- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
Új hozzászólás Aktív témák
-
G.sysko
csendes tag
Sziasztok!
Belefáradtam az Evasionom 2.0 l-es turbós benzinmotorjához a turbófeltöltő keresésébe! ( bontottan nem találok,a felújítók meg olyan árakkal dobálóznak amik a kocsi értékével vetekszenek!)
Olyan kérdésem lenne,hogy lehetséges-e esetleg egy szívó benzinmotor beépítése? Le lehet a KF-nél papírozni a dolgot?
Előre is köszi!
Üdv!
-
98bja
senior tag
válasz
BigBlackDog #3211 üzenetére
Sziasztok!
Van egy 98-as Peugeot 306 sedan. 1.4-es, 75 lovas motorral. Nagyon gyenge sajnos, ezért eljátszottam a motorcsere gondolatával. Nézegettem, van pár bontott 1.6-os 98 lovas motor. Érdemes lehet esetleg kicserélni? Mivel én egyáltalán nem értek hozzá, szerelővel csináltatnám meg (nem tudom egyelőre hogy hol lehetne).
Ilyen esetben váltót is érdemes cserélni? -
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
2008 utánni Citroen Berlingo - Peugeot Partner valamelyikével van valakinek tapasztalata? Ahogy láttam, utóbbi időben már érdeklődtek páran, de érdemi választ nem találtam.
Milyen típushibák fordulnak elő, mennyire igénytelen vagy nyűgös ez a konstrukció? Elsősorban 1.6 benzin lenne a kiszemelt, de 1.4 is szóba jöhet, ha elegendő ahhoz a bodéhoz.
Előre is köszönöm a válaszakot és kellemes tojásos napokat kívánok!
-
Rick4
félisten
válasz
bazsimano #3208 üzenetére
Az 1.6 HDI-t nyugodtan választhatod, mivel az újabb benzinesek direkt befecskendezésesek mennek, ugyanúgy megkapja a kokszolódást a szívó oldalon, mivel turbósak, ugyanúgy ott a "kockázat" a turbo- egr meghibásodásra, ráadásul a 165 lovas 1.6 THP egy kifejezetten rosszul sikerült konstrukció, a 20 legrosszabb motor között van, kokszolódik a szívósora, nyúlik a vezérműlánca, és kuka az egész. Ehhez képest nekem a 2.0 HDI-n vezérműszíj van,a gyári van még fent, mert 10 év, vagy 180-240 ezer km a csereintervalluma, 175-nél járok... Ha megcsináltatom 180-nál, az kemény 60 ezrembe fog kerülni alkatrésszel, munkadíjjal együtt. Sok pénz lesz a korszerű benzinest is rendben tartani, és mellé ugye jóval többet eszik minden benzines, mint a hasonló teljesítményű dízel társa, + 2 litert nyugodtan számolhatsz 100 km-en, vagyis 100-on 800Ft, 1000-en 8000Ft, 10 ezren 80000Ft, egy sima 15 ezres olajcsere periódus alatt 120 ezer forintot nem tankolsz bele a dízelbe, és nehogymár 15 ezrenként 120 ezret kelljen rákölteni....
Az 1.6 HDI egy nagyon jól eltalált motor, ugyanaz a blokk sokmillió autóban benne van már 10-12 éve, és nincsen rossz tapasztalat, van aki több éve ovijáratban használja, és semmi baja sincs.
És akkor jövök azzal, hogy ezt vétek lenne kézi váltóval venni, az újnak mondható EAT6-os vagy EAT8-as váltó igen jó szerkezet, előbbi, ami nekem is van, rengeteg autóban benne van, hosszabb távon is szépen mennek, és nincs kettőstömegű+ kuplung, amit 250 ezrenként a kézi váltósban cserélned kell. Ott tartunk, hogy hosszabb távon kényelmesebb és egyben olcsóbb is az automata.
Ebben az esetben ez ugyanaz a szitu, mint amikor vw golfot akar az ember venni 2005 körülit, az akkori dízelt nagyon eltalálták, jól ment, keveset evett, jól bírta, míg a testvér benzinesek erőtlenek, zabálósak, és sok esetben motorfelújítással végződő történetek voltak.
-
Rick4
félisten
válasz
Feketelaszlo #3205 üzenetére
Szakértő, aki ért hozzá, hogy az most miért olyan, és persze szakértő, aki szakvéleményt ad. Nyilván ha ilyen autóm van, és márkaszervizben javíttatom, ki tudom fizetni. Nem ezen múlik, mert a végén ez úgyis más sara lesz.
bazsimano: a kamera és a beparkolás nagyon jó dolog, az enyém exclusive plus, és ezen kívül minden benne van, de nem csak ennyi, ebben dupla hő és hangszigeteltek az oldalablakok, vastagabb a kárpit alatti szigetelés, motoros- memóriás, masszázsolós az ülés, lyuggatott bőr, és ugye így az ajtókárpit se szövet, automata távfényszóró magától kapcsolgatja az országútit, ha szembe jönnek, leveszi, ha elment visszateszi, motoros hátsó ajtó, és még kismillió dolog van, ami az alapmodellben nincs.
Hogy érdemes-e benzinest venni? Pl egy 1.6 HDI helyett, ami elmegy majd 5-6 literrel, és euro6-os motorja van, egész biztosan nem érdemes.
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
szemezek a grand spacetourer autoval!
erdeklodni szeretnek, hogy akinek van, milyen tapasztalatai vannak?
felesegem miatt mindenkepp kellene kamera, es akar automataparkolas...ez gondolom csak a legnagyaobb felszereltsegu modelleknel van.
ha 0 kmest veszunk mennyit lehet alkudni? midnenkepp benzinesben gondolkodunk.
udv
b. -
Feketelaszlo
senior tag
Mármint szakértőt aki megcsinálja normálisan vagy szakértőt, aki igazolja, hogy neked van igazad? Karosszéria ügyekben nem vagyok járatos, de utóbbi esetben nyilván a helyi igazságügyi szakértőre lenne szükséged, de készülj fel, hogy nem olcsó mulatság.
-
Rick4
félisten
Na urak, így figyeljetek, hova viszitek javíttatni az autótokat: Citroen Meszlényi Békéscsaba, nemrég hoztuk el a kocsit, a casco 1.7M Ft -ot kifizetett erre a munkára. volt a jobb hátsó sárvédőn pici törés, A 211 ezresért kiszámlázott elem cseréje helyett lemezdarab odakókányolás történt, aznap este már sötétben nem volt értelme nézegetni, de rétegvastagság mérővel másnap reggel mértem, több helyen 1.4-1.5mm mérhető, ráadásul a kókányolás következtében a bal oldal fél centivel lejjebbre sikerült, a sárvédő és a lökhárító találkozásánál a csík továbbfut a hátsó ajtón, ezt nem tudják síkba hozni, ehhez nem tudják odaállítani a hátsó ajtót, már csak fél teti a diffi, de felül lejjebb van az ajtó, ezért is áll úgy, mint a festő létra, nem lehet lecsukni. Mindenről fotó, telefonbeszélgetések felvétele, stb megvan. Az már csak hab a tortán, hogy úgy vittem oda az autót, hogy a véletlen sávátlépés figyelő tökéletesen működött, 4 nap helyett kitolták a javítást 8-ra, majd végül 11 nap után kaptam vissza a kocsit, ezzel a munkával, és a sávátlépés figyelő nem működik, nem is tudják megjavítani. Kérdés, mennyi egy új alkatrész? 180 ezer! Mennyi idő a csere? 1 óra. Hja, akkor akárki akármikor csereberélhette amíg a kocsi ott pihent, annak aki ezt a munkát kiadta a kezéből, nyilván nem hiszek...... Tegnap még akart jönni a műszaki vezető, ma már sajnos nem tudja a programjával összeegyeztetni, és neki szakértő kell... Urak, SZAKÉRTŐT keresek. Egy kis galéria... https://drive.google.com/open?id=1VBKXgrna9ZT9cVCEuzyX81qvUbsdPsoo
-
Rick4
félisten
Amerikai autók alkatrészeivel foglalkozom, arrafelé is van pár problémásabb típus, sűrűn találkozom ilyesmivel. Ez a vezérlés szerintem ugyanúgy épül fel, mint minden más ilyen beteg láncos vezérlés, a fő probléma, hogy a lánc is nyúlik, a fogaskerék árkai is kopnak, tehát maga a lánc is lötyög a keréken, plusz a hossza is nyúlik, ergo a feszítőnek egyre többet kell dolgoznia, de a normál működési tartományban nincs benne az, hogy egy bizonyos pontnál többet tudjon feszíteni, tehát a végén már nem tud majd tovább feszíteni, vagyis egyszer meg fog történni, hogy a nyúlt lánc egy terhelésváltás miatt a tehetetlenségéből adódóan fel fog ugrani a kerékre, elpattan, és kakukk... Ezt tetézi az, hogy a láncvezetőkön egy műanyag réteg van, ami zajcsillapító hatású, amennyiben ez a réteg egy rosszabb olajzás miatt elkopik, és az acél lánc az alu ötvözet feszítő anyagát kezdni nyaldosni, nem csak csörgő hang lesz hidegen ( amikor a feszítő még nem tud feszíteni) hanem azzal a ledarált alu ötvözet anyaggal tolja tele a motort is. A csapágyak, hengerek annyira nem szeretik, az olajpumpa sincs különösebben oda érte...
Én azt mondom, cserélj mindent, ez a motor sajnos ilyen. Be kell vállalni.
-
Peugeot 308 II. THP motor. Tudom, hogy típushibás a vezérműlánc.
Mostanság hidegen indítva csörög, ha gázt adok (már 9 fok is hideg). 53 200 km van most benne. 30kkm-nél volt cserélve gariban a teljes lánc+fogaskerekek (gyári papírok szerint). A szakszerviz szerint csak 60k-nál kellene.
Találtam egy oldalt ahol (angolul) szépen felsorolják mi bánata lehet ennek a motornak. Ott azt írja, hogy a hideg csörgés esetén ezt kell cserélni de azonnal: Hydraulic chain tensioner. Gondolom ez a láncfeszítő.
Szakértő tanácsa kellene, hogy ezt lehet-e, érdemes-e külön cserélni vagy csak a komplett lánc + fogaskerekek? Gondolom az első verzió ára kisebb.
Esetleg Szegeden melyik szerviz hozzáértő, hová kellene vinnem? -
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz
erik365 #3192 üzenetére
Ezen már rég túl lehettek volna, ahogy lett dízel, turbodízel, dpf-es dízel, meg direkt befecskendezéses turbó benyás, úgy egyre inkább olyan spéci olajok lettek kifejlesztve, aminek a szabvány adja meg a lényegét, nem a viszkozitás. Az én autómba is lehet 0w30-as, meg 5w 30-as olajat rakni, előbbit tartósan hideg területen használva javasolja a gyár, de a Citroen elfogadás, ami miatt az a turbohoz, a dpf-het is jó lesz, mindkettőnél megvan. Ha kajálja valamelyik olajat, az nem az olaj baja, ott elfolyik, vagy valahol elszökik az olaj. Azt meg kell javítani, és nem másik olajjal próbálkozni.
-
erik365
senior tag
Számomra amúgy is érdekes mikor a "szakik" azt mondják az 5w40 helyett tegyünk bele 10w40-et, mikor a meleg oldali viszkozitása ugyan az mindkét olajnak... Ez még szerintem a Ladás korszakból maradt fent, ez a sűrűbb olajos téma, jó lenne ha elhanyagolnák már a szerelők ezt a lehetőséget.
-
Rick4
félisten
-
AXisBOLD
addikt
válasz
molnarpeter #3188 üzenetére
köszi, akkor nem kezdem el verni az asztalt egyből, a főtengely kiszedésre azért rákérdezek, de nem hiszem.
(#3189) erik365: okleveles autószerelő mester, hozzá hordom 5 éve, eddig mindent kifogástalanul megoldott, mindenről beszámolt, számlát adott, néztem is rá kerek szemekkel, mikor ezt feldobta, de nem kezdtem el firtatni, majd most ha visszamegyek hozzá rákérdezek, hogy mégis hogy gondolta, de ezt a megoldást vessük el azonnal.
-
AXisBOLD
addikt
válasz
molnarpeter #3186 üzenetére
olyan lehet, hogy motorfelújításnál rosszul rakták össze vagy valamit kókányoltak a főtengely szimeringnél?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
AXisBOLD #3185 üzenetére
Hf-nél szelepszár mellett tud távozni az olaj, de ha most volt felújítás, csak nem
Nekünk 1.9 SDI volt ftg szimering cserés nemrég, előtte stabilan 1 litert kb rá kellett tölteni 10k km alatt (aztán mondjuk félig lement, mire eljött a csere), de új szimering óta már nem is kellett tölteni egyáltalán. Sajnos váltó le történet...
-
AXisBOLD
addikt
válasz
molnarpeter #3184 üzenetére
ja, ugyan ezt mondta, így a "talánnal" együtt.
de ezt már évek óta látom és nem járt motorolaj fogyással még minimális szinten se.A hengerfej javításnak, motor szerelésnek lehet hozzá köze? Mert ott más nem történt azóta.
Szerelés volt, bal stabi pálca, jobb gömbcsukló, fékbetét csere, de ezeknek végképp semmi közük a motorhoz, motorolajhoz. -
AXisBOLD
addikt
válasz
AXisBOLD #3179 üzenetére
Sziasztok,
köszi a hozzászólásokat.
Visszamentem a szerelőhöz.
Hengerfej javítás óta 4000km-t mentem vele, kb 1 liter olaj hiányzik:
Megnézte a motorteret, alánézett, azt mondta nem lát folyást sehol.
Illetve a motorblokk váltómű találkozásánál, "elenyésző szintű". Erről mondjuk tudok, vagy 3 éve megvan, minimális olajfolt van az alján, de a kocsi alatt sose volt korábban olajfolyásra utaló nyom.Utánatöltötte 1 literrel, azt mondta nincs baj, talán a következő olajcserénél egyel sűrűbb olajat tegyünk bele...
A digitális mérő visszaugrott 6 egységre, tehát azzal nem lehet baj.De most nézegetem pár kanyar után és minden parkolás után kisebb nagyobb foltot hagyok.
Ha szembe állok a kocsival a motor jobb széle alatt olajnyomok:
-
AXisBOLD
addikt
Sziasztok,
Peugeot 206 1,6 benzin 2005
Tavaly év végén hengerfejes lett, megcsináltattam, minden patent, de most észrevettem, hogy az olajszint mérő a 6 kör helyett csak 3-at mutat. Nem az enyém, csak szemléltetés:Nem emlékszem, hogy valaha is mutatott volna kevesebbet 6 jelnél, de ezt tavaly év égén - ettől független okokból kifolyólag - egyáltalán nem figyeltem. Minden évben még az ajánlott max futott km előtt cseréltettem a motorolajat.
Eddig - 6 jeles értékkel - túl lehetett töltve?
Jó még a 3 jeles érték?
Fogyhat az olaj?Most nézem meg a nívót, de addig is gyűjteném az infókat.
köszi
-
diablo1984
veterán
Sziasztok. 2010-es Peugeot Partner 1,6 benzinesnek milyen hibái lehetnek?
-
Zolás
addikt
Sziasztok.
Peugeot 407 1.8 benzin, ma elkezdett nyikorogni a szervószivattyú. A tartálya nem átlátszó, és van benne egy szűrőszerű műanyag a beöntőnél. Meddig kellene lennie? -
Rick4
félisten
válasz
LilProphet90 #3175 üzenetére
Azért mondhatott más árat, mert időközben számára is kiderülhetett, hogy többféle olajteknő van. Az egyik egy sima lemez anyagú teknő, a másik alu öntvény, a kettő között az a szembetűnő különbség, hogy az első fekete, a második fémszínű, és ennél elől a klímakompreszor kis tartó fülei is fent vannak. Utóbbi lényegesen drágább móka.
Mondjuk az olajszivárgás érdekes, alul az olajleeresztő csavar szivároghat, de azon nem segít a kevesebb olaj, fent meg a csavar szárát és az olajat egy tömítés választja el egymástól.
-
LilProphet90
senior tag
2004-es Partner, PSA RHY kódos.
Szivárgott belőle az olaj, amit valamelyik mester a csavar odaragasztásával orvosolt.
Mondta a srác, hogy le is szívhatja belőle az olajat, ha spórolni szeretnék, de szívem szerint megcsináltatnám, csak nem ennyiért (hacsak nem reális az ár).
-
Rick4
félisten
válasz
LilProphet90 #3173 üzenetére
Mikori, milyen motorkódos, mibe szerelt motor ez?
-
LilProphet90
senior tag
Sziasztok! 2.0 HDI-ben van szükségem olajteknő+olajcserére, a szerelőm először 60 körül mondta a kettőt, most 80-at mondott. Mennyire reális ez szerintetek? Ennyire necces a teknő cseréje? Köszi.
-
dussy
őstag
válasz
molnarpeter #3171 üzenetére
Nem elsődleges, de nagyon jó opció a 3 személyes Berlingo.
Ha gondolod folytassuk topikon kívül. -
molnarpeter
nagyúr
Caddy 1.9 SDI? Pár évvel idősebbek mondjuk. Adagolós szívó dízel, az még úgy-ahogy elviseli, nincs rajta részecskeszűrő, se kettőstömegű, se turbó. Vagy ha kell az újabb, volt egy darabig 1.9 PDTDI, az egy jó motor, ha nincs rajta DPF (felszereltség matricán könnyen ellenőrizhető, de kb 2008-9 táján futott ki a szűrő nélküli)
-
dussy
őstag
válasz
molnarpeter #3169 üzenetére
Megane II, 1.6 Grandtour, szerszámokat és villanyszereléshez szükséges dolgokat hordok. 520l a csomagtartó, de elfogyott... Pontosabban minden befér, ha szépen élére állítok mindent. Új szerszám nem érkezhet, anyagot leginkább az utastérbe tudom berakni.
Elektromos autóban gondolkodtam, de a keret nem végtelen. Illetve a III. emeleten lakom, töltés nem megoldható.Tudom, hogy a dízel rövid utakon nem előnyös, de van azért jópár cég aki a kínálat tükrében nem tudja másképp megoldani. Külföldi oldalon találtam benzines Berlingot, de az alapból 11litert fogyaszt.
-
molnarpeter
nagyúr
Városban problémás lesz a dízel. CNG kút vagy villanyautó töltő jelenléte függvényében próbálnék alternatív megoldást találni
Az elektromos töltők ingyenesek még egy darabig, zöld rendszám ingyen parkol, nem adózik, stb, és városban a váltó hiánya is nagy kényelem. Teher vagy személy kivitelt keresel? Most mit használsz konkrétan, és miért kell a nagyobb autó?
-
dussy
őstag
válasz
molnarpeter #3167 üzenetére
Nincs preferált motor, 90Le azért gondolom szükséges lenne, így a 75Le-t kihagynám. Egy benzines kombit váltana, tartok a dízelre váltástól...
Évi 12-15e km, 80-90% fővárosi használat, jellemzően 10-20km hosszú utak. -
molnarpeter
nagyúr
Melyik motor? Évjárat függvényében lehet AdBlue vagy FAP folyadék szükséglet, motor szerint érdemes lehet megnézni alkatrészes oldalon, melyik kapott kettőstömegűt. Olajkörben koksz eltömített egy szűrőt, egy idő után elhagyták/kiszedték, de ha turbó miatt volt javítva az autó nemrég, azt hagyd ott. Porlasztók tudnak kilazulni, nyomatékkulccsal rá lehet nézni, meg legyen húzva gyári értékre, ha kifúj, akkor tűzkarika csere. Részecskeszűrő miatt nagyon fontos az előzőleges használat jellege a várható élettartam szempontjából. Volt belőle elektromos is, az nagy királyság, ha nem kell átszelni az országot folyton.
-
dussy
őstag
Sziasztok!
2010 vagy az utáni Berlingo (vagy Partner) dobozos autókat keresek.
Mire kell figyelni, mik a típusra jellemző hibák? Mit kell nagyon kerülni.Választ előre is köszönöm.
-
erik365
senior tag
válasz
Csontbrigád #3163 üzenetére
Valószínűleg sérült a kormányátvezető (szalagkábel), esetleg ülés alatt érdemes még ránézni a csatira.
-
Csontbrigád
tag
válasz
echterion #3155 üzenetére
Köszönöm a választ neked és (#3156) gainwardgs fórumtársnak is, megtaláltam a csavarokat.
Más:
"Légzsák környezeti feszültség" hibakóddal találkozott már valaki? A hiba a műszerfali ellenőrző lámpát nem gyújtja ki, csak csatlakoztatott diagnosztikai szoftveren látszik, nem hagyja magát nullázni. Előzmény: kormánykapcsoló csere.Köszönöm!
-
_Smooth
senior tag
válasz
_Smooth #3157 üzenetére
Ha valakit esetleg érdekel, akkor az alábbiak szerint sikerült néhány perc alatt megoldani a kérdést:
- tükör mögött a kárpiton van egy kis lyuk is a szélvédő felől, pont be lehetett pattintani a mikrofont a csiptetős konzolja nélkül.
- vezeték könnyedén ment be a kárpit mögé végig jobbra az A oszlopig, ott se kellett levenni a burkolatot, belső oldalról a gumi szigetelés alatt egészen a műszerfalig lehetett vinni.
- utána ott is simán elnyelte a rés, majd jobb oldalt az ajtó felől levehető egy kis fedél, onnan egy drót segítségével simán be lehetett tolni a rádióig.Rém egyszerű, nem kell ezért szerelőhöz vinni.
Jól láttam, hogy hangszóró cseréhez viszont célszerű az egész ajtókárpitot leszedni és nem csupán a rács lepattintásával próbálkozni?
Illetve kuplungra mi a javaslat? Nagyon fent és nagyon kis tartományban fog már.
Lehet állítani, vagy inkább cserés?
Ha csere, akkor melyik márka javallott? Bárdinál 28-51-ig találtam szettet Westlake, Borg&Beck, Valeo, Luk...206 1.1i HFX
-
_Smooth
senior tag
válasz
molnarpeter #3158 üzenetére
Köszi a választ és az infókat.
Multikormány nem létszükséglet, főleg, mivel bajuszként üzemel, így meg kb 5cm-re van csak a fejegységtől.
De ha ment volna vele, akkor úgy kötöm be. -
_Smooth
senior tag
Sziasztok,
páromnak készülünk venni hétvégén egy 206-ost.
Vettem Neki egy Pio BT fejegységet, kihangosítást tud. A mikrofon elvezetésében tudnátok tanácsot adni? Hátha van valakinek már tapasztalata, trükkjei, instrukciók, rajzok.
Tükör mögött helyezném el, onnan az A oszlop tövéig talán nem okozna nagy fejtörést a kábel elvezetése.
Utána a fejegység behúzni mi a javaslat? Kesztyűtartó vagy műszeregység felől érdemes behúzni?Illetve van benne gyári távvezérlő is (multikormány, bár itt ez egy bajuszkapcsoló), van rá némi esély, hogy ez használható lesz a nem gyári fejjel?
Köszi előre is.
+1: olvasgattam mostanában olyat, hogy a hátsó híd hajlamos megfeküdni. (Ezt anno a Xsarákra is írták, de szerencsére azzal se volt gondunk). Itt is igaz, hogy ha nem dőlnek befelé a kerekek, akkor rendben van? Nem ropog, nem kopog.
2001 végi 3ajtós 1.1-es. -
gainwardgs
veterán
válasz
Csontbrigád #3154 üzenetére
Külön csavar való hozzá
-
echterion
nagyúr
válasz
Csontbrigád #3154 üzenetére
Az alunak más a kialakítása, hogy kíméljene a felnit. Ugyanilyen kocsim van, míg acél volt a téli felni, külön csavarkészletet kellett emiatt tartanom a téli meg a nyári kerekekhez.
-
Csontbrigád
tag
Sziasztok,
Peugeot 307 1,6B 2003 autónk van, van hozzá gyári alufelni nyári gumival, téli gumi lemezfelnin - ez van most rajta. Azt nem tudom, hogy az alufelnihez (16") ugyanaz a kerékcsavar való mint a lemezfelnihez (15")?
Ugyanis a csomagtartóban két fajta speciális Crova fejet találtam a kerékcsavarokhoz. (az autó öröklés útján lett a miénk, ezért kérdem, hogy esetleg keressek-e valahol még kerékcsavart?)
Köszönöm! -
Rick4
félisten
válasz
bajnokpityu #3151 üzenetére
Az előző műszerfalat 2004-5 körül tervezték. Nézz meg egy 2008-as Toyotát. Az újak meg szerintem rendben van. Ma egy 2019-es Kadjarral voltam Pesten, a műszerfal IS egy hányás...
-
nesa
veterán
válasz
bajnokpityu #3148 üzenetére
Evasion 1.9TD 90le és ez a gyárilag szerelt hosszú váltó, nem tudom menyit pörög a rövidebb de azt beszélik annak max 100 az ajánlott.
Gondolkoztam már hogy /80 gumit tenni a 205/65 r15 helyett, de letojom, én nem sietek sehova, aki meg nem bír megvárni azt leszarom ne is várjon.
De az ország útjainak a 80% an még a 80 is extrém tempó, pláne a márvány utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AX-370 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Zalman S3 EVGA 500W
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- AKCIÓ! 1350W Thermaltake Toughpower GF3 Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest