Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz krx21 #2421 üzenetére

    "Én csak hallkan kérdezem, hogy az egész problémára nem jutott eszedbe egy upc-s set top box beszerzése?"

    Eszembe jutott, bár az LG tech support nem ajánlotta. Viszont ez is része volt a "várunk 1-2 hetet, és keressük a lehetőségeket" tervnek.

    Sajnos azonban a UPC csak jövő héten tudott volna küldeni embert másik tesztkártyákkal, média box-szal, a 72 órás csereigényemet viszont maximum szombat nap végéig tudtam érvényesíteni.

    És mint írtam, a MM nem tudott/nem akart várni a fent említett "közös LG-UPC brainstorming" eredményére.... A kör bezárult.

    Nem akartam úgy járni, hogy ha a UPC teszt után a TV hibája igazolódik, akkor már cserélni nem lehet, mindenképpen szervizelni kell. Egy új, ilyen drága TV-t...

Új hozzászólás Aktív témák