Hirdetés
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Newton harmadik törvénye
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambanő háza tája
- Mindent a StreamSharkról!
- Szólánc.
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Micsurin #18627 üzenetére
Bocs, hogy bele vau, de a Malossi irtó nagy baromságokat tud tenni ilyen téren amikor egy multivario-hoz hozzáadja a görgőket. Persze ez betudható annak is, hogy az adott vario esetleg más típusokhoz is használatos, de akkor inkább ne adjanak hozzá semmit sem, mert csak összezavarják vele az embereket. A boltos szintén nagy tudású, ha erre rábólogat. A lényeg, hogy nehogy beletedd a hozzáadott 18 grammos görgőket. Multivariátor használatánál ha a variot leszámítva minden gyári, akkor az estek 90%-ban ugyanazt a görgőméretet kell használni mint a gyár variátornál. Ha el is kell térni ettől, akkor is max csak egészen kis mértékben. Azt mondják, hogy más az emelkedése? Még szép hogy más. Ettől tér el a gyári variátortól és lesz dinamikusabb tőle a motor. De csak akkor ha maradsz a gyári méretnél, ellenkező esetben semmivel sem lesz dinamikusabb tőle a motor. Soha sem értettem, hogy miért csinálja ezt a Malossi. Természetesen próbálkoztunk kíváncsiságból már azokkal a görgőkkel is, amit a Malossi ad a multivariohoz. Az eredmény, hogy kivétel nélkül egy sapka kaki lesz tőle a motor. Az 50-es robogókhoz való variátorokhoz is állandóan jóval nehezebb görgőket mellékelnek pedig nagyon rossz lesz tőlük a motor, míg a gyári méretű görgőkkel jóval dinamikusabb lesz, és kb 5-10 km/h-val a végsebesség is növekszik. És hangsúlyozom, 50-es robogónál.
Amikor még a haveré volt a 180 VXR runner és megrendeltük hozzá a multivariót, ahhoz is több mint 3 grammal nehezebb görgőt csomagoltak. Én tudtam, hogy nem lesz jó vele, de a haver megnyugtatása miatt beleraktam, hogy ne az legyen, hogy ki sem próbáltuk. Egy dinamikátlan f@s lett tőle a motor, az elindulása meg maga a gyötrelem volt. Utána szépen be lettek rakva a gyári görgők, és akkor lett az igazi.
Egyébként amikor ezt a variátort rendeltem fel is fedeztem egy furcsaságot: A 180 VXR runner gyári görgőmérete 10,7 gramm, a Malossi a hozzávaló multivariohoz 14 grammos görgőket ad. Ok, mint feljebb lett említve ez már megszokott a Malossi-nál. Viszont a 180 FXR (2T) runner-hez meg gyárilag 15 grammos görgő való, de valamiért a Malossi az ehhez való variohoz mégis (2 szett) 9 és12 grammos görgőket csomagol. Na most akkor mi van? Igen az egyik 4T a másik meg 2T, de az elv ugyanaz és így az egész egy baromság. Tehát valami nem kerek náluk az biztos. A 180 2T runner esetében akkor felelne ez a valóságnak meg, ha a gyár cső helyén egy rezonátor lenne (de lehet, hogy még akkor sem kéne így lemenni). De a gyári csövet figyelembe véve egyszerűen nonszensz, hogy a 15 grammos görgők helyett beletesznek a csomagba ilyen könnyű görgőket.
Bocs ha hosszú voltam és okoskodásnak tűnik, de ez kikívánkozott belőlem ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Elektromos autók - motorok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Apple asztali gépek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Salgótarján és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest