Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-03 13:32:02

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#361) Abu85 válasza Beowulf_78 (#346) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Fantasztikus lenne, ha a hozzáértők elkísérnék a laikusokat, de ez sajnos nincs így. Már a Windows 7 beta alatt is gyorsabban fut minden az XP-hez képest nem kétséges, hogy sikeres lehet az otthoni felhasználók között. A játékosok is elégedettek lesznek majd, a 9.3-as WHQL driverrel az AMD karik átlag 6-7%-kal gyorsabban dolgoznak, mint Vista alatt. Emellett az új AERO felület erőforrásigénye is jelentősen kisebb lesz a DX10.1-es kódolásnak köszönhetően.

Az AMD politikája az eltérő az NV-étől. A Radeon kártyák árbarát piacra neveznek, így az AMD-nek az a fontos, hogy gyorsak legyenek a játékok. A GeForce az a drága előállítás miatt drágább szegmenseket céloznak meg (ideális esetben persze, ha túl gyorsak a pici Radeonok, akkor szívás lesz, mint a GT200 esetében) eleve fontos az NV-nek, hogy ezeke a kártyák el legyenek adva, tehát a játékok gépigényét magasan kell tartani.
Nyilván a világosan látszik, hogy a DX10.1-gyel gyors a feldolgozás a számos optimalizált eljárás miatt. Ergo ez nem kedvez az NV piacpolitikájának. Nem tudja majd eladni a 300 dodós termékét, ha a 200 dodós cucc teljesítménye is elég lesz a többségnek.

Keldor papa: a DX11 az fontos lesz több fejlesztőnek is, mert a GT300 tesszellátorát nem támogatja a jelenleg használt AMD-s Tesselation SDK. A DICE is ezért építette be a DX11-et a Frostbite motorba. A Techland is használni akarja a tesszellátort, így ők is be fogják építeni a DX11-et a Chrome Engine új verzióinál. Mellesleg azzal, hogy az új Call Of Juarez DX9 azt az árat fizetjük, hogy nincs elsimítás támogatás. Egyszerűen a Chrome Engine 4 teljesen Deferred Render, így esélytelen a dolog a Colos Subsample infók nélkül.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.