Új hozzászólás Aktív témák

  • Karma

    félisten

    válasz martonx #7535 üzenetére

    Hát nem a szintaktika hibája, de el tudom képzelni, milyen szintű az az oktatás. Egyetemen (SZIE) is láttam már olyat, biomérnök lányismerősnél, hogy se füle se farka módon letolják nekik a VB szintaxist, és akkor gyakorlati ZH meg vizsga. Nem volt egyszerű átrugdosni.

    Ja hogy az imperatív programozás elméletét is tanítani kéne? Az a "tanárnak" is magas, amint a már beidomított betanult példákon túl kéne lépni...

    morolaszlo: Mit szeretnél, mit csináljunk ezzel a(z egyébként klasszikus OKTV-s) feladattal? Meg mikorra? Ha megoldjuk helyetted, a tanár ugyanúgy vidáman megbuktat félévkor, amint feltette kárörvendő első keresztkérdését.

    Mondjuk a félév vége arrébb van még, meg úgyis téli szünet várható, szerintem kezdd el ezt és legalább a következő két előadás anyagát olvasgatni. Ne csinálj nagy ügyet a C nyelvből, mert inkább az alapelvek fontosak.

    Amit a konkrét feladatban látnod kellene az annyi, hogy egy állapotgépre van szükséged. Ahogy egyesével haladsz végig a mérési értékeken, az értékétől függően vagy lépteted, vagy kezded elölről. Ezt most szívesen lerajzolnám, de nincs hozzá cucc a gépemen, majd holnap...

    (PROTIP: Ha fájlban vannak a számok, nem kell az egészet behúzni a memóriába, elég soronként/egyesével.)

Új hozzászólás Aktív témák