Hirdetés
Aktív témák
-
Lortech
addikt
válasz Oracle #48511 üzenetére
Azt tudni kell, hogy 600k körül a 12-13 évesek közül is a kétes előéletűeket, leharcoltabbakat lehet kapni. Persze ennyiért nem szabad csodát várni.
Plusz az átírás 60-70k (1.6 benzines), a kötelezően ajánlott cserék vásárlás után(vezérműszíj, szűrők, olaj, klíma) okosban is még kb. +ennyi.Thank you to god for making me an atheist
-
Khelben
nagyúr
válasz Oracle #48511 üzenetére
Én 160ezer km-vel adtam el az enyémet, azalatt egy db gyújtótrafó csere volt 13ezerért. Vannak típushibák, amiknek utánaolvashatsz pl. a fordfocus.hu-n és felkészülten mehetsz autót venni. Sose a futott km-t nézd (főleg, hogy úgyse igaz), hanem az adott kocsi állapotát. Van olyan sofőr, aki 50ezer km alatt leamortizál egy autót és van olyan, akitől 300ezer km futás után is jó állapotban lévő autót vehetsz. A Focushoz a gyári alkatrész is olcsó, nem kell utángyártott vackokkal szenvedni.
-
dízelracer
őstag
válasz Oracle #48516 üzenetére
Én viszont nem zárnám ki az F Astra-t. Fél millióért már akad blokkolásgátlós, szervós, klímás, dupla lufis is. Nem egy Mercedes az biztos de legalább egyszerű konstrukció és olcsó hozzá az alkatrész. Töréstesztje jónak számított akkoriban, nem egy bádog koporsó (Suzuki). Utolsó szériás autót kell keresni (1996 utánit) azok már széria hibáktól mentesek. Első autónak simán jó az.
-
Rick4
félisten
válasz Oracle #48636 üzenetére
Én nézegetem sok sok éve ezeket, hát, ezeknek a kocsiknak a nagy része állapot szempontjából a kínálat alja... Kecskeméten van a Merkantil telep, voltam ott egy hete, megnéztem egy Punto2-est, mindenhol megnyomva, szétrúgva, tönkretéve. Igaz, hogy 900K körül mennek a jók, ez meg 480-ra volt kitéve, de így se kell senkinek, egy bontásra érett vacak 8 évesen..
Egyébként megvan a keresett kiskocsi, Punto2 lett 1.2-es 8 szelepes, hengerenkénti injektoros motorral, klíma, szervó, két légzsák, fasza gumik, fasza akksi (reggel 6 óra pihenés után mértem 12.74V-ot rajta) tuti 144K km-rel, sosem volt törve, februárban hozták be az olaszoktól, szinte mindene hibátlan, kis súrolás van a hátsó sárvédőívnél, de még a festék se jött le, se rozsda pukli, se alul semmi, motorilag, fék, futóműügyileg is tökéletes, kipróbáltuk, végig ami a csövön kifért, (pontosabban egy német autópályán próbáltuk) 150-nel tolva, és 423km-re kért 25 liter benzint (csurig tankoltam, de úgy, hogy a benya kint volt a cső végénél, ma reggel megint ugyanúgy, kb 15 perc volt mire telement így, és 5.9litert kért 100-on), mikor normálisan mentem vele, akkor a kis computer azt írta, hogy 20.5km-t mehetek 1 liter benzinnel, az pont 4.87liter, az meg meglepően jó, szóval tökéletesen elégedett vagyok. Ha benne lesz a gáz, és abból 7-et kér majd havi 100 rugó üzemanyagköltség nálam marad...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
-
pszili8
aktív tag
válasz Oracle #49354 üzenetére
Az ASTRA biztosító román eredetű,de van magyar képviselet is,addig nem lehet gond amíg nem történit káreset
VR6fan: osztom a véleményed,az A3 90Le-s motorral istenkirály,csak úgy repíti azt a kasztnit,ráadásul a futómű is jó széles,jó a kanyarstabilitása.Bár amit én vezettem abban van egy-két okosság 140Le körül jár[ Szerkesztve ]
Blackberry Q10,Xiaomi Mi A1
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen processzort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Formula-1
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- iOS alkalmazások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest