Hirdetés
-
LOGOUT.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz Firestormhun #20459 üzenetére
"Játékok esetében shared memoryhoz túl lassú még ez az interface is, ezért nem beszélhetünk additív memóriáról továbbra sem."
Ez azert van mert az NV-nel csupa amator dolgozik es nem igazan ertenek hozza. Az AMD-nel viszont a radeon-al ez meg ugy is megoldhato a HBCC-nek hala hogy egy USB2.0-as 32GB-os pendrive-al ha bovited a VRAM-ot akkor is menni fog meg a legigenyesebb profi alkalmazas is.
"Editor's Day-en gyári hűtéssel 2.3GHz-es darabokkal villogtak"
Gondolom azt a ket darabot ami ilyenbol van azt meg is tartjak maguknak a HQ-ban
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
válasz Firestormhun #20459 üzenetére
2.3 Ghz?
Köszi az infókat, nagyon szuperek !
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
válasz Firestormhun #20456 üzenetére
8.) Raytraced tükröződések mellett még kísérletezni fognak RT AO-val és RT részecske effektekkel.
Erről van szó, csinálják meg jól!
#tarcsad
-
voodoo98
addikt
válasz Firestormhun #20456 üzenetére
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
sutyi^
senior tag
válasz Firestormhun #20328 üzenetére
Mire megjelenik a játék addigra a következő generációs GF eresztés majd el is bírja.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
regener
veterán
válasz Firestormhun #20328 üzenetére
A Hairworks nem a PhysX-re alapozva működik? Mert ugye azt "dobták" most.
-
Jack@l
veterán
válasz Firestormhun #19515 üzenetére
Control az odabaszós grafikailag, de még ez is csak részben RT.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #19515 üzenetére
Ummm, izé, a Tomb Raiderben az RT mellé minek a HBAO és a CHS?
(#19360) Raymond: kategórián belül ment feljebb.
(#19519) lezso6: kérdés, hogy a fallback kód hogy futna a Vegán. Ha jól, akkor tuti nem lesz
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
hoolla
aktív tag
válasz Firestormhun #18933 üzenetére
En ezt ketlem. Elhinnem ha nem lennenek meg custom kartyak.
"It was the best of times, it was the worst of times, it was the age of wisdom, it was the age of foolishness..."
-
-FreaK-
veterán
válasz Firestormhun #18933 üzenetére
Amennyiben ez igaz, akkor teljesen feleslegesen várunk ma bármire is, ami ma fog kiderülni azt már tudjuk. A tényleges teljesítményét és fogyasztását majd csak a tesztekből fogjuk megtudni, ezek a százalékok amiket pletykálnak semmit nem mondanak.
Gyanítottam amúgy hogy ez lesz, mert ilyenkor már legalább arról szoktak menni a hírek, hogy a tesztelőknél vannak a kártyák, csak ugye nda.. de most még semmi ilyesmi nem volt (vagy valami leak, kép, akármi), szóval odébb lesz az még, hogy megtudjuk a valós teljesítményét.
-
carl18
addikt
válasz Firestormhun #18933 üzenetére
Akkor mától fogva még egy hónap amíg piacra dobják az jó sok idő még mindig
De legalább ma este a hivatalos Spec ki fogják dobniHiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
wjbhbdux
veterán
válasz Firestormhun #18527 üzenetére
na ki olvassa le a chiprol hogy 1 vagy 2 eve rohadt mar a raktarban?
/s
-
westlake
félisten
válasz Firestormhun #18518 üzenetére
Ez generált kép, nem valós. Szóval nem lehet pictured, maximum "pictured".
Persze ettől még lehet a valódi termék grafikája.[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
westlake
félisten
válasz Firestormhun #18483 üzenetére
Ha a új Ti/TITAN is azt tudja (játokkal) mint a Quadro RTX 6000, akkor nem lesz okunk a panaszra.
Play nice!
-
nagyúr
válasz Firestormhun #16346 üzenetére
A GP100-GP102 szétválasztást kitűnően meg lehetett jósolni pusztán a GP100 ismeretében, ehhez nem kellett leak. A két héttel korábbi képek pedig már a nyakunkon van kategória.
Igazából arra akartam csak rávilágítani, hogy attól, hogy nincs leak, akár 3-4 hét múlva is jöhetnek a cuccok. Nem fognak, persze."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Locutus
veterán
válasz Firestormhun #16085 üzenetére
Azt azért nem mondta, hogy Pascalból sem jön semmi új
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Jack@l
veterán
válasz Firestormhun #16085 üzenetére
Csak a nyárról beszélt szerintem. Kár lenne elszalasztaniuk a karácsonyi szezont. (mondjuk látva a konkuencia balf*kodását teljesen felesleges kapkodniuk)
Nem mellesleg kijött a negyedéves beszámolójuk, Y/Y 56% -al több volt a bevételük.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Interceptor
addikt
válasz Firestormhun #16069 üzenetére
Egy elemlámpával meg zsákkal lehet nagyobb eredményeket érnének el
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Departed
őstag
válasz Firestormhun #16047 üzenetére
Hosszú még a nap.
Xiaomi Poco F6 12/512GB Black || TCL 55C805 QD-MiniLED TV
-
joysefke
veterán
válasz Firestormhun #15900 üzenetére
Ahh, ezt nem tudtam.
ez a Checkboard rendering tehát igényelni fog a játék oldaláról is támogatást? ezek szerint nem számíthatok rá, hogy a driverben bekapcsolom és akkor minden játékban ahol 4K felbontást szeretnék használni fogja?
J.
-
TTomax
félisten
válasz Firestormhun #15479 üzenetére
Viszont akkor én nem hinném ,hogy +50%-ot verne a 1080ra.Csak mert hogy ilyen pletyik is voltak.Az 1000+dolcsis ár több mint hervasztó.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15479 üzenetére
Jah, sajnos... valszeg csak Titan jön majd 1000 dollárért... hülyék lennének kiadni valami vágottatt olcsóbban. A Ti max akkor kell jöjjön amikor az AMD is jön... (mint tavaly is volt).
Ami egyben ugye azt is jelenti hogy nálunk 1000-1200 EUR minimum...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #15291 üzenetére
Viszont a GK110 esetében az NV nem mondta a GTC-s publikumnak, hogy csak Tesla opciót építenek rá, és Quadro/GeForce modellt ne is várjanak. De egyébként akkor még nem volt kellően moduláris a dizájn, hogy megvonják a HPC-s lapkát a grafikai résztől. Ezt a GK210 esetében kísérletezték ki, hogy miképp lehet olyan blokkokat tervezni, amelyek könnyen megfoszthatók a compute szempontjából nem hasznos elemektől. Ilyet más nem nagyon csinált, aminek az oka, hogy az egész nem teljesen úgy működik, hogy csak kiveszed belőle és kész. Ezt tervezés szintjén kell felépíteni. A grafikai elemeket külön blokkba kell befűzni, stb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Firestormhun #15123 üzenetére
Szoval megprobalja megjosolni hogy grafikus vagy compute feladat jon kovetkezonek, es ha nem jol sikerul, akkor egy ciklusra besul a fele a vegrahajtoegysegeknek?
-
#45997568
törölt tag
válasz Firestormhun #14978 üzenetére
Ha tenyleg fel-egy honap mulva jonnek akkor az eleg jo kis nyarat vetit elore a szamunkra, bar igy legalabb hamarabb lehet latni mi a legmegfelelobb es a nyaron osszeszedni a ravalot. Ar-teljesitmeny mutatok az erdekesek elsosorban, na meg a DX12-Vulkan, es VR vilagaban hogy allnak majd helyt ezek a kartyak.
-
westlake
félisten
válasz Firestormhun #14963 üzenetére
És akkor máris nem olyan biztos a 1080 650$-os ára.
Vagy ha mégis 650$ lesz, akkor viszont teljsen indokolt.
Most már csak akkor lennék teljesen elégedett, hogy ha nem is 2560 shader lenne a teljes GPU-ban, hanem 2800+.[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
Televan74
nagyúr
-
Dragbajnok
tag
válasz Firestormhun #14963 üzenetére
Úgy látszik van már pár GDDR5X legyártva.
-
füles_
őstag
válasz Firestormhun #14931 üzenetére
VideoCardZ szerint 332,90 mm² a mérete.Nekem telibe 330mm² jött ki,szóval valahogy eköré várhatjuk
-
gainwardgs
veterán
válasz Firestormhun #14931 üzenetére
Jöhetnek az előzetes benchmarkok
-
blu79
addikt
válasz Firestormhun #14845 üzenetére
ez jó hír ha igaz, már várom nagyon
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
westlake
félisten
válasz Firestormhun #14814 üzenetére
Én egyáltalán nem tartom logikus lépésnek, hogy ne csináljanak a GP100-ból gamer kártyát is. A TX-et is megvették sokan, pedig az sem volt olcsó. Aztán a fene tudja, hogy milyen a GPU kihozatali aránya, meg a HBM2 gyártási költsége.
Play nice!
-
nagyúr
válasz Firestormhun #14787 üzenetére
A honlapjuk szerint 5-én lesz (kedden).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
oliba
őstag
válasz Firestormhun #14603 üzenetére
Es mi jelent, both kamuztak? Megan nem allnak olyan jol az in gpu-val, mint szeretnek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #14603 üzenetére
Fasza, akkor kamuztak, mert azt állították, hogy az a Pascal. De legalább most nem makettel jöttek elő.
Az a slide szándékosan nem arányos. Az AMD írta, hogy abból ne számolgassunk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #14548 üzenetére
Ez könnyen benne van... énis valami ilyesmit várok a jövő évre a pascal szériától...
Kb...
970/980 szint -> az új "x50/60" széria. Kicsi pascal, 5-6 millió tranyó 4-6GB GDDR5.
980Ti/Titan szint -> az új "x70/80" széria. Közepes pascal 8-9 millió tranyó 8-12GB GDDR5/X.
És ugye lesz a csúcs nagy pascal... az új "Titan széria", ami a 16-17-18 millió tranyó, 16/32GB HBM2 ram stb stb.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Puma K
nagyúr
válasz Firestormhun #14548 üzenetére
Köszönöm a válaszodat!
Azért kérdeztem, mert most rebesgetik a GTX960 Ti érkezését... az meg az eddig megálmodott értékek alapján nem lenne rossz kártya a számomra... de ha már eddig kihúztam a GTX760-al akkor az általad leírtak alapján még egy okom van, hogy várjam a Pascal-t.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KillerKollar
őstag
válasz Firestormhun #14518 üzenetére
Ezek alapján nehéz elképzelni hogy mennyibe fog kerülni a 980 Ti utódja...De az biztos hogy brutális ára lesz,remélem 1000 dollár fölé nem nagyon mennek,csak majd a Titánnál első körbe,abban már nem is reménykedek hogy az olcsóbb lesz 1500 dolcsinál.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #14518 üzenetére
Ha a higher end tényleg HBM2-vel jön, akkor lehet, hogy GP106 lesz először GDDR5X-szel?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
schwartz
addikt
válasz Firestormhun #14229 üzenetére
Mar hazudtak egyszer a Fermivel igy nem sokat adok arra mit lebegtet a kezeben. Logarlec is lehetne...
If he dies, he dies.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Firestormhun #14229 üzenetére
Csak az nv eddig a HMC memoriat akarta ha jol tudom, csak az besult.
-
schwartz
addikt
válasz Firestormhun #14216 üzenetére
Ha mar most gyartjak, akkor arra milyen memoria kerul? A HBM fejleszteseben ok nem vettek reszt igy tapasztalat nem sok, a HBM2 meg sehol, igy az memoria utolag lesz rafercelve? Ha mellenyulnak az interposerrel ugy Q1 2016-ban siras jon, nem a Pascal.
[ Szerkesztve ]
If he dies, he dies.
-
Crytek
nagyúr
-
stratova
veterán
válasz Firestormhun #14216 üzenetére
Ennek az lehet az oka, hogy a 14/16 nm FinFET még igen drága lesz s érdemesebb a drága, nagyobb haszonnal eladható termékeket gyártani rajta.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #14216 üzenetére
Erre kell majd spórolni és megvenni... remélem tényleg jön majd Q1be.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
westlake
félisten
válasz Firestormhun #14107 üzenetére
Bla-bla-bla.
Sok szerencsét a nettó 185.000 forintos vásárláshoz.Play nice!
-
Csabro
tag
válasz Firestormhun #14107 üzenetére
Akkor most tenyleg 649dodo lett vegul?
-
Jack@l
veterán
válasz Firestormhun #13435 üzenetére
Ez így nem túl combos.
Ha se duppla pontosság, se 4k-ra alkalmas kártyát nem adnak ki, elég kevés vevő lesz 1300 dodóért...A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
gainwardgs
veterán
válasz Firestormhun #13435 üzenetére
Hát ennél többet vártam én is ezt a szintet az új radeon simán hozni fogja, sőt
-
daveoff
veterán
válasz Firestormhun #13435 üzenetére
Hát.......999$-ért én többet vártam...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Crytek
nagyúr
válasz Firestormhun #13435 üzenetére
Gyenge ,azt hittem legalább 40-50%-al elveri majd a 980-at!
Next PC Upgrade: 2022
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Firestormhun #13412 üzenetére
A 285 meg fele akkora sávszéllel ~25%-ot ver a 290-re, szóval akár igaza is lehet Abunak.
-
Crytek
nagyúr
válasz Firestormhun #13271 üzenetére
Te fel a kezét aki ezen csodálkozik! Aki tud az tud, ennyit számít egy jó VGA széria!
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
lenox
veterán
-
Anubris
őstag
válasz Firestormhun #13193 üzenetére
Képzelem milyen árban lesz ez az új Titan.
-
Crytek
nagyúr
válasz Firestormhun #12930 üzenetére
Nos ha valoban ott van a 970 a 290x nyakán néhol unciát felette és igaz a 88k + áfa ár akkor world greatest best buy ever lesz
Bár szerintem 115 k alatt nem lesz 970 ilyen erővel
Next PC Upgrade: 2022
-
smkb
őstag
válasz Firestormhun #12930 üzenetére
Dzsííííz.... azok a fogyasztási adatok.. uhh 150w minusz a 290X-hez képest ....
-
Jack@l
veterán
válasz Firestormhun #12808 üzenetére
Mi a manó, már ráfeküdtek az opencl-re is? CUDA-sból is kellene valami hasonló.
Előrelépést sejtettem compute-al, de ez most kellemesen meglepett(ha true story).[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Crytek
nagyúr
válasz Firestormhun #12811 üzenetére
180+ K és 120+ K
Elég húzós ,de legalább 290X árát csökkenti az ati bár ha úgy mint most a 770-ét akkor gyak nálunk nem is csökken
Next PC Upgrade: 2022
-
Crytek
nagyúr
válasz Firestormhun #12808 üzenetére
Ez miféle teszt hogyan,hol ,link? Tárgytalan nv belső mérés megtaláltam!
