesz
őstag
válasz proof88 #3168 üzenetére
Egyébként, amikor kicsúsztam, neked mentem, megsérültél, és amiatt csúsztál ki te is?
Farkas: Keressünk egy laggmentes szervert, és nem lesz több ilyen probléma. (a multkori Kacsa és köztem lévő baleset a rajt után is lehetett volna lagg miatt - ki tudja h laggolt -e Kacsa, és amiatt volt -e az első balesete...)
Szerk: Itt van rFactor a lehetőségek között, 3-4k, nem is tűnik rossznak. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3158 üzenetére
Nekem sincs sok bajom a nettel, mostanság csak azér szarakszik mer emelik a netet sok helyen és ingadozik. vagyis szerintem, de amugy naon ritkán szokott elmenni.
Legutobb akkorment el a net rendszeresen egész napra amikor a digit kötötték be a házba, de utána már nem volt rosz, csak 1x 2x akkor is csak azér mer a házban elment a digi és kijöttek és miindig bele buheráltak a upc-be is! -
Farkas23
aktív tag
-
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3080 üzenetére
Erről a bringás ügyről tudnék én is beszélni!
Haveromhozt átmentem és kikötöttem a lépcsöházba kb fél orára, mire mentem haza mind a 2 gumi lapos volt, haverommal 2x fujtuk fel, mind a 2x leresztett, mondtam h a k...nyát az ilyennek!
Azt tolhattam hazáig:S:S
De h lehetnek ilyenek az emberek, nem vágom, enyi sok k-t! -
puttputt
őstag
válasz proof88 #3054 üzenetére
Nagyon komoly lett ez az összefoglaló, gratulálok!
Mi még (Challenge Team) kicsit "rákészülünk lélekben", meditálgatunk, ilyesmi...
Hajrá, "Prohardver Pankrátor Team!" (Látom, olvasom, volt "buli" rendesen, már a rajtnál. )
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3055 üzenetére
Jó hát ok, nekem persze megfelel, de ezt azér verseny alatt nehéz figyelni, a lényeg h gyorsan kell döntést hozni és naon figyelni! Ezér ha vkit hátulrok követnek és már nagyon ráesett jobban teszi ha behuodik! Mer ugy bizti nem ad esélyt a másiknak!
De a legjobban a rajtnál kell figyelni, h ott ne legyen koccanás, mer akkor mindenkinek anyi! -
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3049 üzenetére
Az 1 képet kicsit nem vágom Mer ha mellette van akkor mér ne fékezhetné ki ha kitudja?
Mer pl volt nekem is olyan amikor igy előztem meg vkit és nem volt belőle baj!
Akkor kell figyelni h ha a másik is rövidet vesz kivül és huzza be a kormányt, de igy lehet esélye kifékezni! Vagyis sztem! -
Dyno
veterán
válasz proof88 #3047 üzenetére
Na így már rendben van.
(#3040) Farkas23 : Amugy erre a cikázásra nem tok sokat mondani, anyira sztem ne nézzük, mer van amiben a kormány is hibás lehet, pl nekem h még mindig ha kicsit hozzáérek érzékeli minimálisan, még mindig nem sikerült tökéletesre belőnöm, na mind1!
Ez csak duma akárhogyan nézem, ha a kormányod van szarul beállítva attól függetlenül nem mész arébb annyit a pályán, és szerintem monzába se a kormányod miatt löktél ki anno, meg a Laceen-t múltkor malayba.Ez most semmi kötekedés, csak szerintem mindenkinek kedvezzenek és bünetessék a szabályok.
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3037 üzenetére
Amugy erre a cikázásra nem tok sokat mondani, anyira sztem ne nézzük, mer van amiben a kormány is hibás lehet, pl nekem h még mindig ha kicsit hozzáérek érzékeli minimálisan, még mindig nem sikerült tökéletesre belőnöm, na mind1!
A 2 illetőnek meg csak anyit mondanék, h huzza fel a gatyát és tesztelgessen. mer már csak ez a hét van, és remélem senki se akar ezér kimaradni!
A következő futamokra nézve, ne ilyedjen meg senki ezér a körhatárért: 1 2 hét van arra h 6 sec alá bekerüljön, sztem teljesithető, 2 Sztem senki se fog elsőre csucs időt menni, ugy h mindenkinek ugyan anyi esélye van mint a többinek! -
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3034 üzenetére
Persez azér én azt javasolnám h ha pl vki kevesebb mind 5századdal tudta csak megverni a határt, annak azér még mondanám h gyakoroljon, mer az nem elég biztonságos. de ha látjuk az illetőn h probálkozik nem adja fel, de nem megy neki télleg több stb. azt engedjük futamra, de ha vki bejön épp h megfutja, és ugy gondolja h ez elég is lesz neki és leszarja, az sztem el is felejtheti h indulhat a vb futamon!
Speedg-t beirhatod mer már teljesitette pl most is bent van! meg már volt gyakorlo futamon is!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- DIGI internet
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Asszociációs játék. :)
- 3D nyomtatás
- iPhone topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- További aktív témák...
- 2x8GB 3600MHz Apacer NOX memóriakitek GARANCIÁVAL/SZÁMLÁVAL! ÁRON ALUL! Hűtőbordás, dobozos!
- Eladó! Kishibás Rtx2070 8GB!
- HP ZBook Fury 15 G8 Profi Tervező Vágó Laptop -50% i7-11850H 32/512 FHD IPS NVIDIA RTX A2000 4GB
- Új HP ZBook Firefly 16 G10 Profi Tervező Vágó Laptop -50% i7-1355U 16/1TB FHD+ RTX A500 4GB
- PlayStation 5 Pro + Vertical Stand
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest