A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr.Csizmás:] Bestbuy travel, utazós, kirándulós topic - szállások, jegyek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Szevam:] Mi értelme dühösnek lenni?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/frosty.gif)
Remekelek28
őstag
lassan 2 hete inditottam egy sérült termék miatt disputet,az eladó nem válaszolt 7 nap után claim ,akkor se válaszolt,de most ilyet látok a claimon belül a case historynál.
The seller has been asked to respond by Apr 3, 2017. Once we receive the information, we'll continue our review of this case.
Mar 31, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Mar 24, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Mar 24, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 24, 2017 - Buyer: Dispute escalated to claim
Mar 18, 2017 - PayPal: Email sent to seller
Mar 18, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
Mar 24, 2017 - Buyer: Dispute filed
Mar 18, 2017 - Buyer: Dispute filed
Magyarul az eladó kért vizsgálatot ami holnap lesz? Tőlem még amugy semmilyen igazoló képet,semmit nem kért se a paypal,se az eladó..Valamit kell most tennem?
Téma tudnivalók
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!