Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27162) DigitXT válasza Burt1793 (#27161) üzenetére


DigitXT
félisten

Örülök, hogy bevált, nekem sem ment vele rosszul, csak hát a szárnyacskák
azok elég gyorsan elbúcsúztak. Mivel elküldöm a régi SR-t astronak tesztre,
előtte még csináltam egy-két összehasonlítást: amit eddig is sejtettem, hogy
a gyári görgővel képtelen volt összezárni a tárcsákat. Azok végállásban nem
emelnek akkorát. (Ezért is szokták egyesek leköszörülni a varió csapszeget.)

Ellenberger a rövid fokozatban meg nem tud annyira eltávolodni a két tárcsa,
mint a Dr. Pulley (vagy Tech Pulley) féle megoldással... szóval bizonyos, amit
a használatból persze már tudtunk, hogy növeli az áttétel átfogást, ezáltal az,
amit állít a jobb gyorsulásról és a kitolt végsebességről, esetleg még túrázós
fogyasztás csökkenésről, mind igaz. Mondhatni a legjobb tuning. Ha jó a súly.

Ui: a teszt úgy készült, hogy kitoltam a görgőket a falig, ott kiékeltem őket és
aztán megnéztem mennyi az annyi. Az SR viszi amúgy a prímet: az FR picivel
kisebbet emel, de ezt fejtegettem is annak idején, hogy nem pont ugyanolyan.
(Pontosabban gyanítom, hogy a szárnyak emelték ki a végén ugyanannyira...)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.