- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- leslieke farmerzsebe
- Elektromos rolleren is fontos az index!
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zombien
friss újonc
Köszi a válaszokat, igen nekem is rögtön a kontakthiba jutott eszembe, ezért azzal kezdtem, hogy lehúztam a szervóról a csatlakozókat, amik tisztának tűntek, de én azért megfújkáltam kontaktsprayvel, meg WD-vel, de a hiba sajnos visszajött. Nekem csak az a furcsa, hogy ha a sarura csiptettem az aksitöltőt, akkor miért tölt csak 12,8-al, és motorféknél ugyanakkor meg felnyomja 14,8-15-re, és nem is akar többel tölteni 12,8-nál amig le nem veszem a sarut, és vissza nem teszem, akkor meg rendbejön, és tölt 14,3-al. De tegnap feltöltöttem az aksit, annak ellenére, hogy az aksi is adta nyugalmi helyzetben a 12,7-et , és ugyan ez volt a jelenség, de nem használtam az autót, ma reggel meg úgy hogy volt töltése rendes, rögtön elvette a szervót, többszöri újraindítás után sem adta vissza, a diagnosztika szerint meg a P0606 hibakód él benne. Az a baj, hogy még bontva is a szervó ahogy nézegettem, 50k körül mozog, az új meg 140, ezért csak úgy nem szeretném megvenni, még be nem bizonyosodok róla, hogy az a baj, habár egyre inkább hajlok rá, hogy azzal lesz a gond, csak nem értem, hogy akkor miért kezd el működni, még ha rövid időre is, ha rossz. Lehet, hogy az elektrónikájával van valami, ami ezt produkálja?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Videószerkesztés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Piacon a Galaxy S25 család
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Kriptovaluták és az adózás
- Gumi és felni topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest