-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Predator2 #126777 üzenetére
Érdemben az E12 corollához tudok hozzászólni. Az 1.4 és az 1.6 benzin motorok 2005-ig olajevősek voltak, akár 1L-t is benyeltek 1000 km alatt. Anno gariban cserélték a motort 7 éves korukig vagy 150.000 km-ig. A szar olajtól elkokszosodott az olajvisszavezető furat. Amelyiknek cserélték a motorját annak nincsen motorszáma, csak motorkódja van. Ezekkel már nincs gond, nyugodtan megvehetőek. Ezen kívül a benzineseknél a szívósor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Nem okoz különösebb problémát, de zavaró és kb. 200k HUF egy új szívósor. A 2005 után gyártott autókba lengyel váltó került, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200k HUF a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy búg, illetve üresben zörög, de ilyenkor már nagyon a végét járja. Futómű, elektronika agyonüthetetlen, rozsda nem jellemző. Dízelnél a szokásos dolgokra kell odafigyelni, befecskendezés, nagynyomású, EGR, típushibája a dízelnek nincs. Kettőstömegű, DPF nincs benne. Nem prémium gázolaj használata esetén 100-150k km körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok (elvileg felújítható, erről nincs bővebb infóm).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest