Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14451) darvinya válasza frovery (#14449) üzenetére


darvinya
titán

Egységesítés, ennyi semmi több.

(#14450) Kezdő vagyok

Mivel W95/97 és Alcor 2800 ugyanaz ezért hibáik is nagyon hasonló.
Ha már média lejátszó a főszempont, akkor Android/Linux-is gép.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#14452) Panthera


Panthera
őstag

Sziasztok!

Beleolvastam az elmúlt pár hétbe, látom, hogy másnak is van vételi problémája. Kb. 2 hete jelentkezett az, hogy egy darabig egyik tv-n se volt jel. Most a 3-ból 2 nem jó, csak 1 működik rendesen.

Az én tv-m vétele már hétvégén se volt jó. Az újrakalibrálás annyit segített, hogy a csatornák egyik fele bejön úgy-ahogy (a többi meg se jelenik a listában), de előbbieknél a jelszintek az 50%-ot se érik el.
Megnéztem azt a tv-t, amit kevésbé használunk, na az se volt jó. Ott is újrakalibráltam, erre ott meg a másik fele jön be a csatornáknak, amik az én tv-men hiányoznak.

A csatornakiosztás alapján előbbi tv-n a C, utóbbin az A és B multiplex jön be. :F

(#14453) bendegruz válasza Panthera (#14452) üzenetére


bendegruz
őstag

szerintem az antennádat kéne beállítani
de én annyira nem értek hozzá

Asus Rog Strix Scar III

(#14454) darvinya válasza Panthera (#14452) üzenetére


darvinya
titán

Ha több készülék van egy leosztott jelnél, és ebből működik valamelyik.
Akkor ott az osztással van gond, mert, ha adótoronnyal lenne a gond, akkor egyiknél sem működne.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#14455) allfinanz


allfinanz
senior tag

Erdekes, hogy a Hello Digital Budapest (leanykori neven AM-Mikro) DVB-C rendszeren sugaroz. Ennyi erovel a MindigTV is mehetne igy. Akkor nem kellene szorakozni a formatumokkal.

Allfinanz elemzés. Megtakarítás, biztonság, védelem.

(#14456) azbest válasza allfinanz (#14455) üzenetére


azbest
félisten

Ez ennél egy kicsit bonyolultabb.