Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1351) korte019


korte019
tag

Most kezdtem el én is a szériát, hogy megjelent a PC verzió. A port szerintem elég jó lett, nincs egy extra gépem de simán megy full HD-ban minden röcc nélkül. Eddig nem tapasztaltam semmi hibát. A kör menüt meg át kell állítani PC re és akkor nem lesz karos.

(#1352) sp8787 válasza Scholes9 (#1350) üzenetére


sp8787
addikt

Dehogy felhasznalobaratabb. Az csak egy illuzio mert egyszeruek mint a faek itt meg kapkodod a fejed mennyi minden van. Tudom mert pont igy voltam vele.

Egyebkent ez nem ugy mukszik am ,hogy huha Monster Hunter na akkor uccu neki huntereljunk monstereket.Ott a gyakorlopalya es szepen be lehet gyakorolni mindent. En annakidejen kivalasztottam 2 fegyvert es bementem szepen gyakorolni.

ITT meg ITT erdemes keregelni.

(#1353) DaveHutt válasza Scholes9 (#1350) üzenetére


DaveHutt
őstag

Mármint az a DS3, amiben az első boss gond nélkül legyaláz? Ez a játék fogja az ember kezét, a DS3-hoz képest.

(#1354) Pahli válasza Yodamest (#1346) üzenetére


Pahli
tag

"Egy Vaják 3 vagy Sötét Lelkek 3 miért nem áll 50%-ra akkor?" de most ez hogy jön ide? RedEngine olyan brutális fejlesztői multikörnyezet, hogy kb. van egy olyan menüpont hogy export to: pc, ps, xbox stb.
DS. Az első 2 rész nagyon rosz volt pc-n. A Prepare to die annyira büntetett, hogy a community peccselte játszhatóvá a gámet, mégis 89% a steamen, ezért írtam, nem érdekelnek a steam statisztikák, szóval lehetne 1%-on is a játék, nem lenne releváns, nem érdekel, hogy a sok zombi megnéz egy ign videót, hogy megtudja mi legyen a véleménye.
Egyszerűen nem értem meg, hogy miért rossz a PORT, amikor fluid a játékmenet, nincs benne semmi game-breaking bug, hiba, gliccs. 40+ óránál még nem találkoztam 1el sem. Nem crashel a játék. Az meg hogy leesik 55 fpsre a 60ról JEEZ, refundot a népnek!!!

Tudom mi itt az emberek problémája, mert pc-n nem fut olyan szépen mint egy ps-en a játék és akkor redditet nem lehet habzó szájjal teleszarni hogy PC MASTER RACE. Azt belekötnek egy portba.

"hát izé szar a játék me leesik az pfs 59re"

(#1355) korte019 válasza Yodamest (#1346) üzenetére


korte019
tag

Szerintem ezt embere válogatja. Van box meg ps kontrollerem is, felváltva használom a PC-n, de pár autós játékok kívül mindig billentyű egér kombóval tolom. Pl a DS szériát ps kontrollerel toltam végig de egy Assassis Creed-et egyszerűen nem tudok velük mert nem áll kézre nekem.
Teljesen egyén függő. Nem kell rá vezetni a PC-s vérszemre.

(#1356) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Na megvettem a játékot. Életemben nem hallottam róla, szóval előre is elnézést, ha sok baromságot kérdezek. Majd végigolvasom a topicot, hogy kevésbé fárasszalak titeket. :D

(#1357) DaveHutt válasza ForRedGlory (#1356) üzenetére


DaveHutt
őstag

Üdv köreinkben, vadász! Hülye kérdés nincs.
Részemről 2 hétre megint letudva a vadászat, Teostra Gamma értelmes darabjai (sisak, kesztyű, csizma), Drachen Set kikovácsolva. Tartalékban még 3 Teostra Ticket, ha megjönne a Code:Red.
Behemoth múlt héten ment, muszáj voltam full heal wide range snssel menni, annyira nem ismerték ki a random csapatok. 1 hét után kezdték kapizsgálni, addigra nekem ki is fújt.
AT Teostrán meglepődtem. Kétszer oneshotolta egymás után az antiTeo íjászomat, válthattam Lance/SnSre.

(#1358) Adam_Shepard válasza Scholes9 (#1350) üzenetére


Adam_Shepard
addikt

külön kategória a 2 stílus.

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#1359) Yodamest


Yodamest
addikt

Na tegnap eljutottam odáig a storyban, hogy már high rank questek jönnek. Megy a nyomozgatás ezerrel, de érzem, hogy valami brutal monszta fog szembejönni hamarosan. :)

A hammert lehet leváltom egy switch axera, most megtetszett. Egyik legkönnyebb fegyónak tűnik, lényegében ha feltöltődött a csíkja akkor váltasz greatsword üzemmódba és ha lefogyott a csíkja akkor használod az exet, ennyi. Ráadásul nem ütésenként tölt fel a csík mint a longswordnél, tehát még betalálnod sem kell vele, magától töltődik. A kard módban pedig nem idővel csökken, mint mondjuk a dual blade charge módja, hanem csak ütésenként szóval szépen be lehet osztani biztos találatokra.

A PC-n rossz futás egyébként sokak szerint a denuvo védelem miatt van, híres arról, hogy borzalmasan lezabálja a processzort. Rivatunerrel meglestem, legtöbb esetben 90-100%-on megy a profihasználat nálam is. 4,5GHz-es I5-öm van, szóval azért nem gyenge proci. De most hogy a volumetric renderinget, ami a köd effektust csinálja kilőttem, így már nagyon szépen stabilan fut 60fps-en, igaz csak fullhd-n. (4K-s a monitorom egyébként, de 4K-ba összepisálja magát a gépem ennél a játéknál :/ )

(#1360) tonermagus


tonermagus
aktív tag

Sziasztok!

Én tegnap vettem meg a PC-s verziót nyaralásról visszatérve :D
Semmit nem tudtam előtte a játékról, csak azt hogy létezik. Szerencsére kellemes meglepetés volt. Jelenleg még csak 3*-os Questeket kapok. Most öltem meg egy large monster halat a mocsárban a második területen, 3-as szintű vagyok. Első hülye kérdés: messze még a vége? Remélem hogy igen :D

Amire még nem jöttem rá:
- Mire jó az Investigation? Csak ismételhető Questek véletlenszerű lootért? Ezek soha nem fognak elfogyni? Jelenleg kb. 50 db van. Mindegyik mellett van egy számláló, hogy mennyi próbálkozás van még. Párat megcsináltam, de ugyanúgy ott maradtak (gondolom csak a számuk csökkent).

- Az Armorokhoz tartozó skilleket hogy tudom fejleszteni? Vagy még nem tartok ott?

- Fegyvereknél pl. az, hogy Element Water 90 mit jelent? Jelenleg Dual Blade-el tolom, tetszik, egyenlőre nem tervezem lecserélni. Sokkal mókásabb mint 1 percenként ütni 1-et :D

- Pontosan mi is a folyamata a elfogásnak? Mert még nem fogtam fel teljesen. Azt vágom hogy le kell gyengíteni, bár mindig félek hogy túlütöm és meghal, honnan tudom meddig kell csépelni? Mire jó a Tranq bomb? Kell-e egyáltalán a folyamathoz? Mert úgy rémlik egyszer úgy fogtam el véletlenül egy monstert, hogy eléggé le volt gyengülve és aláraktam egy Shock Trap-ot. Vagy Ti hogy csináljátok? Mi a tuti? :D

Összességében a játék tetszik, szerintem el fogok vele bénázni nem kevés időt. Olvastam itt a fórumban, hogy vanna raid-ek? Ez komoly? Hogy kell elképzelni?

Ami viszont nem tetszik: Elég maximalista vagyok, és itt őrült sok quest van. Main quest, opcionális quest, online quest, investigation (ami nem tudom hogy valaha elfogy-e) registered/critical questek, bázisépítős questek, arena, stb. Szerintem ez már kicsit sok.

[ Szerkesztve ]

(#1361) Yodamest válasza tonermagus (#1360) üzenetére


Yodamest
addikt

a kimaxolás az valami 150-200 órára tehető kb

(#1362) BOBAKILL válasza Yodamest (#1361) üzenetére


BOBAKILL
őstag

A végigjátszása lehet annyi, de a kimaxolása az jóval több. :) SP8787 mester kimaxolta platinára ps-en, ha akarja majd leírja hogy mennyi idő volt neki. :D

(#1363) sp8787 válasza BOBAKILL (#1362) üzenetére


sp8787
addikt

Nekem 415 volt de sztem jol tippel mert mostmar vannak ezek az eventek amik nagyon megkonnyitik.
De nincs olyan ,hogy kimaxolas. :) Az "orultek" meg mindig ezt nyomjak egyebkent tippem nincs meddig. Ha tenyleg tippelnem kellene akkor a Code Vein-ig minimum mert ezeket a joembereket nem erdekli a Sekiro. Vagy a Nioh 2-ig. :D

[ Szerkesztve ]

(#1364) DaveHutt válasza Yodamest (#1359) üzenetére


DaveHutt
őstag

Nem lövöm le, brutál lesz a HR.:)

(#1365) DaveHutt válasza tonermagus (#1360) üzenetére


DaveHutt
őstag

Küldetésfajták Resource Centerben: Bounties (küldetések közben teljesíthető feladatok extra cuccokért, ezeket regisztrálni kell, és öt lehet aktív egyszerre, meg a heti bountiek), Investigation (extra bónuszos küldetés, az ezüst és arany jutalom ritka materialt dob nagyobb eséllyel, későbbi játékban csak így lehet ritka gemeket farmolni), és Delivery (matit kell szállítani különböző előnyökért: új táborhelyek, stb.). Ha Expeditionben kergetsz egy szörnyet, ott el tud szökni, bármilyen questben, legyen az Assignes, Optional vagy Investigation ott nem.

Skilleket nem lehet fejleszteni. Úgy tudod elérni a kívánt/max szintet, hogy armorból és decorationből összepakolsz annyit, ahány szintet tartalmaznak.

Elfogás menete: addig ütöd a monstát, amíg el nem kezd keményen sántítani, és ami megbízhatóbb: a térképen az ikonja felett egy koponya kezd el villogni. Ilyenkor megy az utolsó Areába, és ilyenkor fogható el könnyen. Tranq Bomb ahhoz kell, hogy gyorsan elfogd, általában kettő elég nekik. Leteszed a csapdát, és altatóbomba rá, vagy ha époen alszik a szörny, akkor először bomba, majd csapda is lehet a sorrend. Ha nem teszel bombát rá, meg tud szökni a csapdából. A legtöbb nagy szörny meg is szökik nélküle.

Questek: idővel mindet érdemes megcsinálni, mert mindegyik ad vmi bónuszt.

[ Szerkesztve ]

(#1366) warfernom


warfernom
tag

Rifle vagy is lövö fegyverrel le lehet szakitani a farkát vagy a szarvát? Vagy a legyőzése útánni lootban meg kapom? :))

Jbl Extreme, Corsair Scimitar & K70, Nzxt52

(#1367) tonermagus


tonermagus
aktív tag

Hát összetettebb a játék mint gondoltam. Illetve nekem most esett le, hogy ez egy Final Fantasy játék :D Lol :D

Többen írtátok, hogy vannak HR100-as karakterek. Az nem semmi. Eddig 13 órát toltam bele, de csak 4-es vagyok. Bele sem merek gondolni mennyit kell farmolni 100-as szinthez. Nem monoton?

(#1368) Adam_Shepard válasza tonermagus (#1367) üzenetére


Adam_Shepard
addikt

Írhat bárki bármit, a játék kurvamonoton lesz. kb. 150 órával vagyok 50 valahanyas szinten. Amikor előjönnek az ingerült variánsok, ott egy új demineziója nyílik meg a játéknak. Az ilyen 200~500 HR-es játékosok már azon funolnak, hogy 1-2-3 perc alá tolják be a szörnyeket. (ez lesz az arena célja is), lesz pár scriptelt harc is, amit nem tudsz majd ledarálni, azok ilyen 15-20 percesek.

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#1369) Adam_Shepard válasza Adam_Shepard (#1368) üzenetére


Adam_Shepard
addikt

Amúgy meg üdvözlök minden most előkerült hunter, aki PC és PS4 vonalon jött.

Ezen: MHW WIKI a Wikin, igazából minden megtalálható. (melyik szörny mit dob, hogyan, mikor stb.)

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#1370) tonermagus válasza Adam_Shepard (#1368) üzenetére


tonermagus
aktív tag

Köszi a Wiki-t!!!

Most egy kicsit elkeserítettél. Azt már most is érzem hogy farm az egész.

DO
Belépek, feltöltöm magam registered quest-el, és megcsinálom őket. Aztán feltöltöm magam megint registered quest-el, és megcsinálom őket egy opcionális quest közben.
WHILE meg nem unom

És gondolom ez csak monotonabb lesz, majd amikor az álomfegyverhez/páncélhoz farmolom a 20 perces bossokat.

[ Szerkesztve ]

(#1371) Adam_Shepard válasza tonermagus (#1370) üzenetére


Adam_Shepard
addikt

Erdemes a storty vegigtrancsirozni elobb, mert minden side,inv az elerheto utana is. Az ad egy ralatast az egeszre, mert mindent kell majd csinalnod. Amugy a farm is PONT úgy van kitalalva hogy meg elvezetes legyen. Ja es probalgasd vegig a fegyvereket. + ha nehez akkor fel lehet tolni egy sós flaret.

[ Szerkesztve ]

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#1372) tonermagus


tonermagus
aktív tag

Pár kérdés harccal kapcsolatban:

- Dual Blade-nél mitől függ hogy mennyi ideig vagyok Daemon módban? Volt olyan, hogy sokáig, volt hogy csak pár másodpercig "égtem"
- hogy tudok felugrani a hátára a szörnynek?
- illetve PC-n melyik gombbal tudok lőszert váltani? Ezt a körmenüt sem értem még, elég körülményes kezelni harc közben.

(#1373) Yodamest


Yodamest
addikt

Én most szüneteltetem a játékot így 35 óra után, de nem feltétlen a monotonitás miatt, hanem a folyamatos connection error tette be a kaput. Iszonyat szar a játék online felülete, egyszerűen nem működik... folyamat ledobál, ha talál is meccset és mondjuk 4-en öljük épp a monsztát szó nélkül jön a "network error" kidob mindenkit én meg egyedül ott maradok a 4X-es erősségű szörnnyel... nagyon fun.

Amíg a network részét nem stabilizálják én nem vagyok hajlandó elővenni.

(#1374) DaveHutt válasza tonermagus (#1370) üzenetére


DaveHutt
őstag

Farm a játék, de valójában a vadászat öröméről szól. Akit ez megfog, az marad még jóval a sztori vége után is, akit nem, az negy tovább. Egy szörnyvadászat később az 5-15 perces tartományba esik ügyességtől és geartől függően, csak az eleje ilyen nyögvenyelős. Amint megtanulod a fegyvered használni minden környezetben, jóval élvezetesebb lesz.

Emellé vannak heti bounty küldetések, amik minden héten más célt adnak, és 1-2 hetente event küldetések. Én már régóta csak ezeket csinálom. Illetve néha deco farming, ha nincs jobb dolgom.

[ Szerkesztve ]

(#1375) Yodamest


Yodamest
addikt

ki milyen karaktert indított male vagy female? :)

Én így újoncként most csajszit csináltam, a bone armorban iszonyat jól néz ki, mondjuk emiatt sajnálom is lecserélni, mert a többi armorban egyikben sem tetszik úgy már. Azt jól veszem ki, hogy female-nél a bone armort kivéve nyílt az összes fejes, malenél meg rendes fejpáncél formájú?

(#1376) DaveHutt válasza Yodamest (#1375) üzenetére


DaveHutt
őstag

Hímet csináltam, bánom is, mert minden ruhában bámulhatom a férfi popót.:P

(#1377) Adam_Shepard válasza Yodamest (#1375) üzenetére


Adam_Shepard
addikt

Vaal hazak gatya + kirin felso. VAGY. Kirin set.

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#1378) Yodamest


Yodamest
addikt

Thabid streamjét néztem twitchen csak jönnöm kellett dolgozni, pedig kiváncsi lettem volna leöli-e az elder dragont. :F Talán utolsó előtti boss lehet a storyban, tűzrobbanásokat csinál meg ilyenek, de őt is mindig kidobálta a partyból szóval úgy annyira nem mókás. Egyedül meg mondta meg se próbálja annyira nehéz.

Én is most a 3 napba szerintem kezdek egy újat, tiszta lappal, már valamennyi rálátásom legalább van arra mi hogy műkszik és próbálok majd e szerint haladni.

Armorokkal nem tudok zöld ágra vergődni egyelőre, leírom a problémámat:
Most első nekifutásnál a bone armort húztam 10-es szintig, a különöző extra statokkal nem foglalkoztam, de alapjában jókat is ad kivéve az öv, mert nem használok hornt. Na szóval ezeket a nem endgame geareket egyáltalán van értelme húzni? Ezt is 10-nél tovább minek húztam volna, amikor jöttek a high rank armorok amik többet adnak. De ennyi erővel azokat is minek húznám, hiszen úgy is lesz jobb nemsoká, viszont arra már nem fog maradni alapanyagom. Szóval nem tudom ez ilyen ördögi körnek látszik számomra, hogy sose éri meg fejleszteni, mert pont lesz utána jobb stb. Ezt hogy érdemes akkor csinálni?

A másik, hogy nagyon elcsúnyúl a karakter így ahogy halad az ember előrefelé, mert a bone armor a legszebb és utána már ahogy kombinálod össze a dolgokat, nagyon debil lesz a karakter és nem néz ki jól. Itt nincs olyasmi mint a wowban, hogy transmogolni tudod a szetted kinézetét egy másikra, de a tulajdonságait megtartja?

(#1379) DaveHutt válasza Yodamest (#1378) üzenetére


DaveHutt
őstag

A Low Rank armoroket felesleges kihúzni, mert amint High Rankbe kerülsz kezdheted kifarmolni az ottani variánst. A skillek és a resistek számítanak leginkább egy armorben, keresd meg, hogy a fegyverednek mely skillek a fontosak, és olyan armort hordj. Endgame-ben lesz transmog Layered Armor néven.:)

Teostra, akit streamen ütöttek. És általában minden szörny könnyebb egyedül, ha megtalálja az ember a gyenge pontját.

[ Szerkesztve ]

(#1380) Yodamest válasza DaveHutt (#1379) üzenetére


Yodamest
addikt

Szerintem hammer buildet fogok megint csinálni, arra jutottam az jön be a legjobban, a stun egyszerűen kell nekem. Szerencsére a bone armor ad is extra stunt szóval kezdésnek jó is. A hunting hornos övet kell majd valami értelmesebbre cserélnem...

(#1381) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Nincs valami normális kamera beállítás?

Idegesít, hogy a Dark Souls szériát majmolják a harc technikában, de borzalmas minőségben. Ha fókuszálok egy állatra, és elkezdem ütni, akkor simán van olyan, hogy mellé üt vagy az ütés animációval átkerülők a másik oldalára és onnantól nem, hogy visszafordulna a karakter, inkább üti a levegő háttal az állatnak.

Ez tényleg ilyen bénán működik? :( Fókusz módban miért nem folyamatosan az állat fele fordul a karakter?

[ Szerkesztve ]

(#1382) Rony949 válasza ForRedGlory (#1381) üzenetére


Rony949
őstag

Itt a fókusz csak a kamerára érvényes, nem a karakterre. A Dark Souls-hoz pedig semmi köze szerintem. A harc sokkal fapadosabb a DS-nél, itt inkább szimplán a vadászaton van a hangsúly, a DS-nél magán a harcon.

(#1383) ForRedGlory válasza Rony949 (#1382) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ettől még így nem sokat ér számomra és baromi idegesítő is átállni erre a DS után. Kár, hogy normális harcot nem tettek bele, mert ennek a fókusznak sok értelme nincs így számomra.

(#1384) sp8787 válasza ForRedGlory (#1383) üzenetére


sp8787
addikt

Gondolom azert az feltunt ,hogy ez nem a DS. A harcrendszerrel meg semmi gond csak szokni kell. Azt gondolna az ember ,hogy ha valaki jatszott mar a DS-el az tud adaptalodni de ezekszerint nem.

(#1385) ForRedGlory válasza sp8787 (#1384) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Te miről beszélsz? Nekem nem tetszik, ennyit írtam, nem többet. A személyeskedést hagyd meg olyanoknak, akiket ismersz is.... Most nehogy már elkezdjétek magyarázni az ellenkezőjét, azt írtam, hogy a saját véleményem.

Ki beszélt erről, hogy nem tudok adaptálódni? Képzeld, meg tudom oldani a harcot, egyszerűen párhuzamot vontam a Dark Souls és ezen játék között, mert a harcrendszer egyes eleme (fókusz) mindkettőben van. Nehogy már ez gond legyen. A harc lehetne jobb, mert esetleges. Nem vártam el a Dark Souls harcrendszerét,. mert tizedannyian sem játszanák, de azt igen, hogy legalább annyi hasonlóság legyen, hogy ha van fókusz, akkor a karakter is rá fókuszáljon és ne a levegőt csapkodjam a megszakíthatatlan harc animációkkal. Téma részemről lezárva.

Remélem ez nem az a topic, ahol nem lehet negatívat írni, mivel egyből jönnek a keresztes lovagok megmagyarázni az ellenkezőjét annak, amit én látok.

[ Szerkesztve ]

(#1386) sp8787 válasza ForRedGlory (#1385) üzenetére


sp8787
addikt

Vonhattal volna parhuzamot pl. az NHL18-al is ,mivel az is egy masik jatek vagy akar a Tetris-el is. Attol ez meg igy mukodik ,ertsd teljesen jol ha tudod ,hogy kell hasznalni es a sajat igenyed szerint beallitani.

Egybekent vannak ajanlott beallitasok pl. a TY-on..etc. Probalgasd hatha vmelyik bejon.

(#1387) DaveHutt válasza ForRedGlory (#1383) üzenetére


DaveHutt
őstag

Autofókusz tönkrevágja a célzást fegyverrel, különösen a gyenge pontok célzását. Semmiképpen sem ajánlott használni.

(#1388) Yodamest válasza ForRedGlory (#1385) üzenetére


Yodamest
addikt

Én pl. átállítottam a fókuszt "target" fókuszra és az LB-vel egyből a monsztára tudom csapni így a kamerát. Annyit kell csinálnom hogy próbálok mellé, mögé futkosni majd támadás előtt nyomok gyorsan egy LB-t, akkor rápattan a célkereszt és biztos hogy oda fogom bevinni az ütést. Ezt Fenrir Alfa tanácsolta YT-on megtalálod, főleg Monster videói vannak, jó infókat mond a játékról.

Amikor elkezdtem játszani én is egyből a from software játékokhoz hasonlítottam, a harcrendszer eléggé hajaz azokra, viszont nem szabad ugyanúgy kezelni. Itt nem annyira egzakt az egész, a kitérés van hogy bejön, van hogy elsodor a szörny, pedig te vetődtél. Az ütéseknél van, hogy egyszer nem tudok csapni, mert mindig elsodor a szörny, de van, hogy csapkodom közvetlen közelről a hammerrel és hiéba jön nekem vagy állok benne épp az attack move-jában, nem szakad meg a támadásom hanem gyakorlatilag immunitást kapok, nem sebződök, de ütök tovább. Ezért is szeretem pl. a hammert, mert a charge-olt pörgő támadása sokszor sebezhetetlenséget ad és simán engedi, hogy a monszta ütéseibe belepörögjek, nem sodor el, nem sebez.

Szóval sokkal kevésbé precíz a játék mind a fromosok, viszont nem casualabb, mert kb ugyanolyan nehéz. Sőt bizonyos mechanikák miatt én még nehezebbnek is mondom, mert a soulsokban, bloodborne-ban pl. nincs olyan, hogy egy boss konkrétan egy stunlock alatt megöljön, anélkül, hogy bármit tehetnél. Itt sajnos ez egy létező fogalom, megüt a boss, kapsz egy stunt, a karaktered csak köröz a fejével, pofozgatja magát, de mire visszanyernéd az irányítást, jön a 2. támadás és véged van, anélkül, hogy reagálhattál volna. Ilyen azért a fromosoknál nincsen, ott a hibáid sorozata az ami miatt meghalsz, nem pedig egy pillanatnyi figyelmetlenség vagy egyetlen rossz vetődés.

Én mindkét játékot imádom, most nagyon benne vagyok ebben a monszta vadászásban, csak várom már mikor javítja ki a capcom... remélem azért nem kell hónapokat várni, hogy stabilitásban olyan szinten legyen a PC mint a konzolos verzió. Angry Centaur Gaming (ACG) pl. kitett egy reviewet a játékról, de elmondta, hogy a szörnyű network hibák miatt egyszerűen nem hajlandó végítéletet mondani a játékról, mert jelenleg így játszhatatlan a coop és ha a capcom javította csak akkor fog egy rendes kritikát készíteni, amit megérdemel a játék, szóval jah ennyire nagy a baj jelenleg PC-n...

(#1389) sp8787 válasza Yodamest (#1388) üzenetére


sp8787
addikt

Az Xbox-al is gondok voltak az elejen a coop-al ha jol emlekszem.Sztem azt azota rendbe tettek, igy lesz ez a PCvel is sztem.

(#1390) Yodamest válasza sp8787 (#1389) üzenetére


Yodamest
addikt

Hát reméljük, furcsa azért, hogy ezt mindig el kell játszani. A box pedig már igazán nem áll távol a PC-től, nem úgy mint a PS, szóval nem is értem az egészet. Ezt már az első héten fixálniuk kellett volna, nem igaz, hogy nem számítanak rá, amikor már megtörtént egyszer.

(#1391) ForRedGlory válasza Yodamest (#1388) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Köszi a tippet, megnézem.

Amúgy már megszoktam én is az irányítást, de sokat még nem tudtam játszani. A felszínen lévő koszt kapargatom egyelőre. :D

(#1392) Yodamest válasza ForRedGlory (#1391) üzenetére


Yodamest
addikt

hát én kapargattam vagy 40 órán át, most újra nekikezdtem ezzel a karakterrel már hosszú távra tervezek és legalább már kicsit tudatosabban haladok. :)

Más:
Most a körmenüre próbálom rászoktatni magam, (LB hosszan) de nagyon nehezen esik kézre... harc közben az a rossz, hogy amikor a kör menüt válaszom ki a kamera nem forgatható mert azt a gombot használom a menüben is tehát a bal analóg kart... szóval harc közben használhatatlan, max elvonulva egy gógyítást benyomni vagy ilyesmire jó lehet.

Amit nem értek, hogy miért nem lehet csak a D-pad fel, le, jobbra, balra gombjaira egy-egy itemet hozzárendelni? Nem kell nekem 10-12 item mint a körmenün, elég lenne az a 4, de azt legalább magabiztosan el tudnám érni a D-pad 4 gombján. Gyógyításhoz nyomnék pl. egy felfelét, lefelé lenne az élezés, egyik oldal a méreg elleni ital, másik oldal a flashpod, nekem elég is lenne és emellett ott lenne még mindig a hosszú lenyomásnál előjövő sáv rész... ezt nem lehet így beállítani valahogy?

[ Szerkesztve ]

(#1393) DaveHutt válasza Yodamest (#1392) üzenetére


DaveHutt
őstag

Sajnos nem enged ilyet. Viszont tegnapelőtt rájöttem vmire. Menüből item pouch opcióba bemész, és ott tudsz konzolon Y gombbal a cuccok sorrendjét változtatni a vízszintes menüben. Így logikus sorrendet tudsz összehozni (nálam buffok, heal, köpenyek majd csapda a sorrend), így nem kell mindig a teljes item pouchot végiggörgetni. Nagyban megkönnyíti a heal SnS életét.
Radial menü analóg karokra készült, én nem használnám nélkülük.

[ Szerkesztve ]

(#1394) Yodamest válasza DaveHutt (#1393) üzenetére


Yodamest
addikt

A sorba rakást már ismertem, csak annyi a baj vele, hogy tudnod kell merről lapozod merre, mivel oda pakolja be az összes pályán felszedett cuccodat is! Így ha harc közben bekavarodsz és rossz irányba indulsz tekerhetsz keresztül mindenen... jó lett volna egy külön kis menü ennek, amibe ha mondjuk 4 itemet belerakok, akkor CSAK az a 4 item lesz benne lapozhatom bármerre, nem pakolgat oda semmi mást. Sokkal egyszerűbb lenne már ennyitől is.

(#1395) Yodamest


Yodamest
addikt

A PC patch még nem áll sehogy sajnos :( mivel ugyanez a hiba volt jelen az xboxos indulásnál is megnéztem, azt mennyi idő alatt patchelték ki....

Kapaszkodjatok: január 26.-án jelent meg a játék konzolokra, ugyanígy mint most, mindenki jelezte a folyamatos disconnect hibákat és február 1.-én már kijött a MINDEN connection hibát javító szuper patch!!! Ennyi volt, kész. Ráadásul 26.-a egy pénteki nap volt, szóval ebben még egy hétvége is benne volt, így konkrétan 3 munkanap alatt javítottak minden hibát konzolon!!! Azért rosszul esik mennyire lexarják a PC-s játékosokat sok esetben... itt már 8 munkanapja, amúgy lassan két hete várjuk a megváltást, de még csak híre sincs sehol... szerintem örülhetünk ha még idén játszható lesz a coop része a játéknak, csak addigra már késő lesz.

Elgondolkoztam, hogy megvenném inkább PS4 prora, azzal a verzióval legalább foglalkoznak a fejlesztők, csak nem tudom mennyire fut rosszabbul mint PC-n... a playerbase is vagy 10X-ese lenne a PC-nek és működik legalább az online rész is! A PC verzió olyan mintha csak valami skidrow féle tört szutykot odavágtak volna, hogy nesztek toljátok offline patchek nélkül, jó lesz az nektek. PS-en milyen FPS- számmal fut a játék? Nagyon laggos?

(#1396) BOBAKILL válasza Yodamest (#1395) üzenetére


BOBAKILL
őstag

30fps a max sztem. Fat gépen. Pro-n lehet jobb a helyzet. De én 250 óra játékkal a hátam mögött nem nevezném játszhatatlannak, se élvezhetetlennek a 30 fpst. Én konzolra ajánlanám a megvételét egyelőre, főleg úgy hogy brutál gép kell hozzá. Fél milliós géppel már biztos jól elfut, de az online az tényleg rossz, ha mindenki erre panaszkodik.

(#1397) Yodamest válasza BOBAKILL (#1396) üzenetére


Yodamest
addikt

csak tuti ha meg megvenném PS-re kb 3 nap múlva jönne a hír, hogy tökéletesen játszható az online rész, ráadásul még a gépigényét is drasztikusan lecsökkentették az új patchel, sőt még egy high-res textúra pakkot is kiadtak hozzá... annyira tudom ;]

A gépigény része is megosztó, érdekes módon van egy réteg akiknek még potato gépeken is jól fut a játék, semmi bajuk vele, azt mondják jó port... viszont van a többi 80% köztük én is, akik meg gyalázatosnak tartják, hogy egy high end PC-n még csak nem is 2K-ban vagy 4K-ban, hanem sima 1080p-ben IS vissza kell venni pár beállítást és a poén, hogy MÉG AKKOR SEM fut stabil 60 frémmel.... nekem i5 4670K 4.5Ghz procim van, 16GB RAM, GTX 1070 OC VGA, samsung 850evo SSD-n van a játék, szóval tuti kis gép és full HD felbontáson, kikapcsolva a volumetric renderinget és mediumra véve a bevilágítás effekteket SEM fut folyamatos 60FPS-el, szóval mi ez ha nem rossz port?

[ Szerkesztve ]

(#1398) sp8787


sp8787
addikt

Ha vki unja a grindolast kozel 1000USD-ert megcsinaljak helyette.
Monster Hunter World Farming Sercices

jeezzz

(#1399) Yodamest válasza sp8787 (#1398) üzenetére


Yodamest
addikt

Erről eszem bejutott egy történet:

Régen volt itt budaörsön egy Maciland nevű hely, konzolok voltak kiállítva, PS1, N64, és pénzért lehetett beülni játszani 1 órát, az 1 óra játék volt valami 500ft. Az újdonság hatására sokan beültek 1-1 órát játszani, hatalmas lehúzás volt teszem hozzá.... de itt jön az ami miatt ez most beugrott, voltak rafkós kis napbarnított gyerekek akiknek nem volt pénze kibérelni az 1 óra játékidőt, viszont odasétáltak az éppen játszók mellé és a fülébe súgdosták, hogy "én tudom ezt a pályát" "végigvigyem neked?" "hamar megcsinálom" és képzeljétek volt aki kajak odaengedte, hogy az ő pénzén játsszon gyakorlatilag a kisgyerek. Kifizette az 1 órát, de más játszotta le helyette, mire mehetett volna át a másik pályára már nem volt értelme, mert maradt 5-10 perce...

Remélem azért érezhető a tanulság, illetve a meglepően nagy hasonlóság, ezek a fizetett grinderek és a macilandos gyerekek között... egyik persze nagyban nyomja, míg a másik kicsiben, de a lényeg ugyan az a te pénzeden játszik más és mire eléri neked a célt, amit kitűztél már nem lesz értelme játszanod... ty aki elolvasta.

(#1400) Yodamest


Yodamest
addikt

reggel jött a patch:

Status Update: Connection Error Issues
August 22 - MHW_CAPCOM
The following fixes have been made in regards to the connection issues:

- Fixed an issue where error messages would display and kick players offline when searching for online sessions.
Also readjusted the matchmaking function to make it easier to find an online session via "Search for an Online Session" > "Matchmake".

- Fixed an issue where error messages would display and kick players offline after having joined an online session.

- Fixed an issue where error messages would display and kick players offline while playing multiplayer.
This adjustment reduces the number of occurrences, though it does not completely resolve the issue. We will continue to investigate this matter.

- Fixed an issue where the error message "E_FAIL : hr" would display and the game would crash when switching to full screen mode.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.