- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Okos Otthon kezdőknek
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
perge666 #82374 üzenetére
Nekem volt 3db, újonnan vett Simsonom, 80-as években.
Gyári állapotban kb 62Km/h volt a végsebesség, mindegyiknek. Óra szerint valamivel több, akkoriban GPS nem lévén autóval utánam jőve, bemérve jött ki ez az adat.
Én már akkoriban is 194 cm voltam, igaz nem 135, csak 60kg....
De a nagyobb felület annyit jelentett, hogy a versenyeken rendre alul maradtam, végsebességben..... Annyi trükk elég volt a szimónak, hogy pár mm-nyit ráhúztam a szivatót, ezzel nyertem +5km/h sebességet.
Kis otthoni tuninggal, ami jobbára a karburátort érintette, kb 70km/h végsebességet ki lehetett hozni a gyári Simsonokból.
Tartósan az 50Km/h volt az utazója, ezzel a világ végére elment..Meg vissza is persze, ehhez olyan 2,5l keveréket kért 100km-re.
A szocializmus leg-strapabíróbb gépe volt, talán ennyit az első szériás TS MZ-k bírtak. (Ismerősömnek áll a garázsba egy TS 250-es, bontatlan blokkal 200e. km-t futott)
100e. km-t le lehetett tekerni egy szimóval a gyári lánccal (persze odafigyelve), kopó alkatrészek, gyertya cseréjével.
Bánom hogy elkótyavetyéltem fillérekért a gépeimet, volt egy piros S51B Simson, ami rendszámosra volt vizsgáztatva. Igen, elvileg mindegyik "B"-s Simson rendszámköteles lett volna, az S51 N volt kismotor, akkori rendőrök szerint.
Másik gépem egy 1985-ös TS 125 MZ volt, 3 évesen vettem 1100km volt benne. Mármint a motor volt 3 éves.....Mikor vettem.
Beleuntam, nem bírta a dinamó az állandó nappali világítást, évente kinyírt egy akkut. Fiatalabb motorosoknak mondom, régen nem kellett nappal világítás. Sőt, mikor Simsonom lett, nem kellett kismotorra bukósisak. Aztán lakott területen kívül kellett...Végül mindenhol.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Facebook és Messenger
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Óra topik
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest