Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Jogász topic

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-11 07:27:19

LOGOUT.hu

A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24153) daninet


daninet
veterán

Sziasztok!
A mikrós internet szolgáltatóm (végre) megszegte az ÁSZF-et így szerintem kötbérmentesen megválhatok tőlük. Légyszíves nézzétek át a felmondó levelemet. Mit írjak még bele.
itt az ászf ha valaki bele akar olvasni

Tisztelt Deltanet!
Szerződésszámom: ----, cím
A Deltakon Szolgáltatói és Kereskedő Kft. (továbbiakban Deltakon) többszöri bejelentésemre sem hárította el a hibát, mely egyértelműen jelen van a hálózatukon és sem légköri sem fizikai akadálya nincs annak, hogy a szerződésben foglaltaknak eleget tegyenek.
A Deltakon Kft. az alábbi pontokban mulasztotta el az Általános Szerződési Feltételeket teljesíteni irányomban:
6.1.1.4. A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valós, érdekkörébe tartozó hibát kijavítani.
A hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát.

A hibát első alkalommal 2022. Június 26.-án jelentettem be melyre jellemzően cégük még aznap vagy másnap telefonos vagy emailes megkereséssel reagál. A megkeresés hiánya számomra azt feltételezi, hogy a hibáról tudnak, de jelenleg nem tudják vagy nem akarják elhárítani. Hogy biztosan elkerüljem a félreértéseket 2022 Június 29. Szerdán a hibát ismételten bejelentettem amire ma harmadik napja szintén nem kaptam választ. A Deltakon Kft. ezzel megsértette az ÁSZF 6.1.1.4 pontját.
A Deltakon Kft. számomra Microhome XL díjcsomagot adott el melynek elméleti maximum sebessége 30/8mbps, garantált sebessége 15/4mbps. Az oldalukon nem találtam meg a frissített ÁSZF-et ezzel a csomaggal kapcsolatban, az ÁSZF 100. oldalán MicroHome 2019 XL néven 25/7 és garantált 13/4 csomagként jelenik meg.A Deltakon Kft. többszöri megkeresésem ellenére sem oldotta meg a sebesség problémát.
A problémát régóta észleltem és annak mérésére az Nemzeti Média és Hírügynökségi Hatósághoz (NMHH) fordultam segítségért. Az NMHH egy szerződés keretében rendelkezésemre bocsátott egy mérőeszközt ami az önök hálózatának minőségét figyeli.
Az önök által szolgáltatott kapcsolattal egyértelműen terheltség függvényében sebesség problémákkal vannak, így napközben néha a 1mbps sebességet sem éri el az internet sebessége, mely a csomagomban garantált 8mbps alatt van (de még az ÁSZF régi csomagja szerint sem felel meg). Az önök által szolgáltatott kapcsolat napközben sok esetben egy egyszerű videohívásra sem volt elégséges.Az Önök routerére az utóbbi pár napban csak és kizárólag az NMHH mérőeszköze csatlakozik, egyéb eszköz nem terhelte az internet kapcsolatot.

A hullámzó mérési eredmények egyértelműen mutatják, hogy éjszaka a kapcsolat sebessége megfelelő (ezzel bizonyítva a rálátás megfelelőségét), de napközben használhatatlan sebességre csökken.A Deltakon Kft. elmulasztotta az szerződésben szereplő minimálisan garantált sebesség szolgáltatását.
Ezen levéllel a szolgáltató oldaláról a szerződés megszegése miatt annak kötbérmentes felmondását indítványozom.
Kérem a Deltakon Kft.-t a végszámla elküldésére és az eszközök leszerelésének indítványozására. Amennyiben lehetőség van rá szeretném a fém árbócot amit kollégáik telepítettek megvásárolni önöktől. Ez az árbóc vízhatlanul beépítésre került a tetőszerkezetembe és csak roncsolásos bontás árán lehetne eltávolítani onnan. Úgy gondolom hogy Önöknek is egyszerűbb, ha nem kell kibontani, csak az eszközt szerelik le róla. Kérem az árbóc árának hozzáadását a végszámlához.
Mielőbbi válaszukra számítok,

Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Jogász topic
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.