Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
- Mindent a StreamSharkról!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen mosógépet vegyek?
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Hegyen-völgyön, Chongqing
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
Kozvetlenul grafikailag az SSD nem fog segiteni. A gpu ugyanugy a ram-bol olvas be mindent. A gpu-n mulik, hogy mekkora a fill rate, mennyi vertexet tud megjeleniteni frame-enkent, stb, de ezzel tisztaban vagy.
Viszont kozvetve sokat segit! SSD nelkul a sampler feedback streaming sem lenne hasznalhato, aminek koszonhetoen novelheto a texturak reszletessege pl. Plusz segit hatekonyabban hasznalni a ram-ot, hogy tobb hasznos adatot lehessen atadni az adott frame kiszamitasahoz.
A legtobbet a mesh shading es a sampler feedback fog segiteni. Plusz a VRR hogy meglegyen a target framerate. Az UE5 demo-ban latott megoldasok is a mesh shading-nek es a gpu erejenek koszonhetoek. De igen, kozvetve az SSD miatti jobb memoria-hatekonysag teszi lehetove az egeszet ebben a formaban.
Ellenben en is ugy gondolom, hogy a designerek szamara lesz kiemelkedo a kulonbseg, annak ellenere, hogy mindig ki lesz emelve, hogy barmi amit latunk, SSD nelkul nem jott volna letre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest