Nem tudom, hogy milyen csomagtartóról van szó!
Retro
Nem tudom, hogy milyen csomagtartóról van szó!
Retro
Ellenőrzési sorrend:
Biztosíték, töltésjelző izzó (ég, nem ég?), vezetékek passzossan álljanak, szénkefe.
Utána majd mondom.
Retro
Biztositok jok, a lampa is az csak akkor alszik el ha raadom a tompitottat,
amit megtudok nezni az a vezetekek meg a szenkefet. De a szenkefet hogy tudom megallapitani h jo e ?
Ma is volt egy kis...
Most csak egyedül voltam "nagygéppel"
Retro
Ha nem alszik el, nincs töltés. Szénkefe, megnézed, hogy hozzáért vagy sem, leveszed a tartót és ellenőrzöd a hosszúságát.
Retro
tudna valaki adni valami robbantott abras kepet a szenkeferol, vagy valami szetszedos abrat
Üdv!
Hohhó, még egy 251-es! Jó választás volt, én legalábbis nem csalódtam a típusban. Ha karbantartod, örök darab lesz!
Sok-sok balesetmentes kilométert a mocihoz!
Remélem, ez a topic nem megy át a 250-esek és a 251-esek nevetséges szurkálódásába, mint az emzéklub pont hu...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Akksi nélkül ezek a motorok nem működnek, max nagyon magas fordulaton, de üzemszerű használat mellett nincs szikra anélkül.
Én nem mondanám egyértelműen, hogy nincs töltés. A fesz megvan, ekkora fordulaton ez simán jó! Nem lehet, hogy töltés még csakcsak lenne, de az akksi nem veszi fel (az áramot), és ezért merül le állandóan?
Mérj egy feszt az akksin üresjárásban, szóval amikor nem jár a motor, és nincs rajta a gyújtás. Aztán mérj úgy is, hogy rajta van a gyújtás, majd végül úgy is mérj, hogy ráadod a világítást. Ha sokkal 12V alá megy, akkor az akksigond is lehet. Az, hogy az akksid új, semmit sem jelent, én 2 zsír új(!) akksival is megszívtam, egy szezont se mentek el kb. Nekem sem töltött rendesen a motor, és most egy 5+ éves kidobott akksival van rendes töltésem...alapjáraton is megvan a 14V, világítást ráadva nem áll le a motor, rendesen működik a riasztóm - nem is ragozom, az akksigondot ki kellene zárni!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Ott van Retro képén a 21- es. Jó szerelést.
Hát én sok hibáról és tünetről olvastam már az utóbbi pár évben,de ilyet még sosem.
Ráadod a világitást és akkor elalszik a töltésjelző?
Hát ez érdekes.
Amúgy meg ha az a feszmérő az akkut méri,akkor a töltéseddel ilyen szempontból nézve nincs baj,hisz 14,2V az nem rossz érték.
Viszont a töltésjelző lámpa működése nem kicsit rejtélyes.
Milyen fesszabod van beszerelve?
[ Szerkesztve ]
szenkefet neztem kb meg 3/4 jo szepen hozzaer, a biztiket meg atcsiszoltam es meg mindig vilagit a piros lampa
Félve kérdezem, akku jó?
Retro
Hát ha most gyengült is de tavaly 100% hogy jó volt és akkor is ez volt a baja
Akku feltöltése amivel folytatni kellene!
Retro
A bekötés jó egyáltalán? Ha nem lenne töltés, akkor bekapcsolt világítás mellett is világítana a piros lámpa. Ez tényleg rejtélyes, szerintem is.
Itt szerintem összetett hibával állunk szemben: rosszul bekötött visszajelző + rossz akksi.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Az aksit kb 2 hetente töltöm
Mmeg olyan probléma van hogy ha behúzom a fékkart akkor világít a féklámpa de akkor is amikor nincs benne a kulcs!! Szóval rosszul vannak bekötve a dolgok??
Ezt már írta itt valaki (talán épp Te), és szégyen, de most meg nem mondom, az enyém milyen, 90%, hogy csak gyújtással világít a féklámpa.
De ahogy olvasom, amiket mondtál, szerintem ott a bekötést is át kellene nézni. Kábelek csatlakozását, oxidos-e, ilyesmiket mindenképp. A töltés véleményem szerint jó - a motor részéről.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Ma átcsiszoltam a sarukat azzal már nincs gond csak a bekötéssel..
Igen én mondtam anno hogy világit gyújtás nélkül is
akkor ez még egy rejtélyes dolog ezen a motoron
És ez mindig így volt, hogy állandóan lemerült az akksi? Mert ha nem, akkor én tényleg nem értem...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Nem régóta van nálam és igen ez a második aksija már
sdavic01!
Megválogatod hogy kivel állsz szóba,vagy csak elkerülte a figyelmed hogy kérdeztem tőled valamit.
Nem probléma ha átnézel rajtam,csak jelezd és akkor az ember nem töri magát feleslegesen
Na, ez legalább logikus. Bekötést nézd át egy megbízható kapcsrajz szerint, aztán gondolkodunk tovább...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Biztos csak elveszett a sok komment között.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Ne haragudj de ezer felé állt a fejem!
Az van hogy ráadom a gyújtást beindítom a motort és bárhogy pörgetem nem alszik ki a piros visszajelző csak akkor alszik ki ha ráadom a tompítottat. Az a feszmérő a kormányon az aksira van kötve hogy lássam mindig mi a helyzet mert okos döntésnek véltem beszerezni egy ilyet amikor ilyen gondok támadtak kb már egy éve.
Szerintem gyári feszültségszabályzó van.
Köszöntem!
Karbantartom rendesen
Most szereltem rá egy Krauser csomagtartót, nyárra pedig jönnek rá a dobozok, és 5-en motorral nekivágunk Erdélynek
120-ért vettem, egy jóbarátomé volt, aki sajnos meghalt, a motort most vettem meg a családtól, jól ismertem őket, ezért kaptam meg ennyiért.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
féklámpa csak gyujtásra hajtva van minden etz-n. ha nálad van gyujtás nélkül is,akkor ott elkötözgetés van,és az is megeshet hogy ugye gyujtás nélkül is áram van a mociban,ezért az aksit leszívja valami. Azt a mocit én alaposan átnézetném egy villamossági szerelővel aki már csinált etz vezetékelést.
BAZINGA!
Hát ez a visszajelző ez nagyon fura
Ha nem inditod el a motort csak simán gyújtást adsz rá,akkor mennyit mutat a feszmérőd és mit csinál a visszajelződ?Iletve ha ilyenkor továbbkapcsolsz a világitásra,akkor mi történik?
ez mind szep es jo de ebbe a "varosban" nincs olyan szemely
Ahogy látom te vagy a gonosz. (666)
BAZINGA!
Pontosan
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Most olvastam rendesen vissza.
Igazad van,ott bizony nem kicsit van elkötve valami ha gyújtás nélkül is van féklámpa.
hát az etz-k bírják,csak nafta legyen és irány egy másik városka/megye.
valami elkötés lehet ott,ha ráadod a világítást járó motornál akkor sem aludna ki a töltésjelző ha töltési gondok lesznek.
lehet hogy ez nem segít,de a gyujtáskapcsolónál is rásasolnák a csatlakozókra
BAZINGA!
alaphelyzetbe kb 12,0-12,4 kozott szokott lenni attol fugg mikor toltottem fel.
Ha raadom a helyzetjelzot akkor tovabb csokken kb 11,5re, aztan megyek tovabb tavolsagira megy 11,0-10,8 korulre. ( ez mind allo motor mellett )
Azért egy Mz nem egy atomreaktor szintű valami.
Egy minimális elektronikai tudással simán áttudja valaki nézni,főleg annak tudatában hogy nagyon jó kis kapcsolási rajzok vannak a neten.
Egy villanyszerelő,akinek van némi kreativitása is vagy bárki műszaki ember aki szeret foglalkozni az elektromossággal.
majd holnap atlesem hatha en is meglatom rajta az elkotest
na igen ez meg a másik hogy kapcsolási rajzok vannak a neten bőven,még egy villanyszerelő is rátud nézni.
BAZINGA!
Számomra egyértelmű hogy akkor nem a töltéseddel van baj,hanem egyszerűen valami elkötés van,hisz a 14,2V a fényképen azt mutatja hogy van töltés.
A feszültségcsökkenés mértéke szerintem elfogadható.
Szóval szinte 100% hogy kötözgetési gondok vannak ott,nem töltési
Még egy kérdés.
Vezetékelés gyári?
holnap remelem tudom orvosolni a problemat mert kicsit muszaki ember vagyok
Ez jo kerdes de mivel jelados a gyujtas lehet bele lett nyulva
orvosold mert talán ha ez a legfontosabb visszajelző a mocin
BAZINGA!
Talán még ez a 2 a legértelmezhetőbb kapcsolási rajz.
Ezt én "magyarositottam"magamnak,de megosztom veled
Koszonom szepen, holnap jelentkezem h felrobbantam e
A hírt szomorúan hallom.
Az ár korrekt, sőt, azt mondom nagyon jó áron kaptad meg, nem beszélve arról, hogy leinformálható a motor, na azt nem lehet pénzben mérni.
Az erdélyi túra az király lehet, készítsd fel a vasat, és nem lesz gond!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Én nem vagyok megelégedve a mért értékekkel. 11V alá esik, az akksi sem lehet valami acélos. Nekem volt, hogy 10,5V körülre esett vissza gyújtáson, be se tudtam indítani...
Továbbra is úgy gondolom: rossz bekötés + rossz akksi a probléma forrása.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
na közben nekem is bevált a maszek tömítésem,nem szórja már az olajat pedíg megzargalásztam a mocit rendesen
Ráadásul a futár is szólt hogy holnapra itt a főfékhenger
BAZINGA!
Most jön a szezon lesz egy hibátlan géped .