Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Mennyi most az USA-ban egy gallon benyó ára? Nem tudja vki? Vagy hogy hol tudnám megnézni. Gúgli nem nagyon segített ki...
mod:
megtaláltam, csak angolul kellet keresni.
[link]
-
aphra2
senior tag
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #49186 üzenetére
Lehet.
-
Yushchenko
őstag
válasz
Yushchenko #49163 üzenetére
valaki?
-
aero.
veterán
válasz
AMD Power #49167 üzenetére
Az ilyen külföldi turista buszok szeretnek teperni ( lehet nem véletlen van annyi baleset velük ). Volt olyan, hogy sima országúton óra szerint 130-cal mentünk mögötte.
Autópályás dologhoz. A múlt hónapban volt termés rendesen, azt hiszem vagy 3 db 230 feletti is volt.
Ez mi lehet? Egy kevés Lancert néztem ki belőle.
-
pszili8
aktív tag
-
AMD Power
titán
Az új autók leggyengébb pontja
Érdekes a top 10 lista.
-
Qru
MODERÁTOR
Ha nem a cégessel megyek akkor én is 130 max 140. Mondjuk többet úgy sem nagyon tud a kocsim.
Kamionokat 90-ig nem büntetik. Egyszer lerohadt a kocsi balcsin és trélerrel mentünk érte, annál is max 90 volt a megengedett... kb egy örökkévalóságnak tűnt mire leértünk vele.
joamilestoné: Hmm, jó tudni de azért biztos ami biztos nem muszáj nem megyek olyan gyorsan. Sokat nem nyer vele az ember úgy sem igazból.
-
Prego
senior tag
Ahogy egyetemen mondták: "Puskázni lehet, csak ne vegyem észre"
Mondjuk én óra szerint 120-at szoktam tötymörögni pályán külső sávban (GyéPéS szerint ez 110-115), így csak a 100-as táblákra kell figyelni. Persze ha előzök, vagy előzök és meglátok valakit a hátsómba, akkor én is megyek 140-150-et óra szerint. A vicces az, amikor egy 50 személyes turistabusz kezd el letolni/nem beengedni belső sávba/előzni. Nem tudom nekik pályán mennyire van limitálva a megengedett, meg persze az is nem egyszer előfordult hogy 110-el alig bírtam leelőzni a kamiont ... -
Yushchenko
őstag
Opel Astra G, H-t lehet gázosítani? Ez nagyon rossz autónak néz ki? Már teljesen elterelődtek a gondolataim... Van viszont fent egy fabia, tegnap rakták fel. Jónak néz ki, csak ugye kereskedő...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Manitou #49160 üzenetére
130-as táblánál 147-re vannak állítva a traffik az autópályán ha jól tudom, csak felette büntetnek, óra szerint 145-150 belefér.
M5-ön 3 hónapja 5 traffi fotózott le Szegedfelé menet egy csek se jött, végig 145-150-el mentem óra szerint ami ugye kicsit fölémér.
Bezzeg hazafelé jövet a bevezető szakaszon 120-al becsúsztam a 100-as táblához, egyből jött is a bünti csekk. -30k...Leeht azóta szigorodott szóval csak saját felelősségre tolni 130 felett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pszili8 #49156 üzenetére
Sajnos jogilag nem ítélhető el csak erkölcsileg. Szóval szabályt nem sértenek szvsz de akkor is...
Leállósáv veszélyes nagyon. Ha vmi gebasz van, akkor leállítod a verdát és sipirc onnan. Szólni kell a pályaügyeletnek ők jönnek és körbebólyáznak vagy kikisérnek, ha menetképes az autó.
AMD Power: Van és milyen igaz! Csak sajnos sokszor nem csak magukat sodorják veszélybe.
A következő szituval találkoztam múlt nyáron a Balaton felé menet kényelmes 150-es utazótempónál:Egy F Astra leállósávban áll vészvillogóval, manus fogja magát és kezében a benzinkannával robog át a kúthoz keresztben az M7-esen!!!! Oda 2 sáv vissza 3 és a kettő között a dupla korlát és közte a sövény ugye. Nem tudom átért-e élve (előttem átfutva még élt
) és aki hülye haljon meg igen, de utálom ha vki a saját hülyesége/felelőtlensége miatt másokat sodor veszélybe.
Képzelheted mi marad emberünkből ha csak 100-al elcsapják. És ha rosszu esik simán bekéretckedik a szélvédőn akkor meg annak is reszeltek aki a kocsiban ült. -
pszili8
aktív tag
Ha a taxisoknak lehet akkor nekik gyártsanak külön vagy mittomén de ne a corába árulják már...Szerintem a taxisnak is megéri bekötni az övet,ha pl belemegy hátulról 120-al vmi kunhetes audi.Nekem van olyan ismerősöm aki azért halt meg mert nem jól volt beállítva a feljtámla.szar volt a kocsija 60-al ment a leállósávba vészvillogóval és 190-el belement hátulról egy merci.Semmi sérülés nem látszott rajta de a nyaka annyira megrándult,hogy pár napra rá belehalt...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49154 üzenetére
Értem, hogy nem túl kényelmes meg nyáron rádizzad (pedig ott a légkondi) de ekkora felelőtlenséget.
Sosem értettem.
Főleg hogy légzsák simán kinyírja egy ütközéskor ha nem fogja az öv. Nincs is jobb dolog, mint amikor a kidurrant légzsák ütése miatt az orrcsontod a tarkódon át távozik az agyvelőddel együtt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
pszili8 #49152 üzenetére
Nem illegális de nagy hülyeség. Nem véletlen csipog.
Taxis meg a hivatásosoknak nem kötelező az öv, nekik esetleg, hogy ne csipogjon feleslegesen.Sajnos elég sok kollégától látom, hogy úgy kerülik meg, hogy beköti az övet ugyan, de úgy, hogy az ülés mögött húzza át az övet. Szóval nem fogja majd meg de legaláb nem csipog.
mod:
Vagy a másik technika, hogy beköti az övet és utánna ül be az ülésbe, így az öv a háta és a háttálam eleje között van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49150 üzenetére
Tolatóradar az hasznos. Skodából kb semmit nem látsz hátra, tényleg meglennék lőve nélküle.
Öv csipogó is hasznos, főnök sose kötte be magát mióta csipog meg inkább beköti magát csak csend legyen. Szóval hasznos az is.
Ami még nagyon hasznos szeintem az a vészfék asszisztens. Múltkor így menekült meg egy gyalogos a zebrán, Corsás ment mint állat lelépett a gyalogos, ha nincs vészfék asszisztens sztem simán kivasalja, mert így is alig tudott megállni. -
Typhoon47
senior tag
válasz
AMD Power #49147 üzenetére
Fele ok, fele faszság. Csippogó bizti öv figyelmeztetés pl kurva idegesítő valóban, de egyszerűen rákéynszerülök hogy használjam és ez nagyon hasznos. Tolatóradar ugyanígy, soha a büdös életbe nem tolatsz úgy neki semminek, nem tudom mit magyaráz a szerző. Automata váltó, Xenon.. ezekkel sincs semmi baj...
-
AMD Power
titán
Vélemények?
-
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #49144 üzenetére
Megértelek.
-
Mercutio_
félisten
válasz
Yushchenko #49144 üzenetére
Jahh, értem, hely szempontjából a swift sedan megoldotta volna a gondot
, a biztonság az már egy másik történet
-
Mercutio_
félisten
válasz
Yushchenko #49109 üzenetére
Höhö, te nem azért adtad el a pofás kis swiftedet, mert nagyobb kocsira akartál váltani?
-
Xero
nagyúr
válasz
Yushchenko #49109 üzenetére
Nekem erre csak ennyi a reakcióm:
Polo gázosítva 88ekm-elEzt csak be kell hozni lepapírozni és hajtani. Egy kis hiba van rajta és a leírás szerint magánszemélytől van. Az egyetlen nagy hátránya az automata váltó és a 3 ajtó lehet.
Ha kicsit alkudozol 1.1-1.2M-ból ez itthon van a ház előtt magyar rendszámmal és gázra már nem kell költeni! -
vhunor
őstag
válasz
aphra2 #49133 üzenetére
Qru: nálam ez döntő szempont volt, amikor autót vettem. Én is sokat szemeztem a Jazz-el, Colt-tal és hasonló kiskocsikkal, de a tesztvezetéseknél kiderül, hogy ezek az 1.2, 1.4 szívók nem illenek az én vezetési stílusomhoz. A mostanival egész jól ki lehet kerülni az ilyen helyzetekből (150 LE, 320 NM).
-
vhunor
őstag
válasz
hobizoli #49123 üzenetére
"sot ujabban vannak 65-70-l repeszto kocsisorok is."
Ezt én is észrevettem mostanában, és a guta üt meg tőle. Szinte nyílegyenes út, alig érkezik egy-egy autó a szembesávban, és egy 5-6 autóból álló karaván 60-70-nel halad a főúton. Ilyenkor örülök, hogy rendesen húz a ménes a motorháztető alatt.
-
tomcsi23
veterán
hogyanvegyunkhasznaltautot.info
Egy kicsit össze van szedve a téma.
-
Qru
MODERÁTOR
Volt szó itt Fabia 1,2-esről. Tesómék most jöttek vissza Spanyolországból. Fele út azzal telt, hogy a török kamionokkal bírkóztak, síkon lenyomták őket, de hegynek/dombnak föl bizony csúnyán visszaelőzték őket.
Sajnos a hűtő megfikkant odafelé menet, így 4 fő + csomagok a Fabia kombiból átcuccol a csere Clio-ba...
-
Oracle
senior tag
Hi!
Az 1literes Toyota yaris hogy bírja az autópályát? nem fogyaszt sokat?
-
Jadro
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #49103 üzenetére
Az EU autóval nincs közelebbi, de nézegettem ott autót egy ideig. Szerintem drágák ott a kocsik.
-
dragonfx
veterán
válasz
Yushchenko #49109 üzenetére
egy ilyne kis 8 éves xarért még ennyit kérnek...
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #49109 üzenetére
Miért nem nézed meg a Fiat Punto-t?
-
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #49109 üzenetére
Skoda Fabia 1.2 (2003)
Súly 1130 kg
Teljes hossz 3970 mm
Teljes szélesség 1660 mm
Teljes magasság 1460 mm
Alváz magassága 130 mm
Kormánybázis 2470 mm
Üzemanyagtartály mérete 45.0 literVolkswagen Polo 1.4 (2005)
Súly 1095 kg
Max szállítható teher 1560 kg
Vontatási teher 1000 kg
Teljes hossz 3900 mm
Teljes szélesség 1660 mm
Teljes magasság 1470 mm
Kormánybázis 2520 mm
Üzemanyagtartály mérete 45.0 liter -
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #49109 üzenetére
Egyértelműen igen.... és azt ,hogy kisebb mire éred? Maga az autó vagy az utastér?
-
Yushchenko
őstag
Erről mi a véleményetek?
Érdemes IV polokat nézni a fabia alternatívájaként? Gondolom a motor ugyanaz, tehát gázt ugyanúgy szereti, de mintha kisebb lenne a kocsi. -
-
Rick4
félisten
válasz
SpeedR #49102 üzenetére
Az ismerősöd gondolom képzett szerelő, az E85 üzemben nagy tapasztalattal is rendelkezik... Maradjunk annyiban, feleslegesen csinálta... Mi az ami árt szerinted a motornak? Mert ugye van az injektor, ha az eldugul, azt is ki lehet takarítani, de a motor önmagában az égésteret jelenti, legalábbis ahol az üzemanyag jelen lehet. Ott mit árthat bármi is ami a tankban van és a szűrő átengedte? Semmit.
-
Alvin_ti4200
félisten
Van valakinek tapasztalata/információja a pécsi EU Autó Kft-vel (Ürögi fasor u. 2/B), illetve a nagykanizsai Weltauto-val (Petőfi út 95.)? Utóbbiról mondta egy fórumozó máshol, hogy elég korrektek.
-
Aktív témák
- Bitmain Antminer S9 13.5T
- Outemu Silent Peach V3 Switch Lubed Mute - 100 db
- MacBook Air 2020 13" Retina i5-1.10GHz 8GB/256G SSD, HUN BIll, kevés töltéssel, üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest