Hirdetés
Aktív témák
-
-
NoLF
addikt
-
fekeandras
őstag
1millióból én a Golf 3 1.9TDi-t ajánlanám.Kiforrott megbízható kocsi,keveset fogyaszt,olcsó hozzá az alkatrész.Klasszisokkal jobb és megbízhatóbb kocsi mint a Punto.Az 1.9 AHU és AFN motor egyszerű mint egy faék.Tipushiba mentes.Nagyon tartós.Amennyivel többe kerül a fenttartása 2x annyit megspórolsz az üzemanyagon és a szervízelésen a Fiathoz képest.A foltozgatást nem ajánlanám,egyszerűen nem éri meg költeni rá.Ideig óráig jó lesz aztán kezdőnek a bajok előlről.(Mint a skodrinál)
Szerintem egy ilyennel nem járnál rosszul. -
Versus82
aktív tag
na én is had [link]
imádom a régi s40-t, főleg fehérben, lehet azért mert amikor gimisek voltunk egyik oszt. társamnak az volt, ment vele a bandázás
barátom most vett 6 hónapja egyet feketében('98-ast) 190 ezer km-el, azóta 220 e van benne, semmi baja. van benne anyag, nem csörög, nem zörög, tartós, keveset fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Spin
tag
Én nem szeretnélek lebeszélni az Ignisről de....
Németbe egyszer azzal mentünk,viszonylag jól ment mindegy nem ez a lényeg...Kiértünk az autópályára egy teljesen sík területre (vihar volt),sehol egy fa semmi ami megfogta volna valamilyen szinten a szelet,de olyan szinten dobálta az autót,h az valami hihetetlen...Én nem akartam elhinni...Őszintén szólva kisebb halál félem tört rám abban a percben!De hát ezt csak megjegyeztem,h ilyen is előfordult!(Mellesleg nem kímélő üzemmódban 4 személy + csomagok 12 literre jött ki a fogyi...)Fabia?Ahhoz is volt szerencsém(1.2 64le)!Őszintén szólva nekem bejön,a váltója külön élmény volt(Igaz az én Ventom-hoz képest amiben a váltó már jóval több mint 300.000-at kapott nagyon nem lehet csodálkozni... ! Szvsz véleményem szerint megfelelne!
Üdv,Spin!
-
Rick4
félisten
Van egy ismerősnek, nem túl sokat, de szívtak vele, hengerfejlevétel, meg ez az is volt már, igaz, havi 6-7 ezret megy vele az ember, meg már a 200 ezer km-t is megfutotta tehát relatív a szervizigénye, fél év alatt is benne van 40 ezer, autógázzal jár, abból 10 literrel elvan 100-on. Kb. 5 liter ára. Vicces.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
zoo8800
veterán
A gyakorlás lényege pont az, hogy a pedálerő helyes megválasztásával még épphogy nem blokkoló kerékkel fékezzen... Havas út kivételével mindenhol jobban tapad a még épp nem blokkoló kerék, mint a blokkoló. Autótól függetlenül.
Bárhol lehet gyakorolni, ahol nem zavarja a forgalmat. Keresztbe állni nem fog.
Egyébként, ha a saját kocsiját vezeti, miért gyakorolna másik kocsival? Azt a kocsit kell megszoknia, amit vezet. Nem is értem, mire gondolsz...[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
MPowerPH
félisten
Náluk van egy Stilo, egy jampizós gyereké. Piszok jól néz ki, sötétes sárga, fekete felni, fekete ablakok. De már kétszer vontatni kellett, mert megállt, avagy nem indult be. Szvsz, az a motor egy nagy rakás sz@r. És még csak 100.000km sincs benne. Az anyagminőséget nem mondom, az fapad. Futóműve nincs, csak alá van rakva valamilyen tákolmány, hogy azért az úton megmaradjon.
Csontis csávónak elég jól megy a bóót, ha telik ilyenre. Meg ahogy nézem ez az upgrade se lesz semmi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
-
zoo8800
veterán
Én 1 hibáról tudok a Celicákkal kapcsolatban (nem olyan gyakori a típus, és 2 helyről is hallottam már) az olajpumpa megy tönkre, egyik pillanatról a másikra. Amit nem sokkal a komplett moci is követ. Nem tudom, hogy tényleg baj volna a kenéssel, vagy csak a csillagok szerencsétlen együttállása...
rip and tear, until it is done
-
-
-
-
tomcsi23
veterán
Ez a 15W40 minden, csak nem vékony. Ha jól nézem, gyári ajánlásként 0W40, 5W30, 5W40 van írva.
Konszernen belüli 4x4-ek szinte mind haldexesek, csak a komoly sportgépek, meg nagyobb darabok kapnak állandó (torsenes) összkereket....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
hobizoli
nagyúr
Olyan kutra szerintem sokan masok sem jarnak, mar csak azert sem, mert nincs is
"1995-ben a cég rövid nevét ÖMV-ról OMV-ra változtatta (az ékezetes nevek nem előnyösek a nemzetközi üzleti világban). "
OMV AG=Österreichischen Mineralölverwaltung Aktiengesellschaft
Amugy a benzin MOL ugyan, de maguk adalekoljak. A ket fele 95-s OMV benzin pl csak abban ter el egymastol, hogy egyikben csak 1 liter OMV titkos cucc van x ezer literhez, a masikban meg 2 liter.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
Nehogy már boldog légy... megjegyezném, hogy az Ausztria melletti szűksáv egy részén az OMV kutak Schwechatból kapja az üzemanyagot... régen MOL is, most már ugye Slovanoft...
Amúgy a MOL finomítója Europa egyik legkorszerübbje, a problémát az okozta régen, hogy Urali (kénes...) olajat kapott amit ugye a Brentre összerakott NYi motorok egy része (pl egyes Toyota mocik) nem szerettek (főleg a magasabb kéntartalom miatt.), mostanra már sokkal alacsonyabb a százhalombattai üzemanyag kéntartalma mint "10"éve, ettől még amelyik motor dizel vagy benyas abba érdemes lehet kénmentes üzemanyagot tölteni... tény drágább.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
Hüjeúr, az idézetet is elolvastad? Vagy addig megint nem jutottál el már másodszorra sem?
Direkt O-vel irják Ö helyett.Mégegyszer, az ultra gógydroidok kedvéért bővebben is:
"Az Österreichischen Mineralölverwaltung Aktiengesellschaft (magyarul Osztrák Ásványolajkezelő Részvénytársaság, röviden OMV AG [o-em-fau], 1995-ig ÖMV AG [ö-em-fau]) egy ausztriai központú olaj- és gázipari konszern, Ausztria és egyben Közép-Európa legnagyobb forgalmú olajipari társasága.
..."Mivel betűzve fau-nak ejtendő az utolsó betű, lásd a szögletes zárójeles részt (külön Neked kikopzva megint onnan ide: [o-em-fau], ), ezért már értelmetlen a W-s kiírási mód eleve, ha esetleg valaki nem tud egy betüt sem németül, akkoris.
Most jön a Te részed, hogy mégjobban feltünjön, ezuttal vastag betükkel:
1995-ben a cég rövid nevét ÖMV-ról OMV-ra változtatta (az ékezetes nevek nem előnyösek a nemzetközi üzleti világban).
több drón kell ;P
-
copperhead
aktív tag
Köszi!
Dare2Live OPEL ASTRA H 1.6 Classic III vagy FORD FOCUS 1.6 Fresh.
Jó ez az új autó kereső oldal. Nem is értem, hogy miért nincs fent több kereskedő. Nekik is jó meg a vásárlóknak is, hogy nem kell mindenkit felhívni, emailt küldeni.
-
rhonin
senior tag
öö, igen Németország déli területén lenne használva az autó télen ahol sokszor van mínusz 15-20fok is akár. De a legrövidebb táv ahova mennénk az kb. 30-40km lenne. Ez mennyire számít rövid távnak?
A mazdákban ha jól tudom van kályha. Ennek ellenére is benzines inkább?
És mit értetek olcsóbb szervízigény alatt a benzinesnél?hobizoli: LPG átalakítás még várhat egyelőre. Bár érdekelne, hogy mennyire használható az LPG nagy hidegben? Benzinest, dízelt egyaránt át lehet alakíttatni? Mennyire éri meg?
[ Szerkesztve ]
-
rhonin
senior tag
Igen a porlasztóról olvastam, hogy elég drága. Igazából azért mondtam évi 15k km-ert mivel évi 3-4x lenne egy 1000-1500km-es út is.
Mazda 6-osban gondolkodom vagy 2.0-es dízel vagy ugyanekkora benzinesben.
Hajlok most már a benzines fele ahogy írjátok, de akkor nem értem miért mondják sokan, hogy annyira jó a dízel mert nem eszik annyit mikor szervízbe meg otthagy többet a tulaj...Mindenkinek köszönöm a segítséget és bocs a hülye kérdésekért.
-
rhonin
senior tag
Hát igen azóta olvasgattam tapasztalatokat és elég durva ez a dpf-es mizéria. Milyen már, hogyha felvillan a dpf jel akkor 40km-ert kell vezetni és 2000-es fordulat felett kell tartani a ford.számot. Meg sűrűbben hordják sokan a kocsijukat szervízbe mint amilyen sűrűn kell olajat cserélni. Azért ez gáz. Túl van bonyolítva és ki van hegyezve ez az egész. De akkor legalább ismernék be, hogy nem jó a technika amit eladnak a vevőnek és cserélnék az adott alkatrészt garancia időn túl is...
Marad a benzin és köszönöm mindenki tanácsát!hobizoli: Dúúrrvaa védelem...
[ Szerkesztve ]
-
JR.CSé
senior tag
Alátámasztom a méréseidet.Én is jóval többet mentem a kinnt tankolt benzinnel mint az itthoni V-power el.Nemtudom mi lehet ennek az oka.Bizonyára az itthoniakat jobban vizezik vagy több benne az üledék nem tudom....
"A lényeg lényege lényegében lényegtelen mert a definíció szubjektivitása annyira dekurbinált h nem fér össze a valóság egzisztanciájával."
Aktív témák
Hirdetés
- Apple notebookok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi haladó szinten
- Hobby rádiós topik
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen