Hagyjatok a mobil szolgáltatókkal.
Most voltam legalizálni (adat egyeztetni) két szolgáltatóná.
A Telenornál tömeg, egy kislány szaladgál egy tablettel, hogy online megcsinálja, ha ott a telefon, de sajna nem működött a rendszer. Aztán működött, az asszonyét megcsinálta, én meg kivártam a sorom. Addigra volt 3 sorszámom, mert aki feladta, azoktól begyűjtöttem
Ripsz-ropsz mindent megcsináltak, adtak róla papírt. Várni azért kellett, mert egy párnak adtak el 2 telefont, mi fél óráig hallgattuk a dolgokat, hogy mire van szükségük , mire nem ...
Egy bácsinak előttünk gyorsan eladtak egy új kártyát, mert ami telefonszámot emlegetett,hogy az övé, az már nem volt a rendszerben Megkapta a régi számot. Mondom az ügyintézőnek, hogy az enyémet is lecserélhetnék (az új kártyás csomagok percdíjai sokkal jobbak). "Nem lehet, csak ha új kártyát és számot veszek".
Másik szolgáltató, Voda, Meglepődtem, mert éppen nem volt senki, adatok majdnem stimmeltek, mert a régi személyigazolvány számom volt meg nekik. Mondom írjuk át. "Nem lehet, az a mező inaktív nálam!"
Papírt nem adtak róla, de leellenőrizte az új személyigazolvány számomat és én voltam
Röhely. Pontosítják az adatokat, de nem tudják javítani.
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"