Hirdetés
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Xero
nagyúr
De a kintről behozott azt az 50k-t normális utakon tette meg, talán leginkább pályán, és nem igazán sajnálták a pénzt a szervízre.
Ezért nem nézek már itthon autókat szinte soha. Rászámolom azt a 250-750e-s plusz kiadást és úgy keresgélek. Itthon nem mernék használtan venni autót.
-
Kbali
nagyúr
válasz
Mr.Grincs #49468 üzenetére
Érdekes, hogy a képen a km számláló 80 ezret mutat
A PD nem rossz, csak a sok eltagadott km és nem betartott szerviz intervallum nem tesz neki jót. Megveszed, hogy hűha, csak 92 ezret futott, közben meg már ötször megkerülte a Földet. A vezérlés egyszercsak összekuszálódik, tönkremegy egy PD elem, te meg azt mondod, "de hát csak 100e van benne" - holott legalább 300.
Dízelautó esetében lehet azzal számolni, hogy évi legalább 25-30 ezres futáshoz vették anno.
Külföldről (DE) behozottban meg ebben a kategóriában az évi 50 sem elképzelhetetlen. -
Xero
nagyúr
-
Dare2Live
félisten
válasz
Napfénysüti #49489 üzenetére
Melyik a tied?
Megnézzük?
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49475 üzenetére
Sorry akkor tényleg félreértettelek.
Ebben még egyet is értek veled hogy túlárazottak. Mondjuk bevallom férfiasan a VTi-k is de én nagyon szerettem volna így megvettem a sajátom (mondjuk ez még emészthető áron volt
).
-
dragonfx
veterán
de most komolyan 150ft.os tescos szelepsapit lelopják a kocsimról...hova jutunk
-
Xero
nagyúr
válasz
Lokids #49480 üzenetére
Én a 184 centimmel egész jól elvagyok benne, bár mögöttem tényleg nem vágja keresztbe senki a lábát, de rövid távon elfogadható.
Maga a gép meg megy mint a barom.1.6THP-t én annyira nem erőltetném. Hullanak mint a legyek:
Az eddig elhullottak(#49483) Qru: Spóroltál legalább 200Ft-ot.
-
AMD Power
titán
-
Lokids
addikt
Elhiszem. De én magam 188cm vagyok, és nem ártana ha betudna mögém ülni valaki akinek nem vágták le tőből mindkét lábát.
1.8-as astrákat is néztem 140 pacival. Azok sem rosszak.PL: [link]
De ha nem lenne ennyire drága egy 308 1.6 THP-t vennék 150 pacival. Vajon mennyi idő míg 700e-t esik az áruk? 1.5-2 év? [link] -
Laraxior
titán
Erről vélemény?
helyben van, olcsó is, erős is, nagy is
bár többek által lenézett.. francia -
Lokids
addikt
Ez nem hangzik rosszul. Bár ez már kisebbnek néz ki mint egy swift.
A honda civ7gen sem hangzik rosszul, de szerintem túl vannak árazva a használtak. 2004-5 2 milla körül kicsit drágának találom. Mostani kocsim 2002-es annál meg fiatalabbat akarok.
Tudom, olcsó jó kocsi az paradox, de akkoris. -
dízelracer
őstag
válasz
Napfénysüti #49449 üzenetére
Dehogy nézem le. Félreértettél. Az ITR-nél nem volt jobb fwd sportautó akkoriban. Csak a használt árát magaslom nagyon.
-
Mr.Grincs
veterán
Hát a 2. rázós az első még akár jó is lehet. De a chiptuning jóljönne bele...
-
vhunor
őstag
Minden nap örülök, hogy tavaly decemberben nem vettem meg a 4 éves, 14 ezer km-t futott Avensis 1.8 Sol-t. 3 misi volt az ára, csak 1,5m kp+maradék svájci francos hitel átvállalásával. Gyakorlatilag új autó volt, egy régi ismerős feleségéé. Evett a fene, hogy otthagytam, de áldom az eszem, hogy végül nem ugrottam bele.
-
Mr.Grincs
veterán
Köszi az infókat. Igyekeznék magánszemélytől de az ritka... Ezek a chip tuningok valójában mit tudnak? Mennyibe kerülnek, érdemes e?
-
Lokids
addikt
Azt mondjátok meg nekem milyen autót nézzek, ha A-B táv megtételére kell, lehessen vele örömködni, legyen benne minél több 3 betűs cucc. Kb 2 millánál lenne meghúzva a határ.
Seat 1.8T néztem, de azt elvitték. (szeptemberig akkor sem vennék most autót, ha megnyerném az lottót) Jah és nem kell nekem passat vagy octavia méretű autó. Azok túl nagyok. Keveset megyek autópályán (évi max 2-3 alkalom), szóval országúti kanyarokba mi az ami jó?
Swift sportot néztem de eléggé furcsa ára van, mintha a tulajok nem tudták volna belőni mennyit is ér(2-3 kivétellel).
Most 76pacit (khm döglött hintalovat) vezetek, szóval nem kell, hogy 200 felett legyenek a lovak. Ott már félnék, hogy valamelyik kanyarban szétszaladnak. -
AMD Power
titán
válasz
Napfénysüti #49444 üzenetére
Ezzel kb én is így vagyok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mr.Grincs #49453 üzenetére
Jók, kvázi Passat kicsit butított formában (nem motorikusan). PDTDI jó motor, kb elpusztíthatalan de gondozás igényes, igazából akkor éri meg ilyet venned ha tényleg sokat mész vele.
Igen több fajta teljesítménnyel van az 1,9-es, csak az ECU más bennük ha jól tudom. De hát feltalálták már a chip tuningiot, egy gyárilag gyengébb talán kevéséb van széthajtva. Persze ha céges volt akkor nem...
Óvatosan, mert könnyen belefuthatsz extaxis, meg céges darabokba. Mindenképpen megánszemélytől érdemes ilyen kocsit venni. -
Mr.Grincs
veterán
Sziasztok,
Skoda Superb ről van valakinek véleménye? Dízelben gondolkozom ezek egész jó áron mennek. Viszont annyi mindent olvastam hogy már nem tudom mi iagz belőle és mi nem.
Van aki azt mondja hogy ez a pdtdi balhé ami benne van ez nokedli, és nem megbízható...de akkor miért van annyi az utakon meg csomó taxis is azzal nyomul....
Meg ebből is van többféle lóerős...ebből melyik a jó?
Van azt hiszem 105, 116, meg 131 lóerős ugyanabból az 1.9 tdi ből..Akkor hogy is van ez...?
A totalcar népítéleten nagyon sök jót írnak és kb 3-4 ami azt irja hogy nem vált be....
Bármilyen infó jöhet.Jah meg annyi, hogy sok okos már a közös nyomócsöves dízel témát erölteti, nem a tdi ket.....De a cr motorok drgágák...
-
Prego
senior tag
Nah némi megnyugtató választ is kaptam, miszerint utcai gumi nem igazán szereti a szélső séges terhelést, idővel le fog kopni a réteg, addig is nézzem gyakrabban nem e történik valami más elváltozás rajta
(hát igen, amit hajdanán tanítottak a nap első indulása előtti ellenőrzőlista ... ) -
Qru
MODERÁTOR
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49448 üzenetére
Nem mondtam hogy kevés. Én se vennék Integrát annyiért amennyiért van. De úgy mondtad mintha mindegyik szétesne... Azért nem annyira szarok ezek a japán autók hiába nézik le sokan.
Mellesleg itt a PH-s Honda topikban is van Integra tulaj én is ismerek személyesen egy másikat őket meg lehet kérdezni milyen autók. Azt aláírom hogy drágák meg nem a Csontitól kell venni...
Egyébként itt TC-n is írtak róla mivel az egyik írónak volt: Integra -
dízelracer
őstag
válasz
Napfénysüti #49446 üzenetére
10+ évesek 2-3 tulajjal a hátuk mögött. Ne áltassuk magunkat, senki nem azért vesz Integrát, hogy néha napján tatter módban elugorjon vele a teszkóba akciós farhátért. Még a megkíméltebbek is kapták az ívet rendesen és akkor az ilyen 10+ éves autókért ~3millát akarnak elkérni? Rossz vicc. Tudom, hogy jó kis kocsi de az akkor is sok érte. Fiatalabb, biztonságosabb, jobban felszerelt, kényelmesebb sportos autót kapni annyiért. Igaz az pályán lassabb lenne. De a közút nem versenypálya.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #49445 üzenetére
Öcsém Civicje pont ilyen. Nincs lefényezve, nincs két egyforma rés a lemezek közt, beleér a dob, kopog a futómű, büdös a klíma, a toronycsapágy is nyekereg, de az autó gurul, és a célnak megfelel.
Kérdésedre válaszolva, én sem venném meg, de más lehet hogy igen. Nem vagyunk egyformák. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49445 üzenetére
2,5-től már talán kapni olyat ami jó. 1,5-ért én se vennék az tuti. Aki ilyet akar annak tisztában kell lennie vele hogy drága autó amire még költeni is kell alkalomadtán.
-
zolynet
veterán
egy újabb csonti gyöngyszem
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #49436 üzenetére
megveszed olcsón és később költesz rá, vagy megveszed drágán, kb. ugyanott van vége.
többe kerül, mint a Clio, de komolyabb gép is -
AMD Power
titán
-
#25954560
törölt tag
válasz
hobizoli #49404 üzenetére
igaz, igaz.
mostanaban felmerul bennem is h a 2lityis atmoszferikust dejolenne lelegeztetni vmivel, de aztan mindig elvetem, mert megiscsak mindennapos hasznalatban van a kicsi. ha lenne garazsom es csak hetvegente vennem elo a kocsit, nem is gondolkodnek tovabb rajta. most, hogy mar minden kis sz@ron csiga van, nem akkora kulonlegesseg, mint pl 10 evvel ezelott. bar az en esetemben lehet h egyszerubb lenne egy swap a gyari turbos motorra. (mr2 '90). -
Xero
nagyúr
Akkor simán lehet, hogy rossz minőségű a gumi, kicsit túlmelegedett és ahogy visszahűlt már nem tudott ugyan úgy visszaállni.
Nekem sokkal taknyosabbra ment szét kb így: pályanapos gumik, de ezt is annak tudom be. -
Xero
nagyúr
Előfordulhat, hogy ringen kicsit megfőzted.
Nekem még egy régi halálra ítélt Michelin (4-5 éves gumik voltak) nézett ki hasonlóan, miután kapott a szájára egy Lillafüred-Eger oda visszát a Bükkön keresztül erőltetve.
Bár nekem már egyből utána látszott, hogy szétégett az egész a francba. -
Varoz
addikt
válasz
GabN73 #49308 üzenetére
Üdv!
Tesómnak V70-e volt 2.5-es Benzines, összkerekes. 10-ből kijött és volt hajtva is rendesen. Ha nincs hajtva, csak normál tempó (itt nem a tatás tempóra gondolok, mert az nem tempó) akkor 8-9 literből kijön. Ja és az kombi, azért az se mindegy.
Szóval az a 12-14 liter átlag 200-ra vonatkozik. -
Prego
senior tag
Nah csak itt nem tettem fel a hétvége kérdését.
Gumi: Uniroyal Rainexpert 185/60/R14
Futott kilométerek: kb 3500km április óta
nyomás: 2,2-2,4
DOT: 0710volt 4 köre Kakucsringen, ott persze gumicsikorgás alap, utána bele lett téve 500km (pályán is csak 110-el megyek, előzésnél szoktam csak 130-al menni, állóhelyzetben nem tekerem a kormányt), majd pénteken ez fogadott mind a négy gumin.
A gépkocsi könyvében 2,2 és 2,5 (vontatásnál) van megadva, szal a magas nyomást egyelőre kizártuk.
Szerintetek?
-
Qru
MODERÁTOR
Ok tudom, nem is ez volt a hsz lényege, hanem ettől függetlenül nem rossz verdák csak nem ezek a széthajtott vackok. Ezekre bizony már költeni kell, vmi minidg elfárad bennük a koruknál fogva.
Egyik srác okos volt és gyorsan eladta az 1,6-osat pár hét használat után (de előtte jól kiszórakoztuk magunkat rajta).
A másik srác megtartotta az 1,4-eset. A vételára kb 2x-esét ráköltötte már, hogy menetképes maradjon a kocsi. Most meg már nem adja el, hogy beleölt egy csomó lóvét, mert úgy sem kapná vissza. -
Xero
nagyúr
válasz
zoo8800 #49421 üzenetére
Itt arról van szó, hogy már ez a szöveg hozzá: "Anyumnak kellene mindennapi munkába járásra(napi 30km). A lényeg,hogy kicsi,megbízható,keveset fogyasztó legyen."
Pár oldallal ez előtt pedig egyik hozzászólásban már leírta, hogy van egy 206-os amit édesanyja használ.Két lehetőség van:
1. Teljesen elmentek otthonról, hogy egy 206-ot erre akarnak cserélni takarékossági szempontból, mikor ahhoz minden olcsóbb itthon.
2. Nem meri leírni, hogy a Boxster-től eljutott idáig. Nem ciki ez, de fura. Ahol lenne pénz egy 3-4 milliós használt autó megvételére és fenntartására ott miért egy kinyomott szemű 300e-s gépet néznek!?(#49422) Qru: De könyörgöm! Egy '94-es japán egy 1998-2008 közötti európai autóra? Ez minden csak nem logikus lépés.
-
zoo8800
veterán
5 év alatt nekem volt A Vectra, Golf 4, E36 325, E39 528, Focus, és még ki tudja hány típus, amit elképzeltem magamnak. Aztán tavaly rájöttem, hogy a Bravo nem is olyan elérhetetlenül drága, és most abban ülök.
He hogy pár hét a alatt jutott el a Porschétól a '94 Coltig, az tényleg durva -
gooool
őstag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek: Mitsubishi Colt
Anyumnak kellene mindennapi munkába járásra(napi 30km). A lényeg,hogy kicsi,megbízható,keveset fogyasztó legyen.Köszi!
-
Manitou
veterán
Na jól van most már
vegyétek ki a biliből kezeteket ! Ez a napi ajánlatom: [link]
-
giigz
veterán
Ez biztosan egy megkímélt autó.
Aktív témák
- Bitmain Antminer S9 13.5T
- Outemu Silent Peach V3 Switch Lubed Mute - 100 db
- MacBook Air 2020 13" Retina i5-1.10GHz 8GB/256G SSD, HUN BIll, kevés töltéssel, üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest