-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Predator2 #126777 üzenetére
Érdemben az E12 corollához tudok hozzászólni. Az 1.4 és az 1.6 benzin motorok 2005-ig olajevősek voltak, akár 1L-t is benyeltek 1000 km alatt. Anno gariban cserélték a motort 7 éves korukig vagy 150.000 km-ig. A szar olajtól elkokszosodott az olajvisszavezető furat. Amelyiknek cserélték a motorját annak nincsen motorszáma, csak motorkódja van. Ezekkel már nincs gond, nyugodtan megvehetőek. Ezen kívül a benzineseknél a szívósor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Nem okoz különösebb problémát, de zavaró és kb. 200k HUF egy új szívósor. A 2005 után gyártott autókba lengyel váltó került, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200k HUF a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy búg, illetve üresben zörög, de ilyenkor már nagyon a végét járja. Futómű, elektronika agyonüthetetlen, rozsda nem jellemző. Dízelnél a szokásos dolgokra kell odafigyelni, befecskendezés, nagynyomású, EGR, típushibája a dízelnek nincs. Kettőstömegű, DPF nincs benne. Nem prémium gázolaj használata esetén 100-150k km körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok (elvileg felújítható, erről nincs bővebb infóm).
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Gaming notebook topik
- Megoldások IBS/IBD-re
- Jövedelem
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Egy hét múlva startol a Redmi Note 14
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest