- Asszociációs játék. :)
- Megoldások IBS/IBD-re
- Itt az új LOGOUT!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz erik365 #3349 üzenetére
lesznek napok amikor csak 2-2 km-t megyek, de hetente 2-4x lenne 125km Debrecen-Miskolc
küldtem linket[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
MC Pite
veterán
válasz erik365 #3285 üzenetére
Arra érdemes figyelni hogy A3/B4 és A3 nem ugyanaz/ugyanolyan, hiába dízel szabvány a B-s jelölés!
Én köztes megodásnak (olajfogyasztástól nagyon tartva) 0/5W30-as A3/B4 raknék bele, ez sűrűbb az A5nél, de mégis jobb alapolajból van, stabilabb, kevésbé sűrű mint a 40esek.
Nem tudom mi volt benne mikor megvettük októberben, de szintén KFV, és halkabb vele mint az előzővel. Még az EW motoros régi Picassomba pl sokkal kevesebb olajat evett a jobbik 5W40-ből mint a (sima A3-as) 10W40-ből.Eneosból is érdemes lehet megnézni aki ezt töltené a TU1/3/5-be, általában abból vesszük az A5/B5 olajat, jó áron van és korrekt.
AXisBOLD: Ha megmérné inkább, vagy fentről szívná ki a fékolajat, inkább ragaszkodnék a rendes, légtelenítőnél való leengedéshez (a mérés meg sajnos hatalmasat szór, nemrég néztem yt-on is asszem tv2es műsort ahol tök mást mértek ugyanarra a fékolajra ezekel az olcsóbb, pár ledes műszerekkel).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
Rick4
félisten
válasz erik365 #3194 üzenetére
Nekem ne mondd, én tizenéve amerikai autók alkatrészeivel foglalkozom, van sok kókler, aki persze hogy ért hozzá, aztán élőben mégsem. Még azok is, akiknek huszonéves gyakorlatuk, és jó hírük van, vétenek olyan szarvas hibákat, hogy kettéáll az ember füle...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz erik365 #3192 üzenetére
Ezen már rég túl lehettek volna, ahogy lett dízel, turbodízel, dpf-es dízel, meg direkt befecskendezéses turbó benyás, úgy egyre inkább olyan spéci olajok lettek kifejlesztve, aminek a szabvány adja meg a lényegét, nem a viszkozitás. Az én autómba is lehet 0w30-as, meg 5w 30-as olajat rakni, előbbit tartósan hideg területen használva javasolja a gyár, de a Citroen elfogadás, ami miatt az a turbohoz, a dpf-het is jó lesz, mindkettőnél megvan. Ha kajálja valamelyik olajat, az nem az olaj baja, ott elfolyik, vagy valahol elszökik az olaj. Azt meg kell javítani, és nem másik olajjal próbálkozni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz erik365 #3189 üzenetére
Egyetértek, ahol egy szimmering ereszt, ott a "sűrűbb olaj" is el fog folyni, nem beszélve arról, hogy a motor működéséhez nem csak az olaj viszkozitása, hanem sok más egyéb tulajdonság kell, erre valók a szabványok, a viszkozitás csak egy tulajdonság a sok közül...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
FrankMonzano
őstag
-
Csontbrigád
tag
válasz erik365 #2874 üzenetére
Szia,
Peugeot 307 2003-as, 1,6 benzin 5ajtós kivitelnél ugyanilyen hibám van, erre a központi kijelzőre van esetleg valami beszerzési hely vagy link?
Más:
Csomagtér ajtó teleszkóp márkáját tekintve van-e esetleg valakinek tippje? Sajnos már nem tartja meg az ajtót, cserélnem kell.Köszönöm!
-
-
Newlachka
őstag
válasz erik365 #2821 üzenetére
már kiderült,hogy van benne. egyik kollégám vett egy ilyet, és lefolytja a turbót,mert el van tömődve neki.
én nekifutásból azt ajánlottam neki,hogy nézze meg,hogy egyáltalán van-e benne adalék, illetve hogy jó magyar szokásra nincs-e valahogy áthidalva hogy ne jelezze a hibát. -
nesa
veterán
válasz erik365 #2433 üzenetére
Ez reszben igaz is , kb nulla fokon, de a motorok azert nem ugy vanak tervezve hogy totál szárazon futnak addig,nem ezen fog mulni a boldogság ha valamit ugy terveztek hogy jo bele a 15w-40 akkor abba jo.
Az meg hogy 850k nal szakad le a dugatyu vagy950-nél kb mind1 kozelembe egy 1.9d scudorol most szakadt le 850k nal ,egy gazdás volt, Végig 15w40 el, mondjuk en akkor is 10w-40 hasznalok ugyan olyan moorba de nem gondolnam hogy ezt megkoszoni nekem plusz kilometerekel.
-
nesa
veterán
válasz erik365 #2429 üzenetére
Megnéztem a 206 könyvet, Minimális minőségi szint: Benzinmotorok: ACEAA3 és API SH/SJ;
Total olajnál írja hogy akár 15w-40 de PL Esso olajnál 10w-40 tol indul évjárat függő is de itt csak gondolom a euró besorolás miatt esett ki a 15w-40 98 után , másik fontos szakasz:Az olajcseréket legalább
10W40 szintetikus alapú olajjal
kell elvégezni.
Az olajcseréket ugyanakkor elvégezhetjük
5W30 energiatakarékos olajjal
vagy
5W40 szintetikus olajjalA 30000km es ciklust szerintem erdemes minimum megfelezni vagy inkabb 10k km re zsugoritani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest