Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13851) darvinya


darvinya
titán

Íme egy robot üzenet:

Ön már egyszer megtisztelt minket bizalmával, és hat vagy tizenkét hónapra az előre fizetett Alap- vagy Családi csomagunkat választotta.

Amennyiben most újabb meghatározott időszakra előfizet valamelyik műsorcsomagunkra, ezt most 17% extra kedvezménnyel teheti meg, és természetesen a 2899 Ft-os kártyaaktiválási díjat sem kell kifizetnie.
ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁS 6 VAGY 12 HÓNAPRA

FONTOS! Fontos, hogy a feltöltés akkor végezhető el, ha Ön már rendelkezik egy előre fizetett szolgáltatást tartalmazó MinDig TV Extra műanyag Conax kártyával. A kiválasztott Alap- vagy Családi csomagos feltöltés hatálya az előre fizetett időszak lejáratát követő naptól indul.

De legalább ellenőriznék mik vannak szövegben.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#13852) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
A Telehold műsorújságban közzétett reklám szerint április 18.és május 1.között a Paramount Channel kódolatlan a Mindig TV-n.

(#13853) macgywer válasza darvinya (#13851) üzenetére


macgywer
tag

Szia!Ha 6-vagy 12 havi feltöltőt veszek,akkor ezekhez is jár 1 hétig ingyen minden csatorna?

(#13854) Gercsi


Gercsi
tag

A FilmBox egy hétvégén át kódolatlan lesz áprilisban.

Egy jó sakkozó mindig tudja, melyik bábut áldozza fel, és mikor.

(#13855) darvinya válasza macgywer (#13853) üzenetére


darvinya
titán

Nem

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#13856) Fücsök007


Fücsök007
őstag

Üdv!
Kinek van tapasztalata Mindig TV internettel kapcsolatban a Telekom xDSL hálózatán? :R Milyen a javítás gyorsasága, ha gond van a Telekomos helyi hálózaton? :F

[ Szerkesztve ]

(#13857) darvinya válasza Fücsök007 (#13856) üzenetére


darvinya
titán

Pont olyan gyors mint T-s.
Mivel csak bérlésről van szó, fenntartása a valódi szolgáltatóé.