Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz Bilux #62267 üzenetére

    A kuplung egy Doppler SX86 állítható. Az eredeti is 5500 környékén tapadt meg és ezt is kb oda hangoltam. A kuplung 107-es, a harang a gyári. Az is érdekesség, hogy néha viszonylag rendesen el lehet indulni vele, néha nem.
    A lámpánál én értem, amit mondasz, viszont itt nem lehet az alap robogó felállás szerint szemlélni a dolgokat, mivel itt nincs világítótekercs. Olyan a rendszer, mint egy autónál, tehát a világítás az akksiról megy és a gyújtás ráadásakor már világít. Persze itt is lehet látni, ahogy alapjáraton ég a lámpa, akkor gázadásra kissé fényesebben világít, de az viszont elárulta a "hibát, hogy a xenon a gyári tompított csatijába dugva nem tudott gyújtani és ahogyan próbálta létrehozni az ívet, a helyzetjelzők rendesen lehalványodtak. Viszont közvetlenül az akksiról meg simán begyújt és a helyzetjelzőkön ebből semmit nem lehet észrevenni. Az is elképzelhető, hogy valahol testhiba van. Elképzelhető, mert a xenonhoz külön testet is húztam.

Új hozzászólás Aktív témák