Új hozzászólás Aktív témák

  • martonx

    veterán

    válasz FeniX- #17889 üzenetére

    Ez szimpla ügyfélkezelési probléma, nincs köze ahhoz, hogy az ügyfél magyar-e vagy külföldi.
    Az ismerősöd nem tud bánni az ügyfelekkel és/vagy annyira rá van szorulva a pénzre, hogy rögtön ugrik mindenkinek mindenre, ezzel elkapatva az ügyfeleit.
    Le kell szarni, hogy mit csinál a megrendelő dacára a szerződésnek, megegyezésnek, hiszen azért van szerződés, megegyezés, mert az a programozót is védi, nem csak a megrendelőt.
    Ha le van írva, hogy milyen rendelkezésre állással dolgozik valaki és milyen módon fogadja el a support ügyeket, akkor ez van.
    Persze ettől még lehet próbálkozni éjszakai telefonhívásokkal, meg mindenféle fenyegetőzésekkel, de a szerződés/megegyezés kimondja, amit kimond, ahhoz mindkét félnek tartania kell magát.

    No persze a dolognak lehet olyan olvasata is, hogy ismerősöd annyira szarul dolgozik, és annyira ótvar hibák jönnek elő a kódban, ami a megrendelő részéről elviselhetetlen, és mondjuk egy péntek délután felfedezett (netán előtte 10 percel kiélesített) hiba annyira durva, hogy nem várhat a hétfői javításig, mert addig X milliós bevételtől esik el a megrendelő a programozó hibájából.
    Ha rendre ilyenek miatt jönnek a soron kívüli hívások, akkor meg azt tanácsolom az ismerősödnek, hogy ne erőltesse, ami nem megy, ne legyen programozó, menjen el inkább asztalosnak.

Új hozzászólás Aktív témák