- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz htomi85 #142891 üzenetére
A becs.nepper tanacsain en mostanaban mar leginkabb csak rohogok. Az hogy az emberek 99%-nak igenyeit 2.0 benzines accorddal vagy egy b5,5 1.9PD passattal akarja lefedni, az elegge vicces. (nem mintha rossz autok lennenek, csak egyszeruen nem mindenkinek ez kell)
A motor milyensege pedig eleg lenyeges az autonal, mert ha ott minden rendben van akkor eleg sok szivastol tudod megkimelni magad. Vasarlas elott pedig jobb erdeklodni mint utolag rajonni hogy "sz@rba" nyult az ember. A fenti peldabol kiindulva az 1-2gen 1.4TSI is megveheto epp, de szamolni kell azzal hogy hajlamos kokszosodasra es nyulik a lanc. Valakinek(lasd focvis) nem para, hogyha neha elviszi egy szeleptisztitasra vagy ha epp vezermulancot kell kicserelni(mar egyik sem egy halalos osszeg), de ha valaki mondjuk egy 1-es stiftbol ul at , annak egy penznyelo lesz pl. egy G5 1.4 tsi.Acheron kollega eseteben pedig teljesen meg tudom erteni ha az uj autojanal elsodleges szempont a motorvalasztas. Ha millios tetel lenne az autom motorfelujitasa en sem tennek maskepp.
Egyebkent is, mar egyre kevesebb gyarto fejleszt motort igy nem is szukiti be kulonosen a keresesi lehetosegeket.(lasd 1.6hdi, amit meg lehet venni Peugeot,Citroen, Volvo, es Ford "kaszniban") Sot alapesetben az ujabb motorok kozott egyre kevesebb a kifejezetten rossz konstrukcio igy csak nehany van amit kerulni kell.