Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Aweriot: Cloudflare és mi
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- potyautas: Levél gyermekemnek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
pappusz
csendes tag
Üdv! Van egy problémám, amit képtelen vagyok megoldani , így segítséget szeretnék kérni: 2 hónapja vettem egy Acer Aspire 5810TZ lapit előtelepített Win7-tel. Ez ugye egy 12 Gb-os külön partíción ül, és onnan hiba esetén eredeti beállításokkal rámásolható a vinyóra. Ennek később még jelentősége lesz. Szóval vásárlás után gépet bekapcsoltam, ment rendben mondjuk fél óráig, majd fagyás - de csontra. Újraindítás - kék képernyő. Tápellátás megszüntet - újraindítom, de felfutás közben a windows zászlónál leáll . Következő indításnál minden rendben, megy fél napig, majd majd a fentieket ismétli, esetleg kék képernyő nélkül, de olyan is volt hogy csak kék képernyő "történt" fagyás nélkül. Képtelen vagyok rájönni hogy mi a hiba. Nézegettem az eseménynaplót, semmi bejegyzés nincs. Frissítettem minden illesztőprogramot, semmi eredmény. (windows upate helyről , és gyártói oldalról attól függően melyik a frissebb.)Eleinte raktam fel a megszokott programjaimat firefox stb, gondoltam ezek okozhatnak valami hibát. Teljes újratelepítés következett.Aztán figyeltem arra hogy csak 64 bites progikat rakjak fel. Akkor sem változott semmi. Aztán újratelepítés. Már ekkor nem raktam fel semmit, csak a vásárláskori állapotában használtam kb 10 percet. Ekkor sem változott semmi. Megdöbbentő hogy gyári beállításoknál is használhatatlan a gép. A szervízt felhívtam párszor azt mondták hogy szoftverhiba, és erre nem vonatkozik a garancia de készséggel felveszik hibára, és ha igazolódik, hogy valóban szoftveres a hiba akkor nekem kell fizetni. Egyébként próbáltam "saját" win7-et is felrakni, egy másik verziót ( a gépen Home prémium van, én Ultimat-tel próbáltam), az eredmény ugyanaz. Most minden eredeti rajta, változtatás nélkül használom, de csak szenvedés az egész. Az a problémám a szervízzel hogy ha elküldöm és nekik éppen nem fog fagyni, merthogy vannak 1-2 órás időszakok hogy működik a gép, akkor fizethetem az egész mókát, és marad minden ahogyan volt.
Szeretnék tehát segítséget kérni, van-e valakinek ötlete mi lehet a hiba? Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Legion 5 15ACH6H 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5800H RTX 3070 32GB 512GB NVMe új akku gar
- DELL Latitude 5495 (AMD Ryzen 5 PRO / 16GB DDR4 / AMD VEGA 8 / 256GB / Windows 11)
- DELL VOSTRO 3490 (Core i5--10210U / 16GB / 256GB / 14"FHD / HUN BILL/ Win11) 27% ÁFA
- Lenovo Legion Y540 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7 9750H - 16GB - 256GB SSD+1TB HDD - Win11 - GTX 1660 Ti
- ASUS ROG Zephyrus G14 - 14" WUXGA 144Hz - Ryzen 9 6900HS - 16GB - 1TB - Win11 - RX 6800S 8GB - HUN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Pyttawrx