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
westlake
félisten
-
Loha
veterán
válasz Firestormhun #12721 üzenetére
Érdekes, mert ezek alapján akkor a 970 inkább a 4GB-os 770 utódja lesz, mert lassabb a 780-nál, amit a 980 vált és nem jön semmi a 780 Ti helyére, de akkor meg ugye mik ezek a magas magyar árak?
A 2GB-os 770 árát most vitték le 275$-ra, a 4GB-os 400$ körül van, a 780 meg 500$.
Lehet akkor igaz lesz a 400 és 500$-os pletyka...[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
válasz Firestormhun #12721 üzenetére
Az GALAX, nem Galaxy
Biztos a chip is ndivia rajta
[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
mcwolf79
veterán
válasz Firestormhun #12688 üzenetére
Persze, én sem azért írtam.
Tapasztalatból tudom, hogy a 780 kevésbé melegszik és kevesebbet fogyaszt. Ha valaki rászánja a többletköltséget a 780Ti a nyerő (ha csak a teljesítményt nézzük), ár/érték arányban már árnyaltabb a kép.Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
mcwolf79
veterán
válasz Firestormhun #12681 üzenetére
"sokat fogyasztó és szétmelegedő R9 290(x) termékcsaládot"
Részben igazad van, de sztem aki 290(X) -et vesz az lexarja a fogyasztást (én sem xarom a pénzt, de még én sem foglalkozok vele, hogy mennyivel fogyaszt többet,mint anno a 780-am). A melegedés pedig csak refhűtő esetén áll fenn (amit csak launch-kor vettek az emberek, ma már csak az vesz refhűtős AMD-t, aki alapból cseréli rajta a hűtést).
Az árkülönbözetből (780Ti vs 290X -> kb. 30-40 %-kal drágább a 780) sokáig lehet kompenzálni az áramszámlát, melegedést tekintve pedig lásd. fenti szösszenetet. Persze aki maximalista ,az NV-t vesz (mert azért valamivel gyorsabb,mint az AMD VGA-k. Kérdés, hogy kinek éri meg a felár?Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
TTomax
félisten
válasz Firestormhun #12681 üzenetére
Ezt ennél szebben én sem tudtam volna leírni...amen.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
hokuszla
senior tag
válasz Firestormhun #12681 üzenetére
jaja
A 980 hűvösen, halkan 100 wattal kevesebbet fogyasztva megveri a 290x-et.
Ennél többet nem is kell tudnia.10600k 16GB 1660s 5TB
-
Locutus
veterán
válasz Firestormhun #12646 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy az egész a geizhals.at keresőből származik, ami kb olyan hiteles, mintha itthon az argep.hu ír ki adatokat valamiről...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz Firestormhun #12646 üzenetére
az érdekesen néz ki. a shaderek számában van logika, de a 64 ROP némileg meglepő. mondjuk tetszene, mert akkor van sansz egy normális backenddel rendelkező 960-ra
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
ricshard444
veterán
válasz Firestormhun #12646 üzenetére
Nem hangzik rosszul, meglátjuk, hogy ennyi szuflával mit tud a Maxwell.
Vannak dolgok...
-
Mans20
addikt
válasz Firestormhun #12646 üzenetére
Drágaszágok.Remélem a 950 tavasszal jön,mert most akarok 750-et.
-
Ubran
tag
válasz Firestormhun #12526 üzenetére
Es March 25, 9 am, pedig mar megorultem
-
Firestormhun
senior tag
válasz Firestormhun #12526 üzenetére
Közben kiderült, hogy ezek a témák csak egy user wishlistje neogaf fórumról...
[ Szerkesztve ]
...
-
TTomax
félisten
válasz Firestormhun #12335 üzenetére
Aham,ez lesz az R9 290 ellenfele...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
regener
veterán
válasz Firestormhun #12335 üzenetére
OpenCL, CUDA és PhysX nélküli nV kari?
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Firestormhun #12329 üzenetére
Egy VR-headset miként befolyásolná a high-end VGA-szegmens árazását?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Loha
veterán
válasz Firestormhun #12322 üzenetére
Ez a lista elég valószínűnek néz ki SZVSZ.
Elég jó lehet már a kihozatal, ha be mernek vállalni egy teljesen unlockolt magasabb órajelű GK110-et a GK180 személyében. -
FireKeeper
nagyúr
válasz Firestormhun #12185 üzenetére
már kezdem azt hinni hogy ezek szándékosan a kedvenc játékaimat "karolják fel"
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
tombar
senior tag
válasz Firestormhun #12186 üzenetére
nagyon remélem h nem csak logóként lesz jelen, hanem rendesen kiaknázzák az előnyöket. szívesen ltnám őket pl egy optimalizálásban jeles gta5ben is remélem a dice nem fog elkurvulni és bf4 is rendes duál partnerprogramos lesz.
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Rexcor
őstag
válasz Firestormhun #12186 üzenetére
Ez egy nagyon jó hír számomra.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Firestormhun #12186 üzenetére
Akkor egyre több játék lesz, amiben nem megy a CF vagy lagol Radeonon...
Witcher 3-at előre sajnálom... Kár érte...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Firestormhun
senior tag
válasz Firestormhun #12185 üzenetére
Sőt... Újra teljes gőzre kapcsolják a The Way It's Meant to be Played programot:
NVIDIA Reiterates Dedication to Gaming on PC, Working with Developers
...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Firestormhun #12098 üzenetére
Tesla K20X - 2688 Cuda Core
Emellett a Tesla (és Quadro) kártyáknak sokkal szigorúbb stabilitási és fogyasztási normáknak kell megfelelniük, mint egy GeForce-nak. Az ,hogy működik egy GPU-ban a szükséges mennyiségű egység még önmagában nem elég, ha ezt az előírtnál nagyobb fogyasztással vagy ingadozással teszi, akkor lapát...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
KillerKollar
őstag
válasz Firestormhun #12091 üzenetére
Megvárnám akkor már inkább a HD 8000-eket de azok meg ősszel jönnek csak...nem értem miért nem egyszerre adják ki a kártyákat így mindig az lesz hogy most kijön az NV,ősszel kiad valami gyorsabbat az AMD de utána fél évre rá megint jön az NV valamivel ami veri az AMD-t és így megy tovább,fél évente egymásra licitálnak,de pl ha az embert csúcskártyát vesz akkor az az elvárása hogy legalább 1 évig az legyen a csúcs és ne legyen jobb,ezért most ha kb 1 hónap különbség lenne a GTX 700-asok és HD 8000-esek között megvárnám és azt venném amelyik a leggyorsabb legjobban megéri...bár ha ott is 240 lenne a 8970 akkor egyiket sem...
-
KillerKollar
őstag
válasz Firestormhun #12085 üzenetére
240k ez most vicc?...a Titánt már 270-280ért lehet kapni...És az elvileg egy hűdelimitált hűde exkluzív akármi ez meg azért mégiscsak egy sima 1 GPU-s kártya...Arról nem is beszélve hogy a 700 dollár 15%-al több mint a 600,a 240k viszont 30-al mint a 170 k ebből kiindulva ha 600 dollár esetén lenne 170k akkor 700 dollár esetén ~195 és nem 240...Úgyhogy akkor inkább 800 dollár ha 240 lesz,viszont akkor senki nem fogja megvenni ezt a szart...a Titán egy egyedi presztízs kártya,ami fanatikusoknak készült,a 780 viszont egy "átlagos" csúcskártya amiből minden évben jön új ráadásul ez még nem is új architektúra,azok akik abszolút fanatikusok és csúcsgép kell nekik nem veszik majd meg mert már vettek Titan SLI-t vagy ha nem de látják hogy csak ekkora az árkülönbség akkor majd fognak...Az átlagabb felhasználók meg akik még vettek egy single 680-at a gépükbe biztos nem ezt veszik majd hanem a 770-et ami majdnem fele ennyibe kerül és azért annyival nem lassabb mint a 780...
[ Szerkesztve ]
-
KillerKollar
őstag
válasz Firestormhun #12083 üzenetére
[link]
Eszerint elvileg "csak" $599.De ez sem hivatalos bejelentés még ahogy írják.[ Szerkesztve ]
-
tome.jr
addikt
válasz Firestormhun #11670 üzenetére
Szép, azt hozza amiről szó volt, átlagban 10 %-kal marad el a 690-től. Full Hd-ban lehet még közelebb is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Sonja
nagyúr
válasz Firestormhun #11670 üzenetére
Nagyon jó eredmények 1600p-ben! Soha a büdös életben nem lesz vidkártyára ennyi pénzem, de nagyon jó nézni.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #10785 üzenetére
A F.E.A.R. példák rosszak. Az első rész után a kettőben megváltozott a render. Amit az első részben használt azt kukázták, de helyette áttértek a Valve-féle Ambient Cube rendszerére, vagyis az új játékba épített megvilágítási modell jóval modernebb volt. Tehát összességében előrelépés volt. Az első részben használt SH (spherical harmonics) modell sok memóriát evett, és nem mutatott jól specular mapok mellett. Ezt lecserélni az Ambient Cube megoldásra nem volt rossz ötlet.
Az Assasin's Creed 1 esetében valóban tartalmazott egy hibát a DX10/10.1-es kód. Ezt persze lehetett volna javítani is, de inkább a DX10/10.1 törlését választották a fejlesztők. Tervben volt a javítás utáni visszarakás, de nem történt meg. Akkor a Gaming Evolved program még nem létezett, szóval nem volt támogatás az AMD-től, hogy visszakerüljön. Az NV meg hülye lett volna támogatni a visszarakást, hiszen nagyon jó példa volt arra, hogy a DX10.1 milyen értékes.
Az Assasin's Creed 2 esetében már eleve nem döntöttek a DX10/10.1 implementálása mellett. Igazából ezzel nincs gond. A fejlesztőnek joga van ezt eldönteni.A Chrome 4 esetében a DX10 eleve nem volt tervben. A 3-ban azért volt DX10, mert sok dolgot azzal lehetett hatékonyan megoldani. A 4-es motorban már alapvető változások voltak, így elég volt a DX9 is. A legújabb Chrome 5 már támogat DX11 kódot is. Aki licenceli ezt a motort nyugodtan építhet rá, ugyanakkor ez a kódbázis csak gyorsít, de a DX9 is elég gyors, szóval a Techland nem vetette be az eddigi játékokban.
A CryEngine 3-ból sosem hiányzott semmi, amit a 2 tudott. Egyszerűen a Crysis 2-höz nem használták fel. Nem ritka, hogy egy motor sokkal többet tud annál, mint amennyit kihasznál a rá épülő játék. Ez nem a motor problémája, hanem a fejlesztő hanyagsága. A Crysis 2 iskolapéldája, hogy mit nem szabad csinálni, de ettől a CryEngine 3 nem lett rossz motor, vagy visszalépés, csak a Crysis 2-nél meghozott értelmetlen és technikailag megalapozatlan fejlesztői döntések miatt tűnik annak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz Firestormhun #10785 üzenetére
Az, hogy mit tud a motor és mit látsz a játékban, két külön dolog.
Cryengine 2 óta van parallax, ezt később sem vették ki, Cryengine 3-ban is van natív DX11.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
válasz Firestormhun #10772 üzenetére
Ez hülyeség, a motorok nem fejlődnek visszafele. Cryengine 3 is elég jól néz ki és hatékonyabb. [link]
Pl. HD4850-en egy Crysis 2 jobban festett mint egy Crysis 1 High-on. Csak ciki, hogy a VGA-k is fejlődnek, így egy GTX460-on a Crysis 1 már sokkal ütősebben néz ki max-on. Crysis 2-ben már nincs előnye lévén a grafika limitálva lett.
Chrome Engine amúgy nagyon jó, Unreal Engine-hez ez áll a legközelebb hatékonyságban, jó lenne ha több gém is ezen futna.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #10772 üzenetére
Ebben félig van csak ráció. A másik fele a dolognak az, hogy a játékok fejlesztésére költött anyagi befektetés nem nőhet egyenes arányban a grafika fejlődésével. Ez fogja inkább vissza a fejlődést és nem pont a konzol. Ma már rengeteg olyan DX11-es játék jön, ami olyan eljárásokat használ, amit konzolba be sem lehet építeni. Nyilván elvben megoldható, csak nincs meg hozzá a teljesítmény. A GPU-k pedig lehetnek 30x gyorsabbak is (már bőven azok), addig ez nem ér semmit, amíg a művészi munkába fektetett anyagi- és humánerőforrás nem lesz 30x nagyobb. Erre tök jó példa a Samaritan demó. Ha lenne három év egy útcasarkot pofozgatni, akkor ma minden játék úgy nézne ki PC-n. Három év azonban egy teljes játéktérre sincs, szóval keresni kell olyan megoldásokat, amivel gyorsabban kreálható a tartalom. Carmack ezért megy a megatextúrázás és a megageometria felé, mert ez egy ilyen megoldás. Rögös az út persze, nagyon nem fekszik a dolog a CPU.nak + a lassú külső buszon bekötött GPU-nak (ezzel a textúra tile-ok folyamatos másolgatásának a rendszermemória és a VRAM között), de elméletben ott az előny, és az integráció fejlődésével a gyakorlatban is ott lesz. Aztán kiegészíthető ez a Ptexszel, ami ténylegesen pár kattintásra csökkent a mai textúraformátumok mellett sokszor órákig tartó munkát. Csak így lehet jelentősen előrelépni, mert a költségek és a befektetett humánerőforrás drasztikus növelése szerintem nem jó út, már csak anyagilag sem.
Mindig van különbség, csak az effektet ismerni kell, hogy azt hol keresd. A technika implementációja pedig jellemzően a fejlesztőktől függ. Sok olyan opció van egyébként, ami régóta létezik, de csak most kezdik alkalmazni, hogy megérkezett az ALU Power. Ilyen például az SSDO. Ez teljes felbontás mellett a Nexuizban van először. A Crysis 2 is támogatta, de negyedelt felbontással, nyilván van egy combosabb compute igénye, szóval nem árt finoman bánni vele. A különbség viszont nagyon szembeötlő:
On [link] - Off [link]Az OpenGL támogatásának csökkenése nem a konzolok hagyatéka. Egyik konzol sem használ PC-s API-t, szóval teljesen irreleváns a PC-s API kiválasztásnál a port. Amiért az OpenGL hanyatlott az a DX10-es reformok. Pont azt hozta amire a fejlesztők vágytak, ezzel viszont teljesen megölték a visszafelé kompatibilítást. Az OpenGL nem tud elszakadni a kompatibilitástól, így sajnos görgeti maga előtt azokat a problémákat, amitől az MS megszabadította a DX-et. Ettől persze nem lesz rossz API, sőt, nagyon jó, de a DX most jobb.
Az AMD az OpenGL visszaszorulásának egyáltalán nem örül. Az OpenGL driver náluk nagy változáson ment át az elmúlt 7 évben. Az egészet az Orca (OpenGL) driver indította el, ami a Catalyst 7.1-ben mutatkozott be. A régi driver felújításaként a sebesség marha jó volt, de a stabilitás már nem. Ezután döntött úgy az AMD (ekkor ugye már megvették őket), hogy ezt a sebességet kell hozni stabilan. Kétfelé ágazott tehát a projekt. Az Orca funkcionális fejlesztése tovább zajlott, de a nagyobb project az OpenGL driver újraírása a nulláról. Ez a projekt 2010 októberében készült el, amikor megérkezett a FirePro kártyákhoz a 8.773-as driver. Ezzel a korábbi driverhez képest 446%-os teljesítménynövekedést sikerült elérni egy v7800-on, ami az akkori csúcs volt. És ami a legfontosabb, hogy a stabilitás is elképesztően fejlődött. Ezután kezdték a FirePro termékek megkapni a programcertifikációkat, mert funkcionálisan szuper volt a működés. A konzumer termékeknél a mainline kódba 11.3-as driverben került bele ez az OpenGL driver. Ennek az eredménye, hogy a Radeonok így teljesítenek a MineCraftban:
A GeForce GT 440-nél nem gyorsabb a HD 5570 majdnem kétszer (DX-ben kb. egy szinten teljesítenek, kicsit gyorsabb a GeForce), és az A10-3870K sem gyorsabb 3,5x az i7-3770K-nál (úgy átlag 20-40%-kal gyorsabb "csak" az Intelnél). Ami ezeket az eredményeket hozza az AMD-nél az a nulláról újraírt OpenGL driver előnye.
Az AMD pechére ennek játékokban már nem nagyon lesz hozománya, mert a DX elhúzott. Persze a professzionális piacon jól jön majd a driver, szóval nem kidobott pénz és idő ... de azt mondani, hogy az AMD szerencséjére nincs sok OpenGL játék ... hát, ennek ők ennyi befektetett munka után egyáltalán nem örülnek.Az természetes, hogy a GE és a TWIMTBP programoknál más lesz a grafika fejlesztési szempontja, de mi van a Ghost Recon Future Soldierrel? Az is olyasmi eredményeket ad, mint a DiRT Showdown és semelyik partnerprogramnak sem volt része. A helyzet az, hogy a fejlesztőknek is a compute irány volt a lényeges, hiszen a Fermi erre ment. A GCN látták, hogy erre megy. Általánosan kimutatható volt, hogy az architektúrák compute hatékonysága nő. Az Intel a Gen7 architektúrát ebbe az irányba vitte. Az MS hozza a shader-trace interfészt, hogy egyre bonyolultabb compute shadereket lehessen írni, hiszen egyrészt kapják a fejlesztőktől az igénylést, és látják, hogy a GPU-k merre mennek. Ezek alapján ki gondolta volna azt, hogy az NV nem erre megy a Keplerrel ... valójában senki. Alapvetően a Kepler és a GCN különbsége nem nekünk okoz nagy fejtörést. Persze a kasszánál is gond, hiszen nehéz dönteni. De képzeld el a fejlesztőket, akik követték a napnál is világosabb trendet, és jön egy architektúra, ami hirtelen felrúgja azt. Na az ő helyzetük nem könnyű ... a Ghost Recon Future Soldier esetében azt választották, hogy hagyják a GI effektet úgy ahogy van. Ha lassú lenne, akkor majd a felhasználó kikapcsolja. Valószínű, hogy nem csak ők követik ezt az utat. Persze ott van ellenpéldának a BF3, amiből kivették a compute shaderes extra effekteket, de ez csak elővigyázatosság volt, mert maga a motor működése nagyon épít az LDS terhelésére. A Kepler kipróbálása nélkül lehetetlen volt megállapítani, hogy mennyire rázná meg a terméket, ha a Tile-based deferred acceleration mellett még mondjuk egy HDAO is ostromolná az LDS-t. Mivel a Tile-based deferred acceleration nagyon a működés része, és DX11 alatt ki sem kapcsolható, így nem ártott ügyelni erre. Gondolom az NV korábban megmondta nekik, hogy úgy csinálják a rendszert, hogy a Kepler a Fermi shared memory tempójának a harmadára képes. Ma már lehet, hogy másképp alakul a dolog, hiszen van mivel tesztelni. 2011 őszén nem volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #10770 üzenetére
Egyáltalán nem így van. A VGA-piac és a VGA-kat gyártó cégek üzleti érdeke másodlagos egy grafikus motor fejlesztésénél. A legfontosabb, hogy az megfeleljen az előre kitűzött igényeknek. Ha a hardverek még nem készek rá, akkor sem baj, mert a grafikában az a jó, hogy skálázható.
Az előre kitűzött célok természetesen függnek attól, hogy a grafikus processzorok általánosan milyen irányba fejlődnek. Csak pár példa. Régen minden motor forward render volt. Ez megfelelt a 2004-2006 előtti igényeknek, de felfigyeltek arra a fejlesztők, hogy a memória-sávszélesség arányaiban gyorsabban nő, mint a számítási teljesítmény. Éppen ezért a ahelyett, hogy dolgoztak volna olyan forward render eljárásokon, mely jóval több pontfényforrást kezel hatékonyan, elkezdték a deferred render felé fordítani a figyelmet. A 2000-es évek közepén ez sem volt új dolog, alapvetően régóta létező technika, csak régen a forward render jobb volt. A deferred render algoritmusok mellett megnőtt a memóriahasználat, de ez nem volt gond, mert a memória kapacitása és sávszélessége ekkor egy boomot élt meg. Marha gyorsan jött a GDDR3-GDDR4-GDDR5 egymás után, és a lapkák is relatíve olcsók voltak. Persze a deferred render algoritmusok hozták a limitációkat is, mint az MSAA normális támogatásának hiánya, illetve megnehezítette a munkát a limitált lehetőségek a felületi variációkra. Ugyanakkor a forward renderhez képest előny volt a rengeteg pontfényforrás hatékonyabb számítása és a hatékonyabb árnyalás. Mára elértünk oda, hogy szinte minden motor valamilyen deferred render eljárással dolgozik (van sok: defered shading, full és partial deferred lighting, Tile-based deferred acceleration) ... illetve elenyésző számban azért még vannak forward render motorok. Manapság megint egy változás történik. A memória-sávszélesség arányaiban lassabban növekszik, mint a számítási teljesítmény, és ezzel a mutatóval újra a forward render kerül előtérbe (ez amúgy is célszerű, mert az offline renderek forward eljárást használnak, hiszen így a művészek keze nincs annyira megkötve). Az új forward+ lighting eljárás már hatékonyabban kezel ugyanannyi pontfényforrást, mint bármely deferred render, illetve működik rajta az MSAA, nem limitálja a felületi variációkat, és az átlátszóság is egyszerűbben képezhető le. Az árnyalás fázisa ugyan lassabb forward elvvel, mint defereddel, de a lighting fázisnál bőven gyorsabb a forward, így összességében jobb.
Nyilván aki forward render motort használ opciós lehetőségként tekint a forward+ lighting eljárásra. A deferred render motorok esetében is lesz egy kis segítség itt. Ide is be lehet ágyazni a forward+ eljárás egy részét, amivel növelhető a grafika minősége. Ez persze csak egy gyors reakció a növekvő művészi igényekre, de valójában brutál compute és sávszélesség igényes, szóval amellett, hogy grafikai minőség szempontjából előny, a sebességben nagyon meg lesz az ára. Csak akkor érdemes bevetni, ha a művészek tényleg igénylik a jobb grafika kialakításához.
Ebből azért lejöhet, hogy a fejlesztések fő mozgatórugója a művészi munka szabadabbá tétele, illetve a reakció a hardverek egyes képességeinek hosszútávú változására. Pl. mi nő gyorsabban, a számítási teljesítmény, vagy a memória-sávszélesség.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #186 üzenetére
Mit ér a könnyű programozhatóság, ha még egyszer ... netán kétszer el kell készíteni ugyanazt a többi vállalat rendszerére?
Ezek előre lefutott körök. Eddig minden olyan platform behalt, amit nem támogattak globálisan a legnagyobb vállalatok. Egyedül az NV édeskevés, az AMD-vel, vagy az Intellel lenne esélyük, de mindkét vállalat tudja, hogy ha a CUDA-t nem támogatják, akkor az NV-vel nem kell számolni hosszútávon.
Többiek hol vannak? Szerinted min futott a Havok bemutató a GDC-n? Csak nem Radeonon? Bezony a Radeon már képes futtatni az OpenCL kódot december óta. Lebecsülöd őket. Az AMD-nek már kettő WHQL drivere is van Win 7-re ... az NV-nek van? Az, hogy az AMD nem jelenti be, nem azt jelenti, hogy nekik még nincs kész a meghajtójuk. Az NV azért jelent be minden jelentéktelen, vagy házi feladat fejlesztést, mert mindenki arról beszél, hogy a Radeonok elpicsázzák a GeForce-okat. Kell néha olyan téma, ahol nem kell fikázni a GeForce-ot.
Az NV bizony mindent feltett a CUDA-ra, azért vannak most ilyen ramaty helyzetben, mert a platform nem terjedt el. Az eredeti tervek szerint már CUDA-ra kellene írni a játékokat, ehelyett mindenki bontja fel a TWIMTBP szerződést. Ha annyira érdekli őket a VGA piac, miért az AMD publikálja a fejlett DX10 eljárásokat? Ellentmondások és ellentmondások. Az NV eltaktikázta magát, és most fut a pénze után.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- További aktív témák...
- Garanciális EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit Videokártya
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Garanciális ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC 20GB GDDR6 Videokártya
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- BESZÁMÍTÁS! MSI GAMING X TRIO RTX 3070 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest