Hirdetés
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz aphra2 #26635 üzenetére
Ja a gyari GT loko 44k, akkor is huzos a 120k-s metalfenyezes egy elemre, nem? Na jo legyen csak 100k-ert fujva, meg 20k-ert le is szedtek meg fel is raktak. Nevetseges. Amikor poenbol kerdeztem, hogy ez megis hogy lett ennyi, csak hebegtek...szerinted? Na ezert ennyi a KGFB...
Elotte tibibaval kiszamoltuk kb mennyibol lehet megcsinalni, Ugy szamoltunk, hogy elviszi rendes fenyezomuhelybe a lokot, az lett vona max 30k (metal), meg 13k ugye maga az elem, szoval 55, max 60k-bol kesz lett volna. Ehhez kepest ez a szereny 3x ar, hat nemtom. Ja es ez meg "valsag" elott volt ennyi, most mennyi lenne, 278k?
Visszamentem vele, hogy helloka vmi nemgyere be a festessel, csak huztak a szajukat hogy aaa igy meg aaa ugy...bisztos az alapozassal volt vmi baj. Ja, hogy 178k-s arba még nem fert bele a festes elotti alapozas, az.
hobizoli
több drón kell ;P
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz aphra2 #27041 üzenetére
Hangulatos cikk. Ha tényleg 1,3 millában el lehetne hozni, szerintem lehetne ismét népautó. Kapnál egy vadonat új autót, ami valójában 40 éves technika, de van 4 kereke, akárhova eljutsz vele és remélhetőleg megbízható is. Lehet újjáéledne a B kategória rallyban. "Olcsó" pénzből lehetne patent rally autót építeni.mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
Zozzant
addikt
válasz aphra2 #27762 üzenetére
Ja NKH ad átalakítási eljárás során a rozsdálódott helyett másikat, ha érinti a számot a javítás akkor kell. Nálam a motorszám volt eltünve szinte, olajjal kenegették mire rámondták hogy na, jó lesz... Az alvázszám meg már eleve új volt úgy vettem, a torony tetejéhez ütve, de körben alatta rohadt szét.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz aphra2 #27820 üzenetére
Lehet még patkány az utastérben, ami épp az anyósülést alulról pusztítja, és esetleg erről tud a tulajdonosa is, és a hírdetésben felsorolja, mint extratartozékot, stb.
Na, ne hülyéskedjünk. Vannak még megkímélt keltnémet csodák. Hú, egyre jobban rákaptam a youngtimer autókra.
Trabant, 1100-as, négyütemű, de azért egyben van még.
Zsigulinátor, 2107-es, ezeröcsi köbcenti, és egyszerű.
Gyilkos masenyka, álmaim járgánya, remélem hogy a Niva project jövendőbeli alanya!
...valahogy ezek jobban tetszenek mint ez, bár nem egy kategória..."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
VR6-Fan
veterán
válasz aphra2 #27857 üzenetére
nekem meg középen lent van egy kis digit kijelző ami irkálja a 100km/l fogyit (+/-2dl-t és akkor ténylegesen megkapjuk a fogyasztást, egyszóval elég pontos.)
nekem 4.-ben 1700-2000 közt a legoptimálisabb, ha sík úton megyek és nincs agyon pakolva a kocsi.
szívócső vákumból-megtett km-ből számol emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
E-Max
tag
válasz aphra2 #28025 üzenetére
Grande Puntot és új Focust([link]) hasonlítod össze?
Ha igen, ég és föld. A fiat részére.
Én elég német párti vagyok, régi focus oké, de az új semmiképp nem kéne.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Godimodi
tag
válasz aphra2 #28385 üzenetére
Hát ez valóban szép vas. Barátaim kissé különcnek tartanak,mivel subaru rajongó vagyok.Számomra sokkal szebbek azok az autók mint ahogy mások ítélik.Meg én azt is értékelem ami a lemezek alatt van.
[ Szerkesztve ]
BMW - MINI gyári, új alkatrészek 50-70% kedvezménnyel: http://bit.ly/m/kekfeher
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #28459 üzenetére
HI!
a klasszikus 4 hengeres 2l 86x86:- ))) /ha jol emlexem 1998ccm, de szmolja ki vki es kozlje hog jol emelxem -e:- )/
udv
neduddki
mod: hobizoli: koszi de excel megoldotta, meg tan emlexem a kepeltre:- )
mod: igen az opelnek volt ijjen a 115/125le-s motorja, de ami erdekesebb, hogy volt ijjen forma1es furat loekt arany ismeg vmikro a kezdetekkor, aszem /ha jol emexem/ raadasul tan meg a Viktorio Jano fele AlfaRomeo amit a Ferrari atvett:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tothgera30
Ármester
válasz aphra2 #29733 üzenetére
A kis Wagon még (fénykorában) GLX-es felszereltséggel, vonóhoroggal, meg hifivel 2,5 milliócska volt! Hát most ha bevinném a Suzukihoz, akkor kapnék érte 800 ezret, és még csak 41500km van belehajtva! Tehát már addig marad a családnál, míg szét nem rohad, utánna meg apum beruház egy L200-ba, mert már 10 éve azt csekkolja!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lsc
nagyúr
válasz aphra2 #31142 üzenetére
Az egyik a nem vett fordítva rakás, az sem mindegy a testet hova rakod /lemerült dízelnél az akksi negatívja nem a legjobb/ illetve nem egyszer láttam szikraesőt bikázásnál /nincs eléggé ráfogva a test, de volt már példa a pozitívnál is/. Ezeket gondolom nem nagyon szeretik az elektronikák .Majdnem elfelejtettem, már láttam próbálkozást 24 V-al bikázni 12 V-ost is, meg voltak győződve róla hogy csak 12 V de nem annyi volt .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
fekeandras
őstag
válasz aphra2 #31450 üzenetére
Mindenkinek szíve joga, hogy a használt autójába honnan veszi az alkatrészt. Sokan inkább megrendelik márkaszervízben méreg drágán a gyári (nem ritkán kritikán aluli minőségű) alkatrészeket és e mellé kifizetik a 10-15e forintos szervíz óradíjat mert úgy nyugodtabban alszanak ha nem egy kókler garázsban kalapálják össze a kocsijukat. És van aki megrendeli az után gyártottat (ami nem feltétlenül gyengébb minőségű) és berakatja egy ismerős műhelyben potom pénzért.
Peugeot. No comment. Vegyenek rendes autót...
-
prmcsk
addikt
válasz aphra2 #31548 üzenetére
Pedig leírja...
A futamidő növekedése is megtörténhet abban az esetben például, ha deviza alapú szerződésnél Ön a havi részletek árfolyam különbözetét nem fizeti meg az adott havi törlesztéskor, hanem az a futamidőt növelve halmozódik, és kamattal terhelt.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
fekeandras
őstag
válasz aphra2 #31689 üzenetére
,,arról nem is beszélve hogy pl fékezéskor szinte minden súly az autó elejére terhelődik, hátul szinte alig van fékerő"
Van ott fékerő csak megfelelő tapadás nincs. Pont ezért kell hátra rakni a jobb állapotú gumikat.
Egyébként meg az a véleményem, hogy akinek csak két darab téli gumija van az menjen be az első teszkóba és vegyen legalább 2darab legolcsóbb 'nevenincsszar téli gumit az autójára. Egy kisebb koccanás is sokkal többe kerül mint két kínai/indiai akármilyen szar de új téli gumi.
[ Szerkesztve ]
-
lajafix
addikt
válasz aphra2 #31689 üzenetére
'A jobb gumit én akkor is elölre raknám (hajtott kerék) főleg a télit, arról nem is beszélve hogy pl fékezéskor szinte minden súly az autó elejére terhelődik, hátul szinte alig van fékerő.'
nem logikus előre tenni, pont jó ez a példa, ez olyan mint ha leszúrod a körző hegyét(tapad elől a kerék) és kis mozdulattal rajzolsz egy kört a grafitheggyel(kis oldalirányú erőre az amúgy is gyengén tapadó hátsó kerék nem tartja a hátulját). Életveszélyes.manitou: ne tedd előre...
diegho: ha 195 vagy és el akarsz férni még mögötted is, akkor felejtsd el a lacettit és az egész golf kategóriát: kicsik. a mérethez jár a súly, ahhoz meg a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Manitou
veterán
válasz aphra2 #31693 üzenetére
Nekem úgy néz ki a dolog hogy ami meglévő gumi és maradna 1 pár azokon 7mm a bordamélység szóval nem egy agyonhasznált darabok ezek se. A másik kettő meg kb 5mm-es volt, amiből az egyik "puklis"( ezek helyett vennék 1 pár újat) Azt olvastam új gumiknak kb 8mm a bordamélysége, úgyhogy nagyon nagy különbség nem lenne a 2 pár gumi között.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz aphra2 #32231 üzenetére
Nekem ezen felül még rengeteg problémám volt vele. 2 havonta a gyújtáselosztó csere, ne kérdezd miért, egyszer csak elkezdte - pont amikor nagyon kellett volna az autó. Csomagtartó ugye nulla, ha mondjuk egy nagyobb bőröndöt kellett az autóba tenni, akkor vagy nem ült hátul senki, vagy nem tettem sehová. Vízforralás. Stb. Vezetni tényleg könnyű volt, hiszen minden hátul volt.
Mondjuk ha már ezt urban legend kategóriába soroljuk, akkor egyik barátom most "vett" egy rovert ingyen. 0ft-ért, 99-es, full extra bőr stb. A tulajnak nem kellett, mert nem használta és olcsóbb volt ingyen eladni, mint kivonatni a forgalomból. Az autó tökéletes műszaki állapotban van, minden működik benne. Ugyanez a barátom vett 2 éve egy Renault 21 Quadra Turbot-t 150k-ért!!! Majdnem egy 0-val többért adta tovább úgy, hogy kevesebb, mint 300k-t költött rá. Ezt a skodát is rendbe kellene rakni 50k-ból és eladni a fenébe jó pénzért. Lehet most adnak érte 500k-t, 10 év múlva meg 700-at, de ahogy az országunkat ismerem 10 év múlva a 700k nem sok mindent fog érni...
-
neduddki
nagyúr
válasz aphra2 #39952 üzenetére
HI!
en is visszavennem a giuliettamat asztan odajandekoznem vkinke aki szepen rendbetarcsa esetelg kialitcsa /hameg evente 1-2x ramgyunne a maszkalas vele akkor ideadna:- )))/
duv
neduddki
mod: off
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Aktív témák
Hirdetés
- Nem gyárt többé modern AI-chipet a TSMC kínai cégeknek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LG V30 - vezércsel
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Spórolós topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Eladó Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition Processor hűtő
- OLD GAMER PC: I7 4771 // 16GB RAM // 240GB SSD+500GB HDD // RX570 4GB // 500W TÁP // W10!
- iPhone SE 2020 64 GB extra ajándékokkal, Foxpost az árban
- Nothing Ear (a) - SZINTE ÚJ, átlátszó szilikon tokkal, 2 év garanciával
- Eladó egy Roidmi F8S S1 SPECIAL EDITION vezeték nélküli porszívó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest