Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    válasz gyurkikrisz #34984 üzenetére

    Ha a te neveden van a telefonszám és arról hívod fel őket, akkor a személyes adataiddal tudnak még azonosítani. A kérdés, hogy a vásárlás óta változott-e pl a személyi igazolvány számod, vagy az állandó lakcímed. Ha nem tudod a jelszavadat, még érdemes felhívni őket.

    (#34989) apaszka:
    Adatvédelmi szempontból igencsak kifogásolható a te hangrögzítésed. Mert amíg a Telenor hitelesítetten jogosult a hangrögzítésre, tárolásra, kezelésre, addig te nem.
    Náluk csak az illetékesek férnek hozzá, nem a takarító, vagy szakács fog panaszt kezelni, nem fognak röhögni az ügyfélen, vagy éppen az ügyintézőn.
    A te hangrögzítéseddel nincsen biztosítva a hitelesített adatkezelés. Nincsen biztosítva, hogy mikor mutatod meg a haveroknak, vagy töltöd fel a jutúbra. Innentől kezdve ne lepődj meg, ha az ügyintéző azonnal bontja a vonalat, ha szólsz neki, hogy rögzíted a hívást. Ha nem szólsz, azzal pedig az ő személyes jogait sérted meg.
    Fölösleges rögzítened a hívást, mert ha panaszod van, kivizsgálják, visszahallgatják. Te pedig kikérheted a beszélgetést, ha nem értesz egyet és ki is fogják adni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés