Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- GoodSpeed: Pillangóhatás: F billentyű meghibásodása -új gamer számítógépasztal
- sziku69: Szólánc.
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
POC-re lenne szükségem, de nem igazán tudom hogyan is kellene rákeresnem, és már több óra turkálás után sem jártam sikerrel. Bármilyen nyelven, vagy még elméletben is megfelelne (később megírom én a kódot, ha jó), csak kezdő vagyok, és kellene valami mivel audioval nem foglalkoztam egyenlőre. A gyökerekig túrni meg nem akarok még, ha kétes lenne a megvalósítás.
A probléma egy Unity mozgás lenne, ahol egy erőhatást kellene kiadni, triggert ha úgy tetszik a háttérzene bizonyos időpontjaiban. A nehézség az, hogy az erőhatásnak körülbelül 1/10 mp-es pontossággal kellene történnie, és nem ütemezhető egyenlő időközönként, hanem van ahol 1 mp-en belül 3, van ahol 10 mp-ig semmi.
Hardcode-olva meglehet oldani az eltelt idővel, és pontos időpontokkal, de az rendkívül időigényes lenne főleg több, mint 10 dalnál. Egyszóval szebb megoldást keresek, ha létezik.
Bármilyen segítségnek hálás lennék, még az is sokat jelentene, ha a témával kapcsolatos tananyagot találnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3419
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max Stílusos erő, Pro kamera rendszerrel! 128GB - 3 hónap gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XT 20GB Zalman Z1 PLUS A-Data 750W