Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz urbi73 #35452 üzenetére

    Szerintem a túl nagy billenés. A henger legnagyobb átmérője 50,08 mm a kiömlő fölött 1 mm-el, a dugattyú meg 49,86-49,9, így 0,18...0,22 mm hézag van. A szegény keveréket nem tartom valószínűnek, ha eggyel feljebb teszem a tűt, már nem határozott a felpörgése, és így is elég kemény a járása, és a legkisebb gázmozdulatra is reagál. (Túlzottan is, ha belemegyek egy bukkanóba, és megmozdul a kezem, már érzem, hogy ránt) Sajnos a karbija nagyon ritka, tavaly fel akartam újítani, új schubertű, főfúvóka, tűszelep. A 3-ból csak tűszelepet tudtak szerezni, japánból kellett hozatni, ne akarjátok tudni, hogy mennyibe került. (Egy sima tűszelephez képest...) A schubertű a legfelső rovátkában van. Amúgy ha lejjebb teszem, már alapjárat sincs. Normális ember már nem is foglalkozna ezzel a robogóval :DDD

    Amúgy most nézegetem a szervíz manualt.

    Eredetileg a furat 48 mm -es, csak ezt valaki 50-esre fúratta.

    A manual szerint a henger legnagyobb átmérője 48,05 mm lehet. A dugattyú 47,9 mm. 50-esre vetítve akkor 50,05 lehet a henger, és 49,9 a dugattyú.

    Tehát a henger 0,03 mm-el, a dugattyú meg 0,04 mm-el van a "service limit" fölött, ami 0,07 mm. A dugattyú eredeti, így biztos nem egyedi gyártású, tehát jó a fenti kalkulációm.

Új hozzászólás Aktív témák