Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
POC-re lenne szükségem, de nem igazán tudom hogyan is kellene rákeresnem, és már több óra turkálás után sem jártam sikerrel. Bármilyen nyelven, vagy még elméletben is megfelelne (később megírom én a kódot, ha jó), csak kezdő vagyok, és kellene valami mivel audioval nem foglalkoztam egyenlőre. A gyökerekig túrni meg nem akarok még, ha kétes lenne a megvalósítás.
A probléma egy Unity mozgás lenne, ahol egy erőhatást kellene kiadni, triggert ha úgy tetszik a háttérzene bizonyos időpontjaiban. A nehézség az, hogy az erőhatásnak körülbelül 1/10 mp-es pontossággal kellene történnie, és nem ütemezhető egyenlő időközönként, hanem van ahol 1 mp-en belül 3, van ahol 10 mp-ig semmi.
Hardcode-olva meglehet oldani az eltelt idővel, és pontos időpontokkal, de az rendkívül időigényes lenne főleg több, mint 10 dalnál. Egyszóval szebb megoldást keresek, ha létezik.
Bármilyen segítségnek hálás lennék, még az is sokat jelentene, ha a témával kapcsolatos tananyagot találnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Xiaomi Redmi Note 14 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- ŐSZI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3327, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! HP Elite Dragonfly G2 - i5-11G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!