Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21803) DigitXT válasza #50433536 (#21802) üzenetére


DigitXT
félisten

Ahogy előttem írták, nem kell kenni semmivel... De ha már variátor...:Y
Szarakodott mostanában a kuplungom, mondom, szétdöntöm gyorsan:
hátha van valami triviális hiba? De nem volt... Max. a J.Costa egy kicsit
nehezebben járt a kelleténél. Gondoltam, ideje a Dr. Pulley tesztnek.:D
Beraktam a gyári variót a 14-es pulival: kb. az első motorféken felborult.
Utána még sokkal szarabbul ment, mint előtte a J.Costával bármikor.:DDD

Újabb teszt: gyári varió, de nem gyári 17,8 grammos görgőkkel, hanem
a Leo Vince kipuffhoz kapott "15 gr"-osakkal... az idézőjel nem véletlen,
ezek valójában 15,8 grammnak mérlegeltek, ami azért nem mindegy.:U

Mindenesetre a motor könnyednek érződik, pörög mint a csocsóbábu...
Ám a kuplunghiba nem múlt el: túl hamar fog be, a gyorsulás nem igazi.
A mellékelt grafikont lehet elemezni, végáttételen szépen együtt mozog
a fordulatszám a sebességgel, ebből következik a végsebesség eltűnés:

MÁS: kipucoltam a termosztátot, valóban el volt dugulva az egyik átfolyó
nyílása, mégpedig a szerelő mértéktelen pasztahasználata miatt. Grat...

Szerk: ma este voltam tesztkarikán, tökéletes hőfokok. (Szivárgást nem
észleltem...) A termosztát gumitömítése hivatott tömíteni, nem a paszta!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.