Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Luxus sportkocsik „amcsi nagy vasak” (kedvcsináló) 4. rész

    Dodge Viper SRT10 (5500 boost-os ill. 1,2E Kp-s verzió)
    Ugyebár itt van oldalt kicsapó lángnyelv az elsőn széles kaszni ültetés neon a jó tulajdonságoknak ezzel vége is. Nem egy fürge gép viszonylag gyengén indul (GT3, MP4, GTS, Murci-hoz képest) és nagyon nehezen fordul bár a kp-s kicsit jobb de nem számottevően. Kanyarban rá lehet venni kis oldalra csúszásra de olyan mint ha egy betontömböt irányítanánk. Sebességek 325 és 360 NOS-al a Kp-s 345 és 380 de ezt nagyon kínkeservesen éri el közel sincs a fent említettekhez. Előnye ramolni nagyon lehet vele a forgalommal ütközve alig lassul (ugyan ez vonatkozik az alábbi gépekre is).

    Ford Shelby GT500 Super Snake (6000 boost)
    Az előbbinél jobb indulás és sokkal jobb fordulás jellemzi. Kis gázelvételre és padlózásra bedobja a seggét, csúszik enyhén 4 kerékkel is de kézben tartható. Sebességek 357 ill. 396 N2O-val és ezt az előbbihez képest erőlködés nélkül éri el.

    Ford Mustang Boss 302 Cop verzió (6000 boost)
    Egy hangyányival jobb indulás és még stabilabb irányítás jellemzi az előbbinél ezt mi sem jellemzi jobban Waterfront Roadon 0,55s sikerült első körre a kanyarok előtt apró gézelvételre sodródva, de szépen fordul. Sebessége érdekes módon nitróval kevesebb az előbbinél 359 és 392 és ez is erőlködés, szenvedés nélkül gyorsul. Jól ugrik, semlegesen és alacsonyat esetleg kis orrnehézség érezhető ugyanúgy mint az összes többi itt felsorolt.

    Ford Mustang RTR-X (4400 boost)
    Megint utoljára hagytam a legjobbat. Nagyon gyorsul szuperul fordul bár csúszik de nagyon kézben tartható ugyanúgy gázelvételre szépen fordítható. Mi sem bizonyítja ezt a legjobban Perersburg Damon közel olyat mentem 2 kőrből mint a CCX-el, ez PU nélkül 1,22 körül és Waterfron Roadon is elsőre 0,53-at 1 nitróval. Sebessége nem a legnagyobb 350 és 387 N2O-val de legnagyobb erénye a kanyarsebessége és az iszonyatos kigyorsítások. Egy hátránya van ha egyszer megcsúszik elég nehéz összeszedni tehát ne hagyjuk, de valószínű egy ültetéssel stabilabbá tehető (ezt direkt nem ültettem mert szeretem ahogy csúszik). Érdekes kanyargós és gyors pályán is megállja a helyét a 4 közül én ezt venném méltó ellenfele a GT3, M3, Murci stb. top gépeknek. Ami még a legszebb a hangja alapon gurgulázik fel-fel pörgetve öblöget full gázon meg beszakítja a dobhártyát és oldalt kicsapó lángnyelv persze itt is van.

    Minden autó a megvehető alap felszereltséggel próbálva.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés