Hirdetés
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Itt az új LOGOUT!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13900 üzenetére
A márkaszerviz tényleg nem olyan jó sajnos. A futárok viszont sokat mennek, ha nem sajátjukként bánnak a motorokkal, gyorsabban elhasználódnak, ilyen komoly igénybevételnél jobban kell figyelni, de valszeg szarnak rá, mert új motor, azzal nem lehet gond (tipp, remélem nem igaz). Lásd a vw mentőkben 100 ezrenként kell motort cserélni, mert az amúgy elég megbízható 2.0 tdi nem bírja azt a nagy terhelést a 3 tonnás tömeg mellett, oda már 6 henger kell. Ha 300-as sh-t vesz a futárcég, az biztos jobban bírja/tartósabb, csak persze drágább is, így nem feltétlenül éri meg. Nehéz ebbe belelátni és ilyenekből mélyreható következtetéseket levonni.
-
-
csongi
Topikgazda
Kicseréltem a teleszkóp olajat. Istenem!!!Ég és föld!!
Egy pár ml-el többet öntöttem az biztos, de végre szinkronba van az eleje és a hátulja.
Kiskerék döccen, de nem üt fel, nem ring be, nem ideges az eleje kanyarba.Az Athena szíj megy takony, közlesébe sincs egy minőségi szíjnak. Nem csúszik, de annyira lágy, hogy hallom mikor belever a deknibe, szóval idővel szétveri saját magát. Ez a gyenge pontja szerintem.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13901 üzenetére
Mivel garanciális mindegyik motor, ezért vigyáznak rá, mert pillanatok alatt megvonja a garanciát a szerviz. De pl. azt nehezen lehet kimagyarázni, hogy a srác SH150-esében 6000 km alatt kétszer kellett kormánycsapágyat cserélni, vagy egy másik SH teleszkóp problémákkal küzd, egy PCX meg rendszeresen forralja vizet. Persze, lehet azzal jönni, hogy extrém igénybevétel, stb. de akkor sem kéne elfogyasztani két kormánycsapágyat ennyi idő alatt, egy vadonatúj, 0 km-es motornak bírnia kellene a strapát. De ha még a 20-ból kettővel lenne probléma, akkor azt mondom, rendben, belefér. De, hogy a 20 motorból csak 2 PCX működjön gond nélkül, az már azért vicces. És mivel itt komoly felhasználásról van szó, igenis lehet következtetni egy adott márka, jelen esetben a Honda megbízhatóságára, főleg, hogy új motorokról van szó. Napi 30-40 km-t a legfosabb kínai robogó is tud hiba nélkül teljesíteni újkorában.
Az, hogy a Te SH 300-asod hibamentes (még), az egy 20 fős flottával szemben nem jelent komoly mintavételt. Inkább szerencséd van, hogy egy problémamentes példányt fogtál ki.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13905 üzenetére
Lehet, hogy nem megbízható, nem mondtam ilyet, csak azt, hogy ennyiből mégse kéne általánosítani. Szerintem nem arra tervezik ezeket a "kihegyezett" 125ösöket, hogy egész nap menjenek. Mondjuk a kormánycsapágy elég gáz, a teleszkóp lehet a rossz utak miatt. A lényeg, amit mondtam, hogy a 300as sokkal robosztusabb, ilyen használatra biztosan alkalmasabb.
-
tikshow
addikt
Jelentem tulelte a mutet. Eleg volt visszakalapalni, es mivel a becsuszoszar tetejen van, igy csak egy rejtett esztetikai problema.
Viszont az olajcsere sokat segitett, mostmar nem bolint le fekezeskor.
Kovetkezo napirendi pont a felni centirozasa vagy atsulyozasa lesz, ugyanis 50-60 korul tovabbra is raz egy kicsit az eleje. Eddig azt hittem, hogy a nagy plexi emelgeti, de leveve is megmaradt, ezutan jott, hogy biztos a villa miatt, az se jott be, mar csak a felni/gumi maradt. Remelem ezek megfogjak ezt oldani, igazabol nem erzodik veszelyesnek, pusztan csak zavaro.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13906 üzenetére
Tudom, hogy az SH 300 a robogók császára, minden más szar, fos, húgy... De valahogy mégse látok a városban futár SH 300-at. Pedig van minden, tényleg minden a postás Liberty-től kezdve 400-as Burgin, MP3-on át a BMW C650-ig, vagy a nagyobb, váltós gépekig.
Bár szerintem, ha más típusú géped lenne, és azt is gond nélkül használnád, ugyanúgy istenítenéd.
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13908 üzenetére
Nem istenítem, de lehet, hogy annak tűnik, sorry.
Nézz el Olaszországba, ott eléggé veszik az SH-kat, amúgy egyáltalán nem érdekel, hogy te/ti mit gondoltok erről a robogóról, én is csak azért szeretem, mert jól működik és jó vele menni a városban, ezen kívül egy sima robogó, nem egy nagymotor, nem lehet beleszeretni, egyszerű igásló.
Ui.: Én nem szaroztam semmit, veled ellentétben, csak annyit mondtam, hogy biztosan strapabíróbb a 300-as a kisebbeknél, már csak a nagyobb teljesítmény miatt. Mindegy, ilyenekről nem szeretnék vitatkozni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #13909 üzenetére
Az a vicc, hogy neki van futár cége, te meg ki akarod oktatni futárkodásból.
Egyébként nyilván a másik futárcégnél is jobban tudod, miből áll a jó flotta,
ha meg valaki leírja, hogy 20 gépből 18-cal van valami probléma, ezt simán
szembeállítod azzal, hogy neked 1 db (más típusú) hibátlan. Nevetséges.
Örülök, hogy ilyenekről nem szeretnél vitatkozni (a tények makacs dolgok)!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13910 üzenetére
Azért mert a kereső neked ezt így kidobta, nem ér.
Lefingott régi, rommá tört robogókra gondoltam, nem arra, hogy az SH-kon kívül mind szar.(#13911) DigitXT: Nem szembeállítom, csak jeleztem, hogy a futárkodás komoly igénybevételt tud jelenteni, főleg, ha a futár nem a saját robogóját használja, ilyenkor azért nem figyel oda annyira. Pl kormánycsapágy vagy teleszkóp tönkremegy, ha fel-le csapatják a padkákon. Még egyszer: csak annyit akartam mondani, hogy én nem adok annyit egy ilyen futárflotta vezetőjének szavára, tudom, hogy hogyan működik ez. Nem mondtam, hogy vegyél SH-t, senkinek se ajánlgattam, nem kell ez a nagy felháborodás.
De akkor fordítsuk meg, szerinted ebből a mintából kiindulva, a Honda kisebb nagyrobogóinak 90%-a selejt?[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13912 üzenetére
Oké, de akkor mi mi mutatja meg a motor megbízhatóságát, ha nem az intenzív használat? Kinek a véleményére lehet adni? Józsi bácsi tapasztalatára, aki használja 2x10, max, 2x20 kilométeren? A Honda fanboy szavára? Lehet ezt szépíteni, de igenis, egy új, 0 kilométeres, minőséginek, 'prémiumnak' beállított motornak zokszó nélkül kellene bírnia a napi 80-150 kilométert. Főleg úgy, hogy az ár is igencsak prémium, 1-1,15 millió Ft-os motorokról beszélünk (nyilván nem ennyibe került nekik, biztos volt flottakedvezmény, de akkor is).
Ja, az említett cégnél ha saját hibából sérül a motor, vagy bármi lesz vele egy esetleges elmulasztott karbantartás miatt, igencsak zsebbenyúlós a dolog, úgyhogy igen, akinek oda van adva a céges motor, vigyáz rá. Főleg, hogy a márkaszerviz jó pár esetben próbált kibújni a garanciális kötelezettség alól.
Ne vedd sértésnek, de lassan kezd elmenni ez az egész beszélgetés Honda topic jellegűvé. Ha dicsérni kell a márkát, jön a fejbólogatás, meg az egyetértés, ha meg valaki ellentmond a 'sohanemromlik'-nek, akkor az nem igaz, nem releváns tapasztalat, az nem úgy van, saját hibából romlik el, olaszból behozott gép.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
Burt1793
veterán
Nem, ez pontosan az én véleményem, csak nem ment át, mert nekem SH-m van. Hozzátenném, hogy nem is tudom szidni a többi típust, de még a többi Hondát sem, mert egy-egy próbánál hosszabban nem volt nálam más, csak a mostani és az elődje (ami most neked van).
Olyan ez, mint a benzines fűnyíró, amit azért vesz az ember, hogy heti egyszer menjen mondjuk 2 órát a saját kertjében. Egy cég, ami kerteket nyír, nem azt a fűnyírót fogja megvenni, hanem a 200 köbcentis, Honda motoros, japán, 6 lóerős gépet, ami négyszer annyiba kerül, mint egy OBI-s valami. Hülyéskedek, de ettől függetlenül szerintem igazam van. A fűnyírókat nagyjából ismerem, a Honda motor ott tényleg fél siker. Az más kérdés, hogy a robogóhoz semmi köze.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Sima, átlagos jármű. Ezt írd be egy Honda topic-ba, meg fognak keresni, és lehugyoznak. Amúgy tényleg az, ha új motorokat nézzük, egyik sem jobb a másiknál, mindegy a márka. A használt gép meg erősen karbantartásfüggő. Attól, hogy Honda, az elmaradt olajcsere után ugyanúgy megkopik a nika, mint mondjuk egy Piaggio-nál.
burt,
Aggregátban is jó a Honda. Haver ilyeneket ad bérbe,meg javít,a múltkor láttam, hogy csak Honda van nála, rá is kérdeztem, hogy Hondabuzi-e vagy. Röhögve mondta, hogy nem, csak jelenleg ez a legjjobb.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13920 üzenetére
Miért nézel Hondás topikokat?
Egyszer volt szerencsém Windows Phone-os topikhoz (Lumia 930), ahol a szart dicsérték és szándékosan próbálták elmaszatolni a hibáit (nekem is volt olyan telefonom), szomorú. Nem érzem magam Honda fan-nak, de ami jó, az jó, szóval nem fogom szidni[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz csongi #13888 üzenetére
Kérdésként tettem fel.
Nálam elvileg majdnem 2.4dl/szár.
Mert konkrét mennyiséget nem tudott senki sem mondani.
Összetolom a szárat és elvileg 2.4dl olaj megy bele száranként.
Tegyek bele kevesebbet? mert a kanyarokban nekem is b@szottul
táncol,instabil a kormány.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
-Mosquito-
őstag
Látom megy a szájkarete megint, miért nem gurultok???
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13926 üzenetére
Melyik típus ez pontosan?
Szerintem nem szabad tel önteni a szárat.
A henger tartalmát ki lehet számolni, ha a magasság amit megadtak, abbol megint ki lehet számolni, hogy mennyi a folyadék amit bele kell önteni. -
balazs1011
aktív tag
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #13927 üzenetére
Mert én nem akarok elég a heti 5 nap. De nincs itt semmilyen szájkarate, csak a véleményeket ütköztetjük. Erre is való a fórum, nem?
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13930 üzenetére
195+-3cc villánként. Ez az USA modell. Nem hinném hogy az UE verziónál ez másképpen lenne,
-
-
balazs1011
aktív tag
válasz csongi #13932 üzenetére
és azt a bizonyos légrést hogy hozom össze?
vagy elég csak beletölteni a z olajt?
Összetolt szárba 1.95 dl olaj, majd visszahúzom a
króm szárat, beleteszem a rugót és becsavarom a teló végébe a csavart?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13934 üzenetére
A légrést nem tudom.
Én össze tolom, fejre állítom és úgy öntöm bele az olajat. -
miresz
veterán
Piaggio blokkba milyen olajat ajánlotok?
-
dugynok
senior tag
-
dugynok
senior tag
-
Grillo
senior tag
Na, kicseréltem a meghajtás olaját, hát, színéből/állagából nézve ráfért. Mondjuk a kézi könyv is 24 ezernél írja, pont ott is van óra szerint. De azt hiszem, a következővel nem várok ennyit.
Könyv 1,1 dl-t ír, olyan 90 ml körül jött le, plusz az elfolyt és csöpögött anyag, úgyhogy kb. rendben is volt a mennyiség.Más. Könyv azt írja, hogy 5w40-es motorolaj kell a blokkba. Most az öreg 20w50-est tett bele, valami Elf ásványit. Sikítsak, és cseréljem azonnal, vagy meglássuk?
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #13943 üzenetére
Sikítsál. Hidegen az a 20W durván sűrű, ill. 50 az meg melegen is.
A gyári előírástól eltérni csak különösen indokolt esetben "érdemes",
de akkor is csak ésszel. Majára mondták pl. hogy az 50-es olaj majd
jó lesz, mert már kopott a henger. Hátööö: nem igazán szerette, ette.Nem tudom a 125-ös Scara mennyire pörgős. De 20W50 ásványi?
Szerintem cseréld le. Madisonba kell 15W50. De hidegen brutális az
olajnyomás vele, szóval gyanítom, hogy nem tökéletes a kenés sem.
Persze nem vagyok tribológus-mókus, szóval hagyom gyárilag.
(Olajszigetben néztek, hogy mibe lesz ez a 4L olaj, vmi Ducatiba?)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen